Տավուշի մարզի Սարիգյուղ համայնքի ԻՄՓԱՔԹ ակումբն ունի երկու տարվա պատմություն՝ ներառելով համայնքի երեխաներին՝ խթանելով նրանց քաղաքացիական վարքագծի ձևավորմանն և համախմբմանը համայնքի խնդիրների լուծման գործում: Ակումբը ոչ ֆորմալ կրթական միջավայր է և ակտիվ քաղաքացիության, առաջնորդության և այլ ասպարեզներում երեխաներին տալիս է գիտելիքներ և հզորացնում կարողությունները: Ձեռք բերված գիտելիքները ակումբականները կիրառում են համայնքային ծրագրեր իրականացնելիս:
Սարիգյուղի ԻՄՓԱՔԹ ակումբն իրականացրեց իր երկրորդ համայնքային ծրագիրը՝ «Կոտրում ենք կարծրատիպերը սպորտի միջոցով» անվամբ, որի նպատակն էր համայնքի մարզահրապարակի բարելավման միջոցով տարբեր տարիքի բնակիչների շրջանում խթանել խթանել առողջ ապրելակերպը, կազմակերպել տարբեր մարզական խաղեր: Ծրագրին աջակցեց նաև Սարիգյուղ համայնքի ղեկավարությունը, ի դեմս համայնքի ղեկավար, պարոն Էլլարյանի, ով համաֆինանսավորեց ծրագիրը՝ համայնքի բարեգործական հիմնադրամից: Ակումբը մինչ այդ հանդիպել էր ղեկավարին և ներկայացրել ծրագիրը: Համայնքի ղեկավարը հանձն առավ բարեկարգել համայնքի սեփականություն հանդիսացող մարզահրապարակի որոշ հատվածներ և վերանորոգվեցին վոլեյբոլի, մինի և մեծ ֆուտբոլի դարպասները, տեղադրել մուտքի դարպասը, նստարաններ, իսկ ակումբը՝ Վորլդ Վիժն-ի աջակցությամբ տեղադրեց դարպասների ցանցերը, նստարաններ ու կատարեց հարդարման աշխատանքներ: Աշխատանքներին մասնակցում էին ակումբի անդամներչը, ակումբի առաջնորդներընաև կամավորներ, բնակիչներ, ՏԻՄ-ի աշխատակիցներ, ներկա էր նաև համայնքապետը: Համայնքի մարզահրապարակն արդեն ավելի բարվոք վիճակում է: Ակտիվ համագործակցության և ծրագրում ներդրում կատարելու առիթով ակումբի կողմից համայնքապետ Կոմիտաս Էլլարյանը ստացավ շնորհակալագիր: Շնորհակալագրեր ստացան կամավորները, առաջնորդները, համայնքի դպրոցի ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչը, ակումբի անդամները: Ակումբի անդամ, 15 –ամյա Ալլան կարևորում է հասակակիցների ժամանցի ապահովում, ասելով. «Երեխաները արդեն ունեն խաղալու և մարզվելու վայր: Լավ եմ զգում, որ փոփոխություն եմ բերում իմ համայնքին»: Իսկ 14-ամյա Վիտալին, ով առաջին անգամ է մասնակցում ծրագրին, նշեց, որ աղջիկները և տղաները այստեղ կարող են սպորտով զբաղվել, անցկացնել մրցույթներ, որպեսզի ավելի առողջ լինեն:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական շարժառիթը դարձավ…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան