ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Անգլերենի լեզվի իմացությունը՝ աշխարհի շնչով ապրելու կարողություն

Փետրվարի 15, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

       Փետրվարի 15-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց անգլերենի  ,,Write On Compotition’’  միջազգային մրցույթը: Մրցույթին ոգևորությամբ մասնակցեցին դպրոցի 7-9-րդ դասարանների աշակերտները:

    Յուրաքանչյուր դասարանախմբի տրվեց երկու թեմա, որից աշակերտները պետք է ընտրեին մեկը և շարադրեին իրենց մտքերը:

   Ինչ խոսք, նման մրցույթները խթան են աշակերտների լեզվամտածողության, լեզվի իմացության փաստացի…

Աբովյանի Ա.Վանոյանի անվ. թիվ 6 ավագ դպրոցի ծնողական խորհրդի հանդիպումը հասարակական կազմակերպության հետ

Փետրվարի 12, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Էներգախնայողության կարևորությունը, խնդիրներով գերհագեցած այս բազմազան կյանքում, անվիճելի է: Մեր կյանքի յուրաքանչյուր օրը ցանկալի է, որ այս կամ այն չափով լուծի բնապահպանական որևէ խնդիր: Հանրային իրազեկումը հույժ կարևոր է այսօր, ինչին էլ ուղղված էր փետրվարի 7-ին մեր դպրոցում «Երիտասարդ ժուռնալիստների ասոցացիա» հասարակական կազմակերպության կողմից և դպրոցի տնօրինության նախաձեռնությամբ կազմակերպված հանդիպումը՝…

Հայոց բանակը` անկախության ծնունդ

Փետրվարի 12, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հայոց նորաստեղծ բանակը մեր պետականության ամենամեծ նվաճումն է,մեր տղաների անսասան ոգու , անհաղթ բազկի ուժով է իրականացվում հայրենիքի պաշտպանության առաքելությունը։

Նոր Նորքի զինկոմիսարիատը նորից մարդաշատ է․թևածում է երաժշտությունը,ու մեր աշակերտների շուրթերից հնչած խոնարհումի և երախտագիտության խոսքերը էլ ավելի են ոգևորում Հայոց աշխարհի սահմանների պաշտպանությունը ապահովող նորաթուխ զինվորներին։

Հա՛յ զինվոր, պանծալի…

Ուսանելի դաս՝ նվիրված Դմիտրի Մենդելեևի ծննդյան 185 ամյակին

Փետրվարի 12, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 8-ին լրացավ մեծ գիտնական Դմիտրի Մենդելեևի ծննդյան 185-ամյակը, որին նվիրված «Քիմիա» առարկայի ուսուցչուհի Ք.Շհոյանը 8-րդ «Ա» դասարանում անցկացրեց ուսուցողական դաս: Աշակերտները ներկայացրին Դմիտրի Մենդելեևի կյանքն ու գործունեությունը, աշխատությունները, գիտական կոչումները, նշեցին, որ նա սովորեցրել է սիրել բնությունը՝ իր գեղեցկությամբ, գիտությունը՝ իր ճշմարտացիությամբ, հայրենիքը՝ իր հարստությամբ ու բարիքներով:

Դ.Մենդելեևն ստեղծեց…

Արհեստական ինտելեկտ

Փետրվարի 12, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ-ի հենակետային վարժարանում անցկացվեց բաց դաս <<Արհեստական ինտելեկտ>> թեմայով: Ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Ռ. Նիկոյանի ուղղորդմամբ հումանիտար հոսքի լրագրություն ենթահոսքի 11-րդ դասարանի աշակերտները կատարել էին հետազոտական աշխատանք: Մեկ ամիս անց աշակերտները ներկայացրին իրենց կատարած աշխատանքները: Կազմակերպեցին բաց դաս, որի ընթացքում խոսեցին արհեստական ինտելեկտի մասին։ Դասարանը բաժանվել էր խմբերի. յուրաքանչյուր…

Ամենախելացին

Փետրվարի 11, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ուսումնակրթական գործընթացի դյուրացումը և աշակերտների բազմակողմանի զարգացումը հնարավորություն են ստեղծում՝ ընդլայնելու սովորողների մտահորիզոնը:

Դպրոցի աշակերտական խորհրդի կողմից կազմակերպված «Ամենախելացին» մրցույթը ինտելեկտուալ նվեր էր հայոց բանակի 27-րդ տարեդարձին:

Մրցահարթակում հավաքվել էին դպրոցի գիտելիքի դերը բարձր գնահատող աշակերտներ, հարցերը բազմաբովանդակ էին, պայքարը՝ հետաքրքիր: Հաղթող ճանաչվեց 10-3 դասարանի աշակերտ Ալբերտ Սահակյանը:

Տնօրինությունն ու աշակերտական…

Տոնդ շնորհավոր, Հայոց բանակ

Փետրվարի 11, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

     Գեղարքունիքի  մարզի  Լճաշեն  գյուղի  Ա. Տեր–Գրիգորյանի    անվան  միջնակարգ դպրոցի   5-րդ բ դասարանում /դասղեկ՝   Ա.  Գյուրջյան/ անցկացվեց դասղեկի  ժամ՝   նվիրված Հայոց բանակի  կազմավորման  27- րդ  տարեդարձին:

   Հայոց  բանակ… Այս բառը լսելով  ակամա զգում ենք վեհություն,  հայրենասիրություն,  ուժ  և կարգապահություն, հայրենիքին  ծառայելու  պատրաստակամություն:

Ինչ է նշանակում  ծառայել  հայրենիքին: Հայրենիքին  ծառայել  չի նշանակում միայն  ապրել  այդ հողի  վրա:  Պետք  է  անձնուրաց  նվիրվել հայրենիքին:

Դասղեկի    ժամը  համեմված   էր   հայրենասիրական    երգերով  ու  գեղեցիկ ասմունքով: Աշակերտները  գրել  էին  աքրոստիկոսներ: Զինվորական հագուստ հագած  «զինվորիկները» գիտակցում   էին ,  որ հայոց    բանակում  ծառայելը  յուրաքանչյուրի պարտքն է, մեր հայրենիքի ու ընտանիքի հանդեպ:

Ծ. Կարապետյան
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ  

Ձեռագրի օր

Փետրվարի 8, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հունվարի 23-ը ձեռագրերի միջազգային օրն է:

Երևանի Կարեն  Դեմիրճյանի անվան հ․139 ավագ դպրոցում այդ օրը կազմակերպվող ցուցադրությունների մասին նյութը տեղադրված է անգլերեն էջում։

Փետրվարի 5-ին նշվեց Ապահով համացանցի օրը

Փետրվարի 7, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Այս տարի փետրվարի 5-ին նշվեց Ապահով համացանցի օրը։ Երևանի Լեոյի անվան հ. 65 ավագ դպրոցի աշակերտների հետ «Ապահով համացանց» շաբաթվա շրջանակներում անցկացվեցին դաս-քննարկումներ, որոնց նպատակն էր աշակերտներին իրազեկել  համացանցում առկա վտանգների մասին։ Աշակերտների հետ քննարկվեցին համակարգչային հանցավորության տեսակները, դրանց հետևանքները և կանխարգելման միջոցները։ Անդրադարձ եղավ նաև համակարգչային խաղերին, դրանց տեսակներին…

«Անխելք մարդը» և «Սուրբ ծննդյան հեքիաթը» տիկնիկային ներկայացումները Լճաշենի միջնակարգ դպրոցում

Փետրվարի 7, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

     Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 1-4-րդ դասարաններում «Տիկնիկային թատրոն» արտադասարանական խմբակը /խմբակավար՝ Հերմինե Առաքելյանը/ փոքրիկ հանդիսատեսի դատին ներկայացրեց Հովհ. Թումանյանի «Անխելք մարդը» և «Սուրբ  ծննդյան  հեքիաթը» ներկայացումները:
Անշունչ տիկնիկներն աշակերտների ձեռքերում կենդանացել էին, կյանք առել:  «Փոքրիկ դերասանները» ներկայացրին անխելք մարդուն, գեղեցիկ աղջկան…

   …

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան