Կապանի № 2 ավագ դպրոցում մի ամբողջ շաբաթ եռուզեռ էր՝ մեկնարկել էր ավանդույթ դարձած Օտար լեզուների առարկայական շաբաթը, որի շրջանակներում տեղի են ունեցել յուրօրինակ, բազմաբնույթ միջոցառումներ դպրոցի ռուսախոս, անգլախոս և գերմանախոս աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ։
2017 թ․ հոկտեմբերի 16-ից 20-ի ընթացքում անցկացված առարկայական շաբաթը նվիրված էր Հայաստանին։
Նպատակներն էին․
…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը ներկա է գտնվել Երևանում Բրիտանական դեսպանատան և Բրիտանական խորհուրդի կողմից կազմակերպված Best of British Education կրթական ցուցահանդեսին:
Բացման խոսքում ողջունելով միջոցառման մասնակիցներին՝ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ Բրիտանական խորհուրդը ԿԳ նախարարության հիմնական միջազգային գործընկերներից է.«Ցուցահանդեսը Բրիտանական խորհրդի կրթության ոլորտում ծավալած…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Վենետիկի Մխիթարյան միաբանության քահանայապետական պատվիրակ, Թուրքիայի Հայ Կաթողիկե եկեղեցու թեմի առաջնորդ Գերաշնորհ Տեր Լևոն արքեպիսկոպոս Զեքիյանին և նրան ուղեկցող հայր Եղիա Կիլաղբյանին:
Շնորհավորելով հյուրերին Մխիթարյան միաբանության 300-ամյակի առթիվ՝ նախարարն ընդգծել է, որ…
Ուրասարի հիմնական դպրոցում անցկացվեց բաց դաս «Մաթեմատիկա» առարկայից (ուսուցիչ՝ ԱՐՄԵՆ ՄԽԵՅԱՆ):
5-րդ և 6-րդ դասարանցիների մասնակցությամբ ներկայացվեցին «Պատահույթի հավանականությունը» և «Մնացորդով բաժանում» թեմաները: Երկկազմ դասարանում դասավանդման հատուկ դասապլանի առանձնահատկություններից ելնելով՝ դասի սկզբում 6-րդ դասարանցիներն ամփոփեցին նախորդ՝ «Դիագրամներ և գրաֆիկներ» թեման: Կարողացան պատկերել դիագրամներ և կազմել գրաֆիկ՝ ցույց տալով օրվա ջերմաստիճանի…
Ուրասարի հիմնական դպրոցում հերթական բաց դասն էր՝ այս անգամ «Համաշխարհային պատմություն» առարկայից (ուսուցիչ՝ ՆԱՐԵԿ ՀԱԿՈԲՅԱՆ):
6-րդ դասարանի աշակերտները Հին աշխարհի պատմությունից ներկայացրին «Հնդկաստան և Չինաստան» թեման: Աշակերտներն ուսուցչի ուղղորդմամբ նկարներով, քարտեզով, զանազան դիդակտիկ պարագաների օգնությամբ վեր հանեցին երկու երկրների պատմական զարգացման առանձնահատկությունները, մշակութային յուրահատկությունները: Համեմատական մեկնաբանությամբ ներկայացրին դասանյութի վերաշարադրանք էսսեներ,…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի գրադարանում տեղի ունեցավ ասմունքի հանրապետական մանկապատանեկան հոբելյանական 11-րդ մրցույթ-փառատոնի առաջին փուլը: «Ասմունքի հանրապետական մանկապատանեկան 11-րդ հոբելյանական մրցույթ-փառատոնն» այս անգամ նվիրվում է հայ ժողովրդի բոլոր ժամանակների ազգային ազատագրական պայքարին,որի խորագիրն է «Արցախյան ազատամարտ-30»: Նշենք, որ փառատոնի նպատակն է` մատաղ սերնդի ուշադրությունը բևեռել հայրենի գրականությանը, սատարել գալիք սերնդի…
Հոկտեմբերի 25-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IX դասարանի աշակերտների հետ, ոստիկանության Կապանի բաժնի անչափահասների գործերով խմբի ավագ տեսուչ, ոստիկանության փոխգնդապետ Զառա Վ.Վարդանյանը, Կապանի ռազմական ոստիկանության կարգապահական վաշտի հրամանատարի տեղակալ, կապիտան Ալեքսան Առաքելյանըանցկացրեցին զրույց-զեկույց «Աշակերտ, ոստիկան, զինվոր՝ հայրենիքի նվիրյալ» թեմայով:
Զրույցի նպատակն էր բարձրացնել սովորողների ռազմահայրենասիրական ոգին և իրավագիտակցությունը:
«Բարեկամ…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս մայրենի առարկայից: /Ուսուցիչ Անի Ավետիսյան/
Դասը կրում էր «Հայաստանի յոթ և բյուր հրաշալիքները» խորագիրը: Ուսուցիչը ցուցադրելով հայ գրականության և արվեստի երախտավորների նկարները, խոսելով նրանց մասին, նշեց որ յուրաքանչյուր մարդ իր հերթին ևս հրաշալիք է և պետք է մասնակցի իր…
Հոկտեմբերի 20-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց հյուրընկալվեցին Արաբկիր և Քանաքեռ-Զեյթուն վարչական շրջանների դատախազ Բագրատ Ղազինյանը և Ոստիկանության Երևան քաղաքի վարչության Արաբկիրի բաժնի ԱԳԲ պետ, ոստիկանության մայոր Արամ Հովսեփյանը։
Նրանք ուսանելի դաս վարեցին «Աշակերտների իրավունքները և պարտականությունները ինչպես դպրոցում, այնպես էլ հասարակության մեջ» թեմայով, որը շատ արդիական էր և աշակերտների…
Այս օրը դեռ շատ երկար կպահպանվի Կաքավաձորի Մ.Մխիթարյանի անվան միջն. դպրոցի առաջին դասարանցիների հուշերում։Այսօր նրանք հանդիսավորությամբ նշեցին «Ա» տառի ծնունդը,որը տեղի ունեցավ դպրոցի բակում։
Դասն իր կառուցվածքով տարբերվում էր պարապած նախորդ դասերից, լի էր ծննդյան օրվան բնորոշ անակնկալներով:
Դասի ընթացքում փոքրիկները ակտիվ արտահայտեցին իրենց գիտելիքները, դասը հագեցած էր…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան