ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

«Անաղարտ պահենք մեր մայրենին» խորագրով բաց դաս – միջոցառում

Մայիսի 31, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Լեզուն է ամեն մի ժողովրդի ազգային գոյության ու էության ամենախոշոր փաստը, ինքնության ու հանճարի ամենախոշոր դրոշմը, պատմության ու հեռավոր անցյալի կախարդական բանալին, հոգեկան կարողությունների ամենաճոխ գանձարանը, հոգին ու հոգեբանությունը:  

  Հ. Թումանյան

 ՀՀ ԿԳՆ   « Ընտանիք » մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում մայիսի 26-ին տեղի ունեցավ  «Անաղարտ պահենք մեր մայրենին»  խորագրով…

«Ընտանիք» կենտրոն. «Հայկական ազգային պարեր» խորագրով ցուցահանդես Շիրակի մարզի գյուղական համայնքներում

Մայիսի 31, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը մայիսի 22-ին 24-ը Շիրակի մարզի Ցողամարգ, Թորոսգյուղ, Գոգհովիտ գյուղական համայնքներում անցկացրեց «Հայկական ազգային պարեր» խորագրով գեղանկարչության ցուցահանդես: Նպատակն էր սաների մոտ  ձևավորել ազգային արժեքները պահպանելու ձգտում, զարգացնել դեռահասների ստեղծագործական կարողություններն  ու հմտությունները:

Ցուցահանդեսներին ներկա էին «Ընտանիք» կենտրոնի մանկավարժները, վերոնշյալ համայնքների դպրոցների տնօրենները, աշխատակիցներ, ծնողներ,…

Նախագահը մասնակցել է Կրթության գերազանցության ազգային ծրագրին նվիրված միջոցառմանը

Մայիսի 30, 2017
Պաշտոնական

Նախագահ Սերժ Սարգսյանն այսօր Մատենադարանի նիստերի դահլիճում մասնակցել է Կրթության գերազանցության ազգային ծրագրին (ԿԳԱԾ) նվիրված միջոցառմանը, որի ընթացքում ամփոփվել է ծրագրի անցած ճանապարհը, ազդարարվել է «Արարատյան բակալավրիատ» նոր կրթական ծրագրով դպրոցների ցանցի ստեղծման մեկնարկը, և ներկայացվել են այդ ծրագրին միացող առաջին դպրոցները՝ Հանրապետության մարզերից և Արցախից:Միջոցառման շրջանակներում Նախագահը շնորհակալագրեր է…

Որակյալ կրթության ապահովման նորարարական մեթոդներ

Մայիսի 30, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը` ի դեմս նախարարի պաշտոնակատար Լ. Մկրտչյանի և «Մանկավարժական նախաձեռնություն» հայկական ասոցիացիա» հասարակական կազմակերպությունը` ի դեմս նախագահ  Ա. Իսպիրյանի, կարևորելով ՀՀ հանրակրթության բնագավառում նորարարական կրթական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ որակյալ կրթության ապահովումը, այսօր ստորագրել են համագործակցության հուշագիր:
ՀՀ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ հուշագրի…

Վերջին դաս

Մայիսի 29, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում արդեն բարի ավանդույթ է դարձել յուրաքանչյուր տարի՝ մայիսին, մեծ շուքով անցկացնել 9-րդ դասարանցիների ավարտական հանդեսը: 
Աշակերտները հավաքվել էին՝ ոչ թե միմյանց հրաժեշտ տալու (չէ՞ որ նրանք դեռ երկար ճանապարհ են անցնելու միասին), այլ երախտագիտության խոսք ասելու իրենց ուսուցիչներին, սիրելի տնօրեն՝ Զավեն Ստեփանյանին, և դպրոցի յուրաքանչյուր…

Ամփոփիչ դաս «Իմ հայրենիքը Հայաստանն է» թեմայով

Մայիսի 29, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանում տեղի ունեցավ ամփոփիչ դաս «Իմ հայրենիքը Հայաստանն է» թեմայով: Այն կազմակերպել էր դասվար Կարինե Մարտիրոսյանը: Աշակերտները ներկաներին փոխանցեցին հայրենիքի մասին իրենց պատկերացումները: Դասն ամբողջովին ողողված էր հայրենասիրական շնչով և եռագույն դրոշի գույներով: 
Նմանօրինակ դասերը միջոց են ճանաչելու մեր հայրենի բնաշխարհը, պատմամշակութային կոթողները, մոտ…

Ուռա՜, արձակուրդներ են

Մայիսի 29, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի Վ.Բաբայանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցի 7գ դասարանի դասղեկ Գ.Գաջիյանը կազմակերպել էր հրաշալի  տարեվերջյան շոու-ծրագիր «Ուռա՜, արձակուրդներ են» խորագրով: Միջոցառման ընթացքում երեխաները խոսեցին ամառային տոների մասին, խորհուրդներ տվեցին որտեղ կարելի է հանգստանալ, ներկայացրին ամառային սպորտաձևեր, նորաձևություն, եղանակային կանխատեսումներ, իսկ միջոցառման զարդը ամառային արձակուրդն էր, ով բոլոր-բոլորին հրավիրեց իր…

Վերջին զանգ

Մայիսի 29, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի Վ.Բաբայանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցը կազմակերպել էր հրաշալի և անակնկալներով լի «Վերջին զանգ»:

Դպրոցի տնօրեն Արևհատ Նազարյանը  պատվոգրեր հանձնեց իններորդցինեին` «Հայ ասպետ» հեռուստախաղում հաղթելու և Մասիսի տարածաշրջանային ՈՒՀԱ-ում /Ուրախների և հնարամիտների ակումբ/ լավագույնս ներկայանալու համար:

Դպրոցի տնօրինությունը շնորհավորում է իններորդցիներին, մաղթում հաջողություններ և նորանոր ձեռքբերումներ:

Մայր բնության հետքերով

Մայիսի 29, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017 թվականի մայիսի 27-ին Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Մարիամ Թովմասյանը արշավ էր կազմակերպել յոթերորդ դասարանցիների հետ դեպի մայր բնություն։ Նպատակն էր աշակերտներին ծանոթացնել տեղանքի դեղաբույսերի և միջատների բազմազանությանը։ Արշավականներն ուղևորվեցին Գութանասար, ականատես եղան լեռան ստորոտի և մարգագետնային ֆլորային, հանդիպեցին բազմազան միջատների, տեսան նրանց զարգացման տարբեր փուլերը։ Լսեցին լորի,  խաղտտնիկի,…

Հայաստանի 11 դասավանդողներ կստանան European SchoolNet-ի հավաստագրեր

Մայիսի 29, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Եվրոպական դպրոցական ցանցի (European SchoolNet) հետ ձեռք բերված համաձայնությամբ Հայաստանի 25 ուսուցիչներ մասնակցեցին «Ապահով համացանց դասավանդողների համար» վեցշաբաթյա հեռահար ​​դասընթացին: Լավագույն արդյուքներ ցույց տված 11 մասնագետները կստանան European Schoolnet-ի ավարտական հավաստագրեր՝ Նարինե Խաչատրյան (Ապահով Համացանց Հայաստան),  Անուշ Ղևոնդյան  (Վանաձորի թ 18 հիմնական դպրոց), Ալվարդ Սարոյան (Երևանի թ 100 հիմնական դպրոց), Մարիա Լիսիցինա (Օհանյան…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան