ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը ներկա է գտնվել «Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայի միասնական քննության մեկնարկին՝ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում տեղակայված քննական կենտրոնում: Այստեղ քննություն էր հանձնում 158 դիմորդ, որոնցից 9-ը չէին ներկայացել քննության: Նախարարը հաջողություն է մաղթել քննությանը ներկա դիմորդներին՝ նշելով, որ գիտելիք ունեցող դիմորդներն անպայման կընդունվեն…
ՀՀ պետական դպրոցներում տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ) հագեցվածությունը գնահատելու նպատակով Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը 2017 թվականին իրականացրել է կարիքի գնահատման հետազոտություն՝ տնօրենների շրջանում:
Հետազոտության նպատակն է ուսումնասիրել դպրոցներում ՏՀՏ համալրվածությունն ու բացահայտել ՀՀ պետական դպրոցների ՏՀՏ կարիքները:
Հետազոտությունն իր առջև դրել է հետևյալ խնդիրները՝
Բուհերի վարկանիշավորման ազգային համակարգի շրջանակներում Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի Կրթության տեղեկատվավերլուծական ծառայության բաժնի աշխատակիցները 2016 թվականին իրականացրել են սոցիոլոգիական հետազոտություն՝ ՀՀ պետական, ոչ պետական և պետական մասնակցությամբ 62 բուհերի ուսանողների և դասախոսների, ինչպես նաև ոլորտային գործատուների շրջանում:
Հետազոտության նպատակն է եղել՝
Նախագահ Սերժ Սարգսյանն այսօր Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում ներկա է գտնվել Գերազանցության կենտրոնի բացման հանդիսավոր արարողությանը։ Կենտրոնը ստեղծվել է աշխարհահռչակ ֆրանսիական «Շնեյդեր էլեկտրիկ» ընկերության և ռուսական «Տաշիր» ընկերությունների խմբի համատեղ ջանքերով: Գերազանցության կենտրոնը Երևանում բացվում է «Տաշիր» ընկերությունների խմբի կազմում ընդգրկված «Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր» ընկերության և ֆրանսիական կազմակերպության միջև Փարիզում…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը մասնակցել է Երևանի Ալ. Շիրվանզադեի անվան թիվ 21 հիմնական դպրոցի մասնակիորեն վերանորոգված մարզադահլիճի բացման արարողությանը, որն իրականացրել է աշակերտական հասարակական կազմակերպությունը /ԱՀԿ/: Աշակերտական հասարակական կազմակերպությունը ստեղծվել է ՀՀ ԿԳ նախարարության և «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության միջև կնքված հուշագրի շրջանակում՝ դպրոցներում ներդրված «Ձեռնարկատիրական և…
Մեկնարկել են 2016-2017 ուսումնական տարվա ավարտական և 2017-2018 ուստարվա ընդունելության միասնական քննությունները:
Միասնական քննությունները կանցկացվեն.
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է աշխատանքային այցով Երևանում գտնվող Գերմանիայի Գյոթեի ինստիտուտի նախագահ, դոկտոր պրոֆեսոր Կլաուս-Դիթեր Լեհմանին:
Ողջունելով հյուրերին՝ ՀՀ ԿԳ նախարարը կարևորել է հայ-գերմանական կրթական համագործակցությունը և առանձնակի ընդգծել Գյոթեի ինստիտուտի ներդրումն այդ ասպարեզում: Շեշտելով, որ Գյոթեի ինստիտուտի հայաստանյան թիմն արդյունավետ և կարևոր աշխատանք…
Ս/թ մայիսի 7-ին և 9-ին «Քվանտ» վարժարանում տեղի ունեցավ «Օժտված երեխաներ – Քվանտ 2017» մրցույթը։ Արդյունքներն ամփոփվեցին մայիսի 20-ին՝ վարժարանի դահլիճում։ Մրցույթի հաղթողները տնօրենության կողմից ստացան հավաստագրեր։
Երևանի պետական համալսարանի և «Քվանտ» վարժարանի ջանքերով կազմակերպվող «Օժտված երեխաների» մրցույթն անցկացվում է արդեն 21-րդ անգամ՝ սկսած 1996 թ․-ից։ Տարեցտարի ավելանում են մրցույթին…
Մայիսի 30-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում ներկայացվեց տարեվերջյան ցուցահանդես. աշակերտները ներկայացրին տարվա ընթացքում «Տեխնոլոգիա», «Երաժշտություն» և «Կերպարվեստ» առարականերից իրենց կատարած աշխատանքները: Ցուցահանդեսում երկայացված էին ձեռքի աշխատանքներ, ասեղնագործություններ, նկարներ... Երեխաներն անհատապես մեկանաբանեցին իրենց աշխատանքները: Հանդիսատեսին ներկայացվեցին նաև երաժշտական համարներ:
Հունիսի 1-ին «Հույսի կամուրջ» հաշմանդամություն ունեցող անձանց շահերի պաշտպանության գրասենյակում ամփոփվեց կազմակերպության «Արևածաղիկ» ամսաթերթի կողմից հայտարարված «Իմ մասին» ստեղծագործական աշխատանքների մրցույթը։ Ժյուրիի կողմից ընտրված 10 լավագույն աշխատանքներն արժանացան խրախուսական մրցանակների և նրանցից ընտրվեցին լավագույն 3 աշխատանքները։ Դրանք են՝
Սևակ Սուլյան «Եթե հրաշք լիներ»
Լիանա Ալավերդյան «Աշխարհի գույները»
…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան