ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հաշտ ապրենք

Հունվարի 8, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հայաստանը գտնվում է սեյսմիկ ակտիվ գոտում, ինչը նշանակում է, որ այստեղ եղել են, լինում են և կլինեն տարբեր ուժգնության երկրաշարժեր: Եվ որքան մեր հասարակությունը շուտ ընդունի այդ փաստն ու բնության խաղի կանոնները` փորձելով հաշտ ապրել նրա հետ, արմատապես փոխի իր վերաբերմունքը երկրաշարժ երևույթի նկատմամբ, այնքան շուտ կհաղթահարենք դրա հետ կապված հոգեբանական և տնտեսական խնդիրները:

Այդ նպատակով պետք է կրթությունը ծառայեցնել մարդկանց`ոչ միայն իրազեկելու, այլև պաշտպանելու համար:

Դեկտեմբերի 21-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում աշխարհագրության ուսուցչուհի Ն. Գաբրիելյանի կազմակերպած բաց դասախոսությունը այդ նպատակին հասնելու մի քայլ էր: Ներկա գտնվող աշակերտները և ուսուցիչները նախ թեստերլրացրին, որի նպատակը երկրաշարժի և դրա հետ կապված վարքականոնների մասին նախնական գիտելիքների ճշտումն էր: Ապա ներկայացվեց երկրաշարժ բնական երևույթի առաջացման պատճառները, տարածման օրինաչափությունները ու հետևանքները, որոնք ավելի ակնառու դարձան տեսաֆիլմերի, գրաֆիկական մոդելների ցուցադրման շնորհիվ: Խոսվեց Սպիտակի երկրաշարժի հետևանքների, մեծ թվով զոհերի ու ավերածությունների պատճառների մասին, ցավոք շատ շուտ ենք մոռացել`հույսով, որ երկրաշարժ այլևս չի լինելու(ինչը իհարկե կատարյալ անմտություն է):

Ցուցադրվեց ՀՀ ԱԻՆ-ի կողմից պատրաստված «Հաշտ ապրենք երկրաշարժի հետ» տեսաֆիլմը: Վերջում ներկայացվեվաշակերտների կողմից արվածֆոտոշարքը` որտեղ ներկայացված էին Դիմաց թաղամասի շինարարական և կառուցապատման խախտումները, որոնք խաթարում են շենքերի սեյսմիկ անվտանգությունը և կարող են խոչընդոտել արտակարգ իրավիճակների ժամանակ իրականացվող աշխատանքներին:

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…