ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Այցելություն Հայաստանի ազգային պատկերասրահ

Հունվարի 16, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Աբովյան քաղաքի Ն․Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի  VIIա դասարանի աշակերտները  հունվարի 13-ին Դպրոցական աբոնեմենտային ծրագրի շրջանակներում այցելեցին երկրի խոշորագույն գեղարվեստական թանգարանը՝ Հայաստանի ազգային պատկերասրահ, որտեղ ծանոթացան ազգային կերպարվեստի, դեկորատիվ-կիրառական արվեստի հավաքածուներին, Հայկական և Արևելյան արվեստի սրահներում ծանոթացան Այվազովսկու, Սարյանի, Վարդգես Սուրենյանցի և նշանավոր այլ արվեստագետների ստեղծագործություններին, Կոմիտասի կիսանդրու առջև երգեցին…

Հանդիպում Ջերմուկ քաղաքի գրողների հետ

Հունվարի 8, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Բացառիկ, անմոռաց ու անկրկնելի օր էր Ջերմուկի Մ․Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի և չորրորդ դասարանի սաների համար։ Դպրոցը հյուրեր ուներ․ հյուրընկալվել էին մեր քաղաքում ապրող և ստեղծագործող գրողները՝ Զեմֆիրա Սարգսյանը, Վարդգես Խանոյանը, Ատոմ Ավետիսյանը, Ռուբեն Մարկոսյանը և Ալիսա Ամիրջանյանը։

Դպրոցականները սիրով և ոգևորությամբ ներկայացրեցին հեղինակների ստեղծագործություններից․ արտասանեցին բանաստեղծություններ, ընթերցեցին…

Դիմակահանդես

Հունվարի 8, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Շատ  սպասված տոնը` դիմակահանդեսը, Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում: Դպրոցականների   ուրախությունն  ու  ցնծությունը  անսահման է:

Միջին և բարձր դասարանցիները շատ երկար սպասեցին Ամանորյա սիրված  տոնին`դիմակահանդեսին: Եվ ահա եկել է այդ օրը: Արագ և հեշտությամբ են սահում  ակնթարթները: Ահավասիկ  բեմական, տոնական,  կերպարային  հագուստներով, անճանաչելի  և  թաքցրած  ժպիտներով  դպրոցի …

Բաց դաս՝ փոքրիկ հայրենասերի և հայրենասիրության մասին

Հունվարի 8, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր հրաշալի դաս էր կազմակերպվել Ջերմուկի Մ․Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի չորրորդ դասարանում։

Թեման՝ հայրենասիրությունն էր, իտալացի տասնմեկ ամյա պատանու հայենասիրության մասին։ Դպրոցականները հատկանշեցին այն առանձնահատուկ պահերը, որտեղ ակնառու ընդգծվում էր պատանու հայրենասեր կեցվածքը։ Փոքրիկ դպրոցականները հասկացել էին և ընդգծեցին, որ մեր օրերում էլ  մեզնից յուրաքանչյուրը կարող է լինել…

Հաշտ ապրենք

Հունվարի 8, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հայաստանը գտնվում է սեյսմիկ ակտիվ գոտում, ինչը նշանակում է, որ այստեղ եղել են, լինում են և կլինեն տարբեր ուժգնության երկրաշարժեր: Եվ որքան մեր հասարակությունը շուտ ընդունի այդ փաստն ու բնության խաղի կանոնները` փորձելով հաշտ ապրել նրա հետ, արմատապես փոխի իր վերաբերմունքը երկրաշարժ երևույթի նկատմամբ, այնքան շուտ կհաղթահարենք դրա հետ կապված…

Կախարդական անտառում

Հունվարի 8, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում դեկտեմբերի 24-ին հեքիաթային օր էր, քանի որ IV ա դասարանի երեխաները պատրաստել էին տոնական հանդես`կախարդական անտառում /դասվար` Ն. Վարոսյան/:

Երեխաները մեծ շուքով և խանդավառությամբ դիմավորեցին գալիք Նոր տարին: Նրանց էին միացել կախարդական անտառի հերոսները` Ձյունանուշն ու Ձմեռ պապը, Քաջ Նազարն ու Նազիր,…

Ռեսուրս սենյակի նախատոնական տրամադրությունը

Դեկտեմբերի 28, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Նախատոնական աշխույժ մթնոլորտ էր տիրում Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի ռեսուրս սենյակում: Աշակերտները մեծ ոգևորությամբ պատրաստում էին ամանորյա խաղալիքներ ու բացիկներ: Նրանց միացել էր մանկավարժական հատուկ թիմը: Աշակերտները թղթին հանձնեցին իրենց երազանքները ̀ ակնկալիքով, որ անպայման կկատարվեն գալիք տարում:

Ամանորյա ակնթարթներ

Դեկտեմբերի 26, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի ռեսուրս սենյակում նախատոնական բարձր տրամադրությունը շարունակվում էր: Միջոցառումը նվիրված էր հին հայկական Ամանորին:

Աշակերտները ներկայացրին հին հայկական ավանդույթները` համեմելով ավանդական երգ ու պարով, տոնական սեղանով:

Բնագիտամաթեմատիկական առարկաների տասնօրյակ

Դեկտեմբերի 26, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում նոյեմբերի 26-ից դեկտեմբերի 6-ը անցկացվեց բնագիտամաթեմատիկական առարկաների տասնօրյակ: Ուսուցիչների ակտիվությունն ու ոգևորությունը փոխանցվել էր սովորողներին, և, կարծես դպրոցը ապրում էր  բնական գիտությունների շնչով: Եղան փորձարարական դասեր, զեկուցումներ: Կազմակերպվեց պատի թերթերի մրցույթ, թարմացվեց ստենդը: Նորություն էր հեռավար դասի կազմակերպումը, որն անցկացրեց աշխարհագրության ուսուցչուհի…

Ավարտվեց, բայց մի օր կսկսվի նորից

Դեկտեմբերի 25, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

«Բարին արա ծրագիրը չի կրկնօրինակվել, լրիվ հայկական նախագիծ է, նպատակը մարդկային ներուժի ներդրումն ու բարի գաղափարների տարածումն է, որ ով երբևէ բարի գործ չի արել, մեկամսյակի ընթացքում մտածի և համախմբվի այդ գաղափարի շուրջ»:

Հոկտեմբեր-նոյեմբեր ամիսներին Վանաձորի հանրակրթական դպրոցները, բուհերը, հասարակական կազմակերպությունները  և վանաձորցիները անհամբեր սպասում էին «Բարին արա» 11-րդ համաքաղաքային…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան