ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հանդիպում Ջերմուկ քաղաքի գրողների հետ

Հունվարի 8, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Բացառիկ, անմոռաց ու անկրկնելի օր էր Ջերմուկի Մ․Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի և չորրորդ դասարանի սաների համար։ Դպրոցը հյուրեր ուներ․ հյուրընկալվել էին մեր քաղաքում ապրող և ստեղծագործող գրողները՝ Զեմֆիրա Սարգսյանը, Վարդգես Խանոյանը, Ատոմ Ավետիսյանը, Ռուբեն Մարկոսյանը և Ալիսա Ամիրջանյանը։

Դպրոցականները սիրով և ոգևորությամբ ներկայացրեցին հեղինակների ստեղծագործություններից․ արտասանեցին բանաստեղծություններ, ընթերցեցին հատվածներ արձակ էջերից, կատարեցին փոքրիկ դերային ներկայացումներ։ Այս բոլորը մետաքսի թելով միահյուսվում էին դպրոցականների ուրախ ու աշխույժ երգային կատարումներին։

Փոքրիկ դպրոցականները այսօր հասկացան, որ գրողները նունքան պարզ, հասկանալի, աշխարհը և բնությունը սիրող ու արժևորող, կամեցող ու բարի մարդիկ են, ինչպես իրենց ծնողներն ու ուսուցիչները։

Տոնի ընթացքում կարմիր թելի երկայնքով ձգվում էր գրողների արտաբերած նույն մտահոգությունները․ երեխաները պետք է ընթերցեն շատ, ամեն օր և դառնան հրաշալի ընթերցասերներ։ Իսկ եթե ընթերցասեր են, ապա կլինեն բանիմաց և կընդարձակեն իրենց աշխարհընկալումը և արժեքային համակարգը։

Հուզիչ էր տոնի ավարտը․ տպավորված էին բոլորը և հավատում էին, որ կլինեն և կկրկնվեն այս տեսակի այլ հանդիպումներ։

Հյուրերին ջերմորեն ողջունեց դպրոցի տնօրեն՝ Լ․Սարգսյանը։

Նրա խոսքը լեցուն էր գիրքը սիրելու և այն սիրով իրենցը դարձնելու գաղափարախոսությամբ։

Մնաք բարով սիրելի գրողներ․ մենք կրկին սպասում ենք Ձեզ՝ մեր դպրոցի հարկի տակ․․․

Մ.Գրիգորյան

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: