Այսօր` սեպտեմբերի 5-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-րդ «բ» դասարանի ընդհանուր ժողովում դրված էր աշակերտական խորհրդի ընտրության հարցը:
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Հասմիկ Մեսրոպյանը դասարանի համակազմին ծանոթացրեց «ՀՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատություն» ՊՈԱԿ-ի աշակերտական խորհրդի օրինակելի կանոնադրությանը, մանրամասնեց դրույթների հավելվածները, աշակերտներին հասանելի դարձրեց ուսումնական հաստատության կոլեգիալ կառավարման…
Վանաձորի «Աթլետիկայի օլիմպիական հերթափոխի մանկապատանեկան մարզադպրոց» ՀՈԱԿ-ում այսօր մեկնարկել են ՀՀ «Գյուղական մարզական խաղեր» մրցույթի եզրափակիչ մրցումները, որոնք անցկացվում են 3-րդ տարին անընդմեջ:
Մրցումներին մասնակցում են ՀՀ մարզերի հավաքական թիմերը՝ հնգամարտում, որում ընդգրկված է 1000մ վազք /տղամարդիկ/, 500 մ վազք /կանայք/, թենիս, գնդակի նետում, վազք 50մ, ձգումներ պտտաձողի վրա /տղամարդիկ…
Կրկին սեպտեմբերի մեկն է։ Ուրախ, տոնական տրամադրությունը թևածում է Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի բակում։
840 աշակերտ, որոնցից 82-ը` առաջին դասարանցիներ, հուզված ու անհամբեր հետևում են տոնական երգ ու պարին։ Շնորհավորական ելույթները հաջորդում են իրար։
Իր խոսքում տնօրեն Լ. Աղայանը, շնորհավորելով բոլորին գիտելիքի օրվա կապակցությամբ, խոսեց…
Այս տարի առաջին անգամ Երևանի պետական հանրակրթական դպրոցներում առաջին դասարանցիների ընդունելությունը կատարվել է առցանց հայտագրման տարբերակով` համակարգչի կամ սմարթ հեռախոսների միջոցով` https://hayt.emis.am կայքում:
Առցանց համակարգի գործարկման հիմնական նպատակները.
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը սեպտեմբերի 1-ին` Գիտելիքի օրվա առիթով այցելել է Գեղարքունիքի մարզի այն դպրոցներ, որոնց կից այս տարի բացվել են նոր նախակրթարաններ:
Նախարարի առաջին կանգառը Նորաշեն համայնքի հիմնական դպրոցն էր, այս սեպտեմբերի 1-ը նորաշենցիների համար կրկնակի տոնական է: Համաշխարհային բանկի վարկային ծրագրով սեպտեմբերից…
-Շնորհավոր նոր ուսումնական տարվա սկիզբն արարող սեպտեմբերի 1-ը, Գիտելիքի և գրի օրը, առաջին դասարանցիների դպրոցամուտը…
Կապանի 5 հիմնական դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը ողջույնի խոսքով ազդարարեց նոր ուսումնական տարին, գիտելիքին տիրելու համար աշակերտներին մաղթեց աշխատասիրություն և տկնանք: Հորդորեց լծվել սիրով, անափ սիրով, քանզի սիրով կատարված գործն է կատարյալ:
Աշակերտների երգն ու…
2019 – 2020 ուստարի. անցած տարիների գրկում մնացին մեր դպրոցի ձեռքբերումները, և ազդարարվեց նորի սկիզբը… Ձեռքբերումներ, որոնց հանդիսությունից հետո տեսաֆիլմով ծանոթացան դպրոցի տասներորդցիները:
Տնօրեն Հ.Դավթյանը աշակերտներին ողջույնի խոսքերով առաջնորդեց դպրոց, նրանց ներկայացրեց դպրոցի ներքին կարգապահական կանոնները և ոգևորելով աշակերտներին`կազմակերպեց մտքերի և առաջարկությունների աշխույժ իրավիճակ:
Աշակերտները հանդես եկան անկաշկանդ առաջարկություններով, որոնք…
Սիրելի աշակերտներ և ուսուցիչներ, ուսանողներ և դասախոսներ, ծնողներ
Սիրելի հայրենակիցներ
Ի սրտե շնորհավորում եմ բոլորիս սեպտեմբերյան տոների՝ Գիտելիքի օրվա և Արցախի Հանրապետության 28-րդ տարեդարձի կապակցությամբ։
Մեծ խորհուրդ կա նրանում, որ մենք միաժամանակ ենք նշում այս երկու տոնը։ Արցախի ժողովուրդն իր անկախությունը նվաճեց մաքառումի, զոհողության, մտավոր կարողությունների և անկոտրում ոգու շնորհիվ։ Շնորհիվ…
Սիրելի՛ աշակերտներ և ուսանողներ, ուսուցիչներ և դասախոսներ, կրթության ոլորտի կազմակերպիչներ և ծնողներ,
Սեպտեմբերի մեկին մեկնարկում է մեր առաքելության կարևոր ու պատասխանատու շրջափուլը, քանի որ մեզանից յուրաքանչյուրը` մի մասը կրթելով, մյուս մասը` կրթվելով, ձևավորում ենք մեր ունեցած կարևորագույն հարստությունը` գիտակ և ստեղծարար քաղաքացուն:
Ցանկանում եմ, որ ձեզանից յուրաքանչյուրն առավոտյան արթնանա այն…
Երևանի Չայկովսկու անվան երաժշտական միջնակարգ դպրոցում այսօր հանդիսավորությամբ նշվել է կրթօջախի երկարամյա ու վաստակաշատ ուսուցչուհի Մարիամ Տոնյանի 100-ամյակը: Հոբելյարը դպրոցի հիմնադրման օրվանից մինչ օրս` ավելի քան 82 տարի աշխատում է դպրոցում` որպես «Հարմոնիա» առարկայի ուսուցչուհի:
Հայաստանի ամենաերկարակյաց ու փորձառու ուսուցչուհու 100-ամյա տարեդարձը շնորհավորել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան