Կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը դեկտեմբերի 25-ից 28-ը Շիրակի մարզի լեռնային և սահմանամերձ Աշոցք, Երազգավորս. Գոգհովիտ, Թորոսգյուղ, Ցողամարգ գյուղական համայնքներում իրականացրեց «Հեքիաթների ձյունե աշխարհ» խորագրով միջոցառում:
Ծրագրի նպատակն էր համայնքների բնակչությանը հաղորդել տոնական տրամադրություն, ձևավորել համայնքներն ամանորյա զարդարանքներով, զարգացնել երեխաների ճանաչողական հետաքրրքրությունը և ստեղծագործական կարողությունները, ինչպես նաև սերմանել բնությունը «արթնացնելու» և պահպանելու ցանկություն։
Ծրագիր շրջանակում հայտարարվել էր «Անավարտ ամանորյա հեքիաթը» թեմայով հեքիաթի և էսքիզների մրցույթ: Գյումրիում և վերոնշյալ համայնքներում գործող «Ընտանիք» կենտրոնի սաները մրցույթի արդյունքում ընտրված հեքիաթին համապատասխան ստեղծել էին հետաքրքրիր էսքիզային կերպարներ:
Համայնքաբնակ դեռահասներն ու մանկավարժները մեծ ոգևորությամբ և ջերմությամբ ընդունեցին հասակակիցներին: Մասնակիցները առանձնակի աշխուժությամբ ու անհամբերությամբ սպասում էին տեսնելու սեփական մտքերի արգասիքը: Խմբերի բաժանվելուց հետո դեռահասները ձեռնամուխ եղան ձյունով վերոնշյալ հեքիաթի հերոսների մարմնավորման գործընթացին: Յուրաքանչյուր խունբ շտապում էր տեսնել վերջնարդյունքը: Ձյունե արձաններ ստանալուց հետո նրանք ձևավորեցին աշխատանքները և դասավորեցին հեքիաթային տեսարանին համապատասխան: Կենտրոնի սաներն իրենց պատրաստած յուրօրինակ մաղթանքներով լրացրեցին ամանորյա զարդարանքները և հեքիաթային տեսարանները:
Լավագույն ստեղծագործությունները գնահատվեցին կենտրոնի տնօրինության և մասնագետների կողմից: Համայնքների և «Ընտանիք» կենտրոնի ակտիվ դեռահասները պարգևատրվեցին պատվոգրերով:
«Հեքիաթների ձյունե աշխարհ» խորագրով միջոցառումը եզրափակվեց ամանորյա երգ ու պարով, ասմունքով և միասնական շուրջպարով:
Հետևելով սաների մոտ առողջ ապրելակերպի ձևավորմանը՝ համայնքներում կազմակերպվեցին նաև ձմեռային սպորտային և ավանդական խաղեր:
Համայնքներում ողջունեցին հետաքրքրիր և բովանդակալից նախաձեռնության անցկացումը և պատրաստակամություն հայտնեցին այսուհետ Ամանորի ու Սուրբ ծննդյան տոներին ընդառաջ ինքնուրույնբնկազմակերպել նմանօրինակ միջոցառում և այն դարձնել ավանդույթ:
Ամանորյա տոնական և ուրախ մթնոլորտը տարածվել էր ամենուր՝ ազդարարելով գալիք տարվա նախամուտը:
Հ. Սարգսյան
I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական շարժառիթը դարձավ…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան