ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բնագիտամաթեմատիկական առարակաների օրերը Վանաձորի թիվ 23 դպրոցում

Դեկտեմբերի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Դեկտեմբերի 5-19-ը Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում բնագիտամաթեմատիկական առարկաների օրեր էին, որի շրջանակներում կատարվեցին մի շարք հետաքրքիր աշխատանքներ: Մասնավորապես, ուսուցիչներն իրականացրեցին  փորձարարական դասեր, կարդացին հետաքրքիր զեկուցումներ: Հատկապես կարևոր էր սկսնակ ուսուցիչների ակտիվ մասնակցությունը: Հայտարարվեց մրցույթ «Երկրաչափական մարմինների կիրառությունը առօրյայում» խորագրով, որին մասնակցեցին դպրոցի 7-9-րդ դասարանների աշակերտները: Ներկայացվեցին բազմազան, հետաքրքիր լուծումներով մոդելներ: Արդյունքում հաղթող ճանաչվեց VIIIբ դասարանի աշակերտուհի Աիդա Արսենյանի աշխատանքը:

Հետաքրքիր նորություններով թարմացվեց առարկայական ստենդը:

Դեկտեմբերի 19-ին տեղի ունեցավ ավարտական միջոցառումը՝ «Ի՞նչ, որտե՞ղ, ե՞րբ» ինտելեկտուալ խաղը: Դպրոցի ութերորդ դասարանների պատանի գիտակների թիմը/ Արեն Խառատյան, Արմեն Սահակյան, Աստղիկ Սիրունյան, Արտյոմ Մանուկյան, Վաչե Վարդանյան, Շահանե Խաչատրյան/ խաղում էր «հեռուստադիտողների» թիմի դեմ՝ ի դեմս բնագիտամաթեմատիկական մասնախմբի ուսուցիչների և դպրոցի շրջանավարտ ուսանողների: Խաղի ամբողջ աուրան հնարավոր էր դարձել ստեղծել նույնիսկ ամենափոքր մանրամասները հաշվի առնելու շնորհիվ /համապատասխան երաժշտություն, խաղավար, հաղորդավարի ձայն, սև արկղ և այլն/:

Միջոցառումը իր տեսակով նախադեպ չուներ, և դա չխանգարեց, որ երեխաները ամբողջությամբ տրվեն խաղին՝ այն դարձնելով ավելի կենդանի և զգացմունքային: Պետք է նշել, որ հարցերն էլ իրենց բնույթով տրամադրում էին դրան և պատասխանելու համար գիտակներից պահանջվում էր ոչ միայն առարկայական, այլև բազմակողմանի գիտելիքներ, տրամաբանական վերլուծություն և հումորի զգացում:  Արդյունքում գիտակները հաղթեցին 6:4 հաշվով: Լավագույն գիտակ ճանաչվեց Վաչե Վարդանյանը, ով պարգևատրվեց հուշանվերով, իսկ լավագույն հարցը մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Թամարա Մելիքսեթյանինն էր:

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…