Կոտայքի մարզի Չարենցավանի Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Վազգեն Ա-ի անվան հ.3 հիմնական դպրոցի տարրական դպրոցը մայիսի 18-ին ներկայացրեց «Մայիս» խորագիրը՝ մայիսյան հաղթանակներ, մայիսյան հերոսամարտեր շարքից:
«Ապագան կերտողները մենք ենք» կարգախոսի ներքո ներկայացվեց ոգեկոչման ուղերձը.
«Կա՛նգ առնենք և հիշե՛նք նրանց, ովքեր իրենց խիզախ կյանքով դաժան մահը հեգնեցին և հպարտ մահով մեր սև…
Այս գործընթացում ներգրավված են ինչպես հաշմանդամություն, այնպես էլ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաներ: Նրանց հետ աշխատող ուսուցիչը դեպի երեխան կողմնորոշված ուսուցման և ուսումնառության մեթոդներ է կիրառում՝ որակյալ, հասկանալի, մատչելի:
Դժվար աշխատանք, բայց ոչինչ՝ անհնար:
Դժվարը՝ հեշտ, դժվարը՝ մատչելի, ընկալելի դարձավ Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի հոգեբան Հայարփի…
Տարեվերջյան հրաժեշտի միջոցառուների շարքում առանձնանում է անգլերենի տառահանդեսը: Այս տարի էլ դպրոցի երկու 3-րդ դասարանները, ուսուցչուհի Հեղինե Բաղդասարյանի ղեկավարությամբ, ցուցադրեցին գեղեցիկ միջոցառումներ: Անգլերենի հնչյունն ու տառը ներկայացնելուց զատ երեխաները ներկայացրին երկու պետությունների՝ Անգլիայի և Հայաստանի խորհրդանիշները, կարևոր հուշարձանները, երկիրը բնութագրող այլ ատրիբուտներ: Երկու միջոցառման ընթացքում էլ հնչեցին երգեր տառերի մասին:…
Մայիսի 20-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի 7բ դասարանում «Գրականություն» առարկայից բաց դաս էր՝ նվիրված Վիլյամ Սարոյանին և նրա՝ «Իմ սիրտը լեռներում է» թատերգությունը: Դասն անցկացրեց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի` Ռ. Գաբրիելյանը:
Դասն սկսվեց պիեսը խորհրդանշող մեղեդիով: Աշակերտները ներկայացրին ,որ Սարոյանը օտարացի հայ գրող էր ,ապրում էր…
Մայիսի 19-ին տեղի ունեցավ Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի 1բ դասարանի «Հրաժեշտ Այբբենարանին» հանդես –էքսկուրսիան, որը տեղի ունեցավ Օշականի «Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց» եկեղեցում: Միջոցառումը կազմակերպել էր դասվար` Սվետլանա Հովհաննիսյանը:
Երեխաները թարմ ծաղիկներ դրեցին մեծ ուսուցչի գերեզմանին և երդվեցին լավ սովորել ու բարձր պահել առաջին ուսուցչի պատգամները: Խորանից վառած կանթեղների լույսը…
Մայիսի 18-ին տեղի ունեցավ «Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի գավաթի» խաղարկության մարզային փուլը:
Տարածաշրջանային փուլի հաղթող և 1-ին տեղը գրաված Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցի թիմը (թիմի կազմում ընդգրկված են 4-րդ դասարանի աշակերտներ) այս անգամ ևս բարձր պահեց հարազատ կրթօջախի պատիվը և համառ ու անզիջում պայքարում հաղթելով բոլոր մասնակիցներին՝…
Մայիսի 19-ին երկրորդ «է» դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս մայրենիից՝ «Երկնքից 3 խնձոր ընկավ» խորագրով /դասվար՝ Ն.Դալլաքյան/:
Ուսուցչուհին հանդես եկավ բացման խոսքով:Աշակերտները ներկայացրին Հովհաննես Թումանյանի «Սուտասանը» հեքիաթը տիկնիկային բեմականացմամբ:Դասին օգտագործվեցին տարբեր դիդակտիկ պարագաներ:Աշակերտները պատրաստեցին պաստառ «Հեքիաթ» թեմայով:
Ուսուցչուհին կիրառեց և՛ ավանդական, և՛ արդի մեթոդներ: Դասարանը ձևավորված էր հեքիաթագրերի և հեքիաթների…
«Հողմով բերված մի հատիկ էր,
որից վեր խոյացավ
արդի հայ երաժշտության
կենաց ծառը…»
Մայիսի 12-ին Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի VIԲ դասարանի մասնակցությամբ, դասղեկ` Նվարդ Այվազյանի նախաձեռնությամբ, անցկացվեց միջոցառում՝ նվիրված հայ մեծ երաժիշտ Առնո Բաբաջանյանի 95 ամյակին, որին ներկա էին…
Կարևորելով հեռավոր ու սահմանային բնակավայրերի հզորացման առաջնահերթության հարցը և նպատակ ունենալով ի նպաստ տարածաշրջանային զարգացումների ակտիվացնել սոցիալական գործընկերների միջև հարաբերությունները, խթանել առաջավոր փորձի ամրապնդումը, ինչպես նաև բարձրացնել հանրային իրազեկվածությունը՝ առկա խնդիրների ու հնարավորությունների վերաբերյալ, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը նախաձեռնել է «Մասնագիտական կրթությունը և ուսուցումը՝ հեռավոր և սահմանամերձ (սահմանապահ) բնակավայրերի…
Մայիսի 20-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 3-րդ բ և գ դասարանների ծնողական լսարանների հետ «Դրակական ծնողավարում» ծրագրի շրջանակում կազմակերպվեց դասընթաց «Ընտանիքի դերը երեխայի կյանքում» թեմայի շուրջ:
Դասընթացավար Հ. Մեսրոպյանը վերլուծեց հետևյալ թեմաները.
1. Ամուսնության դրդապատճառները:
2. Ընտրության մեխանիզմները:
3. Ընտանիքը որպես սոցիալական խումբ:
4. Ընտանեկան դերեր:
5. Առաջին և…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան