ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Վերլուծության դաս Ուրասարի հիմնական դպրոցում

Մարտի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

17.03.2017թ. Ուրասարի հիմնական դպրոցի ուսուցիչներ Ա. Մխեյանի, Ն. Հակոբյանի և Ա. Պիրոևայի նախաձեռնությամբ անցկացվեց SWOT վերլուծության դաս: Աշակերտները ծանոթացան ռազմավարական պլանների մշակման ժամանակ կիրառվող SWOT վելուծության հիմնական գործիքակազմին, ինչպես նաև դրա կիրառման հնարավորություններին: Դասի ավարտին աշակերտներն իրենք կազմեցին ու ներկայացրին Ուրասար համայնքի զարգացման ծրագրի ուժեղ և թույլ կողմերը, զարգացման հնարավորություններն…

‹‹Ընտանիք›› կենտրոնի այցը զորամաս՝ Հայոց բանակի 25-ամյակի առթիվ

Մարտի 20, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Մարտի 10-ին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության ‹‹Ընտանիք›› մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը Գյումրու կայազորի 55035 զորամասում կազմակերպել էր տոնական միջոցառում` նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 25 ամյակին:

Միջոցառմանը ներկա էին զորամասի հրամանատարությունը, զինծառայողներ, ապրիլյան քառօրյա պատերազմի մասնակիցներ:

Միջոցառումն ազդարարվեց զորամասի հրամանատարի կողմից ՀՀ պետական դրոշի հանդիսավոր ներս բերման հրամանով, որից հետո հնչեց…

Բերդի ԻՄՓԱՔԹ ակումբի նվերը համայնքի փոքրիկներին

Մարտի 20, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզի Բերդ համայնքի  ԻՄՓԱՔԹ-1 երիտասարդական ակումբն գործում է արդեն մեկ տարի, որի գործունեությունն ուղղված երեխաների քաղաքացիական ու հասարակական ակտիվության բարձրացմանը՝ առաջնորդման, քաղաքացիական, սոցիալական  ձեռներեցության ոլորտների կարողությունների ու գիտելիքների, ինչպես նաև քաղաքացուն բնորոշ արժեքների սերմանումը: Հմտությունների ձևավորումը  ու գիտելիքների  հաղորդումն  իրականացվում է ոչ ֆորմալ կրթական մեթոդների օգնությամբ և  հատուկ մշակված…

Աշակերտները հայեցողական դասաժամը Քաջարանի քաղաքապետարանում

Մարտի 17, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

        Քաջարանի հ.2 միջնակարգ դպրոցի XІІ դասարանի աշակերտները հայեցողական դասաժամը անցկացրել են Քաջարանի քաղաքապետարանում: Աշակերտները նպատակ ունեին ծանոթանալու համայնքի ղեկավարման կառուցվածքին և սկզբունքներին:

  Աշակերտներին ընդունեց փոխքաղաքապետ Կ. Թադևոսյանը: Նա բացատրեց համայնքի ղեկավարման սկզբունքները, Քաջարանի համայնքապետարանի աշխատակազմի կառուցվածքը և ձևավորման մեխանիզմները, ֆինանսավորման աղբյուրները,  պատասխանեց աշակերտների հարցերին, այնուհետև աշակերտները…

Ավարտվեց ևս մեկ հեռավար դասընթաց

Մարտի 17, 2017
ՏՀՏ նորություններ

Ավարտվեց «Դպրոցական կայքերի ստեղծում ու շահագործում» թեմայով հեռավար դասընթացը: Դասընթացին ակտիվ մասնակցեցին 136 գրանցված մասնակիցներից 104-ը: Նրանք ստացան ժամանակի պահանջներին համապատասխանող կայքերի ստեղծման ու զարգացման, դրանց գործարկանն օժանդակելու համար գիտելիքներ ու անհրաժեշտ մասնագիտական խորհրդատվություն: Արդյունքում Հայաստանի բոլոր մարզերի 104 դպրոցական կայքեր ևս շահագործվեցին: Դասընթացը ստեղծել և վարել են ԿՏԱԿ-ի ՏՀՏ…

Շնորհավոր մարտի 8

Մարտի 17, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ստեփանավանի Հովհաննես Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում մարտի 9-ին տեղի ունեցավ միջոցառում նվիրված կանանց միջազգային օրվան:

Միջոցառումը սկսվեց «Դռները բացեք գարուն է գալիս» բանաստեղծությամբ: Տղաները իրենց գեղեցիկ երգով շնորհավորեցին մայրիկներին, ուսուցիչներին: Հնչեցին գեղեցիկ բանաստեղծություններ նվիրված գեղեցիկ սեռի ներկայացուցիչներին:

Երգերին զուգահեռ տեսահոլովակի կիրառմամբ ցուցադրվեցին ուսուցիչների, ծնողների նկարները: Դպրոցի տնօրեն Ս. Թունյանը շնորհավորեց…

Բաց դաս «ՀՀ տնտեսությունը»

Մարտի 17, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հանձնարարված թեման`«ՀՀ տնտեսությունը» բաժնի կրկնություն:

Նոր թեման` «Արագածոտնի մարզ»:

Ստեփանավանի Հովհաննես Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում 16.03.2017թ.-ին 9բ  դասարանում կայացավ բաց դաս՝ աշխարհագրություն առարկայից: Դասարանը բաժանված էր 4 խմբի և յուրաքանչյուր խմբին առաջադրվեցին հարցեր «ՀՀ տնտեսության» բաժնից: Ուսուցչի կողմից բաժանվեց նյութեր, որի օգնությամբ աշակերտները պատրաստեցին ցուցապաստառներ, առանձին մարզերի համար ուրվագծերով ստացան…

Հաստատվել են առարկայական օլիմպիադաների հանրապետական հանձնաժողովների կազմերը

Մարտի 16, 2017
Պաշտոնական

Հիմք ընդունելով «ՀՀ դպրոցականների առարկայական օլիմպիադայի կազմակերպման և անցկացման կարգի» պահանջները՝ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի հրամանով հաստատվել են 2016-2017 ուսումնական տարվա դպրոցականների առարկայական օլիմպիադաների հանրապետական հանձնաժողովների կազմերը: Ըստ այդմ ձևավորվել է 15 հանձնաժողով հետևյալ առարկաների համար՝ «Հայոց լեզու», «Հայ գրականություն», «Հայոց եկեղեցու պատմություն», «Աշխարհագրություն», «Կենսաբանություն», «Պատմություն», «Քիմիա», «Անգլերեն», «Ֆրանսերեն», «Գերմաներեն»,…

Միջոցառում Իջևանի թիվ 5 հիմնական դպրոցում

Մարտի 16, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017թ. մարտի 14-ին Իջևանի Մ.Մարտիրոսյանի անվան հ.5 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում մաթեմատիկայի ամսվա շրջանակներում կազմակերպվել էր

«Զրոյի դատը» միջոցառումը: 

Տպավորիչ, գեղեցիկ ու ինքնատիպ ելույթով հանդես եկան 8-րդ գ դասարանի աշակերտները՝ ներկայացնելով «Զրոյի դատը» ուշագրավ միջոցառումը, որը կազմակերպել էր 8գ դասարանի դասղեկ և մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Հայկանուշ Ղազարյանը:

Ընթացիք դատավարությանը մասնակցում էին բոլոր մաթեմատիկական…

Մեծանուն բանաստեղծի տարելիցը Աբովյանի հ.6 ավագ դպրոցում

Մարտի 16, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Պատռվեց հողը,կանաչ ծիլը բացեց աչքերը ու նայեց շուրջը…

Բնության զարթոնքն ազդարարող գարունը,նրա ծաղկաբույր ու ծիածանաթույր հուրը նշանավորվում է հայ մեծանուն գրող Եղիշե Չարենցի ծնունդով:Մարտի 13-ը` մեծ գրողի ծննդյան օրը,մեր դպրոցի գրականության խմբակի սաների շնորհիվ դարձավ 120 տարին ազդարարող զրնգուն ու արևածին զանգերի, հեղինակի քերթվածների  ընտրված հատվածների ամփոփման ու հիշատակման տոն:Միջոցառումը…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: