ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Օրինակելի դաս․ «Ռովերը զվարճալի շուն է»

Նոյեմբերի 29, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 28-ին, Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան № 5 հիմնական դպրոցի «Անգլերեն» ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Սիլվա Ղարիբյանը 5ա դասարանում վարեց օրինակելի դաս՝ «Ռովերը զվարճալի շուն է» վերնագրով: Դասն ուղեկցվեց համակարգչային ցուցադրությամբ: Դասի նպատակն էր՝ օտար լեզվով միմյանց հետ շփվելու, օտար լեզվով բանավոր խոսքի ընկալման հմտությունների ձևավորումն ու զարգացումը:

Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան № 5…

Արմատախիլ անել կոռուպցիան

Նոյեմբերի 29, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեցին բազմաբնույթ միջոցառումներ, դասղեկի ժամեր, բանավեճ՝ «Ո՛չ,  կոռուպցիային»,

«Արմատախիլ անել կոռուպցիան» թեմայով: 

Աշակերտները  պատրաստել  էին  պատի  թերթեր, պլակատներ, լոզունգներ:

6-րդ դասարանի  աշակերտները   դասղեկի ժամին   բեմականացրին  կոռուպցիոն դեպքեր, որոնց հետ առնչվում ենք առօրյայում: 10-րդ   դասարանի    աշակերտուհի Վիկտորյա    Սանամյանը   իր  խոսքում   նշեց, որ   պետք  է   մեր   մեջ    սերմանենք  հայկական  …

Ինչպես աշակերտներին կտրել նրանց կլանած սմարթֆոններից

Նոյեմբերի 29, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

         Կապանի N5 հիմնական դպրոցում գործում է աշակերտական հերթապահություն, որը միտված է երեխաներին ներգրավելու կարգապահական և հասարակական աշխատանքներում և նրանց  առժամանակ կտրելու սմարթֆոններից: Ավելին` այսօր` նոյեմբերի 28-ին, ըստ գրաֆիկի հերթապահում է 8-րդ «ա» դասարանը, որտեղ սովորում է ԱԽ մնախագահ Մարթա Հարությունյանը: Նրա մտահղացմամբ,  դասարանական աշակերտական խորհուրդը նախաձեռնել է հետաքրքիր ակցիա, որը …

Բաց  դաս   Լճաշենի  դպրոցում

Նոյեմբերի 27, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

           Լճաշեն  գյուղի  Ա.Տեր-Գրիգորյանի  անվան  միջնակարգ  դպրոցի  1-ինԱ  դասարանում «Ա» տառի  ուսուցման  բաց  դաս  էր: Նորաթուխ  աշակերտները  կարողացան  ամրապնդել  պատմության, նախադասության, բառի, վանկի, հնչյունի  մասին  ունեցած  գիտելիքները  և  այդ  եզրույթները  սահուն  ձևով  օգտագործել   խոսքում:  Հմուտ  դասվար  Վարսիկ  Կարապետյանը խմբերի  բաժանեց  աշակերտներին: Խմբերն  անվանեցին  արև, արագիլ, արծիվ: Կարողացան  ներկայացնել  դերային  խաղ: Խմբերին  …

Երկու բրոնզե մեդալ ինֆորմատիկայի 10-րդ միջազգային աշնանային օլիմպիադայից

Նոյեմբերի 26, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

2018 թվականի նոյեմբերի 21-ից 25-ը Բուլղարիայի Շումեն քաղաքում անցկացվեց 10-րդ միջազգային աշնանային օլիմպիադան ինֆորմատիկա առարկայից, որին մասնակցեցին Հայաստանի պատանիների (2 աշակերտ) և մեծահասակների (3 աշակերտ) թիմերը: Օլիմպիադային մասնակցեցին 8 պետությունների 46 թիմերի 172 աշակերտներ։

Հայաստանի պատանեկան թիմի անդամներ Ալեքսանդր Աբելյանը  (ՔՎԱՆՏ վարժարան,10-րդ դասարան) և էմիլ Կոստանյանը (Ա․Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց, 10-րդ դասարան) հաջող…

Թատրոնը դաստիարակության պատվաստանյութ

Նոյեմբերի 26, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Դաստիարակության տեխնոլոգիաների համակարգում իր ուրույն տեղն ունի թատրոնը՝ նամանավանդ դպրոցականի համար, որովհետև այն պահանջում է լռություն, ուշադրություն, ճիշտ արձագանք և այլն: Իսկ, եթե հաշվի առնենք, որ դաստիարակության բովանդակությունը պատմականորեն ձևավորված է ժամանակի խնդիրներով ու  հասարակարգի շահերով, Կապանի Ալ. Շիրվազանդեի անվան դրամատիկական թատրոնի Ս. Խալաթյանի «Սերը պահարան չի հարցնում» բեմադրությունը կարող…

Համագործակցություն` դաստիարակության խնդիրներով

Նոյեմբերի 26, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 23-ին «Երեխաների նկատմամբ բռնությամբ կանխարգելմանն ուղղված գործողությունների պլանի» շրջանակում, Կապանի N5 հիմնական դպրոցի   համադպրոցական ծնողական ժողովը վարեցին  ՀՀ Ոստիկանության կապանի բաժնի անչափահասների գործերով և ընտանիքում բռնության կանխարգելման բաժանմունքի պետ, ոստիկանության փոխգնդապետ Զառա Վարդանյանը և նույն բաժնի  ավագ օպեր լիազոր, ոստիկանության մայոր Գագիկ Առաքելյանը:

Արհեստավարժները լսարանին իրազեկեցին «Ընտանիքում բռնության կանխարգելման,…

Գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ «Սայաթ-Նովա»

Նոյեմբերի 23, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

19.11.2018 Ուրասարի հիմնական դպրոցում սայաթնովյան մթնոլորտ էր: Սայաթ-Նովային նվիրված գրական ցերեկույթը մեծ ոգևորություն էր առաջացրել աշակերտների, ծնողների և, իհարկե, ուսուցիչների շրջանում /կազմակերպիչ՝  Մ.Ավետիսյան/: Միջոցառման ժամանակ երեխաները տեեկություններ հայտնեցին աշուղ-բանաստեղծ Սայաթ-Նովայի մանկության, դեգերումների, պալատական կյանքի և վտարման մասին: Երգեցին երգեր, պարեցին, ասմունքեցին և, իհարկե, ներկայացրին բեմական հատվածներ: Սայաթ-Նովայի դերում հանդես եկավ…

Խաղաղությունը ժպիտից է սկսվում

Նոյեմբերի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 20-ը երեխաների համաշխարհային օրն է: Պահպանելով օրվա խորհուրդը և նպատակ ունենալով բարելավել երեխաների բարօրությունը, ՎՎ Հայաստան Կապանի ՏԶ գրասենյակի երեխաների պաշտպանությանն ուղղված ծրագրերի շրջանակում Կապանի N5 հիմնական դպրոցի Խաղաղության խմբակի ղեկավար Արևիկ Հայրապետյանը նախաձեռնել է բաց պարապմունք «Բռնությունը թույլերի զենքն է» խորագրով:

Խմբակի անդամները, որոնք 5-րդ «բ» դասարանի աշակերտներն…

Երեխաներն ընդդեմ բռնության

Նոյեմբերի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 19-ին աշխարհում նշվում է Երեխայի հանդեպ բռնության կանխարգելման միջազգային օրը: Բռնության բոլոր տեսակները՝ ֆիզիկական, հոգեբանական, անտեսման և սեռական, տարածված են աշխարհի բոլոր երկրներում և  որևէ տեսակի  գործածման ծավալը կախված է նաև տվյալ երկրի սոցիալ-տնտեսական կամ քաղաքական իրողություններից: Հայաստանում նշյալ տարատեսակները ևս առկա են, սակայն ամենատարածվածը  ֆիզիկական, հոգեբանական  բռնության  կիրառումն…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան