Հայաստան-ԵՄ մարդկանց միջև շփումների «Զբաղվածության և սոցիալական հարցերի, առողջապահության, վերապատրաստման, կրթության և երիտասարդության, մշակույթի, տեղեկատվական հասարակության և աուդիովիզուալ քաղաքականության, գիտության և տեխնոլոգիաների հարցերով» ենթակոմիտեի 5-րդ նիստն այս տարի անցկացվում է Երևանում: Հայկական կողմից նիստը վարել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը, իսկ ԵՄ-ից՝ Եվրոպական արտաքին գործողությունների ծառայության Եվրոպական հարևանության ռազմավարության և գործիքների բաժնի ղեկավար Աննա Սթրազկան:
Ողջունելով նիստի մասնակիցներին՝ Արևիկ Անափիոսյանը նշել է, որ 4 տարի ընդմիջումից հետո անցած տարի ենթակոմիտեի նիստն անցկացվել է Բրյուսելում՝ նոր զարկ տալով ՀՀ-ԵՄ համագործակցությանը: «Հայաստանում ԵՄ պատվիրակությունը մեր կարևորագույն գործընկերն է մի շարք բարեփոխումների իրականացման գործում: Վստահ եմ, որ այն նշաձողը, որ մենք կսահմանենք մեր գործառնական եզրակացություններում, և այն հիմնական կետերը, որ մեկ տարվա կտրվածքով կդառնան մեր երկկողմ համագործակցության ուղենիշեր, կկարողանանք մյուս տարի կրկին գնահատել և նոր նպատակներ սահմանել: 2020 թվականը ՀՀ-ԵՄ համագործակցության տեսանկյունից բոլոր ոլորտներում մեծ նշանակություն է ունենալու՝ հաշվի առնելով, որ դրանից հետո սահմանվելու են համագործակցության հիմնական կետերը ինչպես երկկողմ, այնպես էլ Արևելյան գործընկերության ձևաչափում»,-ընդգծել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
Նիստի ընթացքում քննարկվել է ՀՀ-ԵՄ համագործակցությունը կրթության, գիտության, մշակույթի, երիտասարդության, առողջապահության, աշխատանքի և տեղեկատվական հասարակության բնագավառներում, ինչպես նաև ամրագրվել հեռանկարները: Հետազոտությունների և նորարարության ոլորտում ներկայացվել են ՀՀ-ում իրականացվող գործընթացները, մասնավորապես, Հայաստանի մասնակցությունը «Հորիզոն-2020» ծրագրին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան