Ապրիլի 1-ը երգիծանքի և ծիծաղի օրն է, որը նշվում է ամբողջ աշխարհում: 2017թ-ի ապրիլի 3-ին ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան № 4 հիմնական դպրոցի գեղեցիկ դահլիճում տեղի ունեցավ ծիծաղի օրվան նվիրված ցերեկույթ, որը կրում էր «Եկեք ծիծաղենք» խորագիրը:
II Գ դասարանի աշակերտները /դասվար՝ Լ. Մխիթարյան/ հիանալի դերասանական…
ՀՀ կրթության եւ գիտության նախարարության ու Microsoft ընկերության հայաստանյան գրասենյակի միջեւ այսօր կնքվել է փոխըմբռնման հուշագիր՝ ՀՀ կրթության որակի բարելավման, կրթական ծրագրերի մշակման, ինչպես նաեւ նորարարությունների ներդրման նպատակով:
Հուշագիրը ստորագրել են նախարար Լեւոն Մկրտչյանը եւ ԱՊՀ-ում Microsoft-ի տարածաշրջանային գրասենյակի ղեկավար Ռոնալդ Բինկոֆսկին:
Microsoft-ն ուսումնական…
Նորագույն տեխնոլոգիաներն հսկայական քայլերով ակտիվորեն մուտք են գործում կրթական ոլորտները և թելադրում ժամանակի պահանջներով կազմակերպել ուսման գործընթացը, որում հատկապես դրսևորվում են նորարար և ստեղծագործ ուսուցիչների մտավոր և կառուցողական աշխատանքները։ Այս ուղղորդվածությամբ ընթացավ հերթական դասը Գուգարքի հիմնական դպրոցի 2-րդ դասարանում «Մաթեմատիկա» առարկայից՝ բազմավաստակ ուսուցչուհի Սվետլանա Քոչինյան ի մատուցմամբ։
Դասը նվիրված էր «Բազմապատկում և բաժանում»…
Այսօր Թեքեյան մշակութային կենտրոնի մեծ դահլիճում (Խանջյան 50) տեղի ունցավ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության և Հենրիկ Իգիթյանի անվան Գեղագիտության ազգային կենտրոնի կազմակերպած «Ճանաչել զիմաստութիւն եւ զխրատ, իմանալ զբանս հանճարոյ» խորագրով հայ բանահյուսությանը և մանրանկարչության նվիրված Համահայկական մանկապատանեկան նկարչական 6-րդ մրցույթ-փառատոնի փակման և հաղթողներին պարգևատրման պատոնական արարողությունը:
2016թ. մրցույթ-փառատոնի առաջին…
Շարունակելով հայապահպան առաքելությունը՝ դպրոցը վերստին ապացուցեց, որ առաջամարտիկ լինում են ո՛չ միայն բարձրորակ ուսուցման իրականացմամբ, այլև տարաբնույթ միջոցառումների կազմակերպմամբ։ «Հայ ասպետ» մրցախաղը 3 տարի է ավանդույթ է դարձել Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում (պատմության ուսուցիչ՝ Էդգար Հարությունյան):
Նպատակը՝
1. դաստիարակել համամարդկային և ազգային բարձր գաղափարներով, ասպետական բարեկրթությամբ և ոգով.
…
Ապրիլի 5-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում տեղի ունեցավ գրական–երաժշտական ցերեկույթ՝ «Приди, приди, Весна» խորագրով: Միջոցառումը կազմակերպել էին 4ե դասարանի աշակերտները և դասղեկ Անի Աղամալյանը: Միջոցառումը և՛ ռուսաց լեզվի իմացության յուրատեսակ դրսևորում էր, և՛ դասղեկական աշխատանքի արտահայտություն: Գարնանային բարձր տրամադրություն էր տիրում 4ե դասարանում: Կազմակերպչական աշխատանքներին…
Ապրիլի 5-ին Կոտայքի Ս.Վարդանյանի անվան միջնակարգ դպրոցի առաջին դասարանի դասվար Լ.Վարդանյանն իր աշակերտների հետ միասին կազմակերպել էր միջոցառում «Հայաստան-հոգուս տունը» խորագրով:
Բեմից փոքրիկները մեր հզոր հայենիքն էին փառաբանում,գովերգում Հայաստանի թանգարան-հանգստավայրերը` Գեղարդ, Գառնի Սևան,Դիլիջան, Ծաղկաձոր` հանդիսատեսին մտովի տեղափոխելով և ականատեսը դարձնելով մեր դրախտավայր հայրենիքի հրաշալիքներին:
Միջոցառման սկզբից ևեթ դահլիճում հայրենասիրական ոգին…
Մարտի 24-ին Վանաձորի Ա. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի 7 Բ դասարանում /ուսուցիչ՝ Ս. Մաքթաղյան/ անցկացվեց բաց դաս «Գորգագործության համար անհրաժեշտ նյութեր, գործիքներ և սարքեր» թեմայով:
Դասի սկզբում ուսուցիչը ներկայացրեց ամենահին գորգը՝ Պազիրիկը: Խոսեց Եռախորան գորգի ծագման և թվագրման մասին: Աշակերտները ներկայացրեցին աշխատանքային գործիքները և ցուցադրեցին, թե ինչպես են բուրդ…
Ապրիլի 7-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կազմակերպվել էր միջոցառում` նվիրված ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրերին: Այն կազմակերպել էր դպրոցի ֆրանսերենի ուսուցչուհի Կ. Մելիքսեթյանը: Միջոցառումը կրում էր «Երգը՝ հայ–ֆրանսիական բարեկամության կամուրջ» խորագիրը: Միջոցառման ընթացքում VI – IX դասարանի սովորողները ներկայացրեցին դրվագներ Շառլ Ազնավուրի կյանքից և ստեղծագործական գործունեությունից: Միջոցառմանը հատուկ…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Մայրության և գեղեցկության տոնին նվիրված միջոցառում, որը նախաձեռնել և կազմակերպել էր Vա դասարանի դասղեկ Արփինե Կարապետյանը:
Միջոցառման ընթացքում շնորհալի աշակերտները ներկայացրեցին Մարտի 8-ի ստեղծման պատմությունը, հանդես եկան լուսափթիթ գարնան, «կենաց ծառը մշտադալար պահող» կանանց ու մայրերի, «մայրամուտի շողից պոկված, արշալույսի ցողով օծված» չքնաղ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: