Մի գեղեցիկ ու բարի պատմություն հրաշքների մասին՝ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի առաջին դասարաններում (դեկտեմբերի 18 և 19):
Առաջին դասարանի սաները իրենց ուսուցիչների հետ նախաձեռնել էին Ամանորյա միջոցառումների շարք։ /Դասվարներ ՝ Աստղիկ Դանիելյանը և Ռոզա Թևանյանը/
Երկու դասարաններն էլ հեքիաթային էին և հավատում էին հրաշքներին։ Երեխաները ասմունքով ու երգերով օրը վերածեցին տոնի՝ հաճելի…
Օրերս Չեխիայի Հանրապետության կրթության նախարարության տարբեր ռեգիոնների հատուկ կառույցի աշխատակիցները հյուրընկալվեցին Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան հ139 ավագ դպրոցում:
Չեխ հյուրերին ուղեկցում էր Հայաստանի երիտասարդ կանանց ասոցիացիայի (ՀԵԿԱ) աշխատակիցը:Այցի նպատակն էր ծանոթանալ Հայաստանի Հանրապետության կրթական համակարգին,նպաստել համագործակցության զարգացմանը:
Հյուրերը շրջեցին դպրոցի գրադարանում,կենսաբանության կաբինետում,ծանոթացան ուսուցիչների ամենօրյա աշխատանքներին,ծանոթացան դպրոցի միջանցքները զարդարող պաստառների…
Նոյեմբերի 16-ին Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ գրական-երաժշտական կոմպոզիցիա նվիրված աշնանը «Осень Очей очерованье» խորագրով: Միջոցառումը մրցույթային էր, նոմինացիաներով. «Լավագույն ասմունքող», «Լավագույն երգիչ», «Լավագույն շարադրություն», «Լավագույն աշնանային զգեստ», «Լավագույն ձեռագործություն», «Լավագույն վալս»:
Բոլոր մասնակիցները պարգևատրվեցին նվերներով և պատվոգրերով:
ԿԳ նախարարության և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի կողմից հայատարարված մեդիագրագիտության կրթական շաբաթին միացավ նաև Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը:
Դպրոցի հասարակագիտության ուսուցիչներ Ա. Մկրտչյանը և Թ. Աղազարյանը, 8-րդ «ա» դասարանի դասղեկ Հ. Լոռյանը աշակերտների հետ միասին կազմակերպեցին www.boonus.am կայքում տեղադրված «Լուրը, լրագրությունն ու հասրակությունը», «Պահապան շները» լրագրության մեջ,…
2018թ. հոկտեմբերի 16-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի Iա դասարանի դասվար Ս. Գրիգորյանը կազմակերպել էր փորձարարական դաս՝ «Ա հնչյուն-տառի ուսուցում» թեմայով:
Տոնականորեն էր զարդարված Iա դասարանը: Դասվարը և ծնողները առանձնահատուկ ձևով էին նախապատրաստվել այդ օրվան: Բոլորը հուզված էին. չէ՞ որ այդ օրը նրանք ծանոթանալու էին Մեծն…
2018թ. հոկտեմբերի 16-ին տոնական մթնոլորտ էր Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի I բ դասարանում /դասվար՝ Ա. Հարությունյան/: Երեխաները յուրովի և առանձնահատուկ շուքով նշում էին «Ա տառի ծնունդը»:
Նրանք անցնելով հեքիաթների աշխարհով ներկայացնում էին «Ա» տառը, որն այն կախարդական բանալին էր, որով մուտք գործեցին տառերի աշխարհ, և բացեցին մեսրոպյան…
Անգլերենի ուսուցման փառավոր ճանապարհ անցած Կ. Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցը քայլ է անում դեպի ֆրանսերեն. նա արդեն ֆրանկոֆոն մեծ ընտանիքի անդամ է. ֆրանկոֆոնիան դարձել է կրթօջախի առօրյա մաս:
Դպրոցի հիմնադրման 50- ամյակի միջոցառումների շարքը համալրվեց ևս մեկ տոնակատարությամբ. դպրոցի պատվավոր հյուրերն էին Ֆրանսիայի Սենտ Էտիենի քաղաքապետ Գայել…
17.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի III ա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից: /Դասվար Հասմիկ Մելքոմյան/
ԹԵՄԱ՝ Բույսերն ու կենդանիները ձմռանը /հաղորդման դաս/
ՆՊԱՏԱԿԸ՝ Ձևավորել պատկերացումներ բնության մեջ կատարվող պարբերական փոփոխությունների մասին։
14.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից /Դասվար Մեր Մովսիսյան/։
Թեման` «Բնությունն աշնանը»
Նպատակը
ա/ կտարբերակեն բնության և մարդու ստեղծած իրերը, կենդանի և անկենդան բնությունը, դրանց փոխկապվածությունը
բ/ կստանան տեղեկություններ թռչունների, նրանց առանձնահատկությունների մասին
գ/կիմանան աշնանային երևույթների…
13.12.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/
Թեման՝ Երեխայի որոշ հիմնական հոգեբանա-սոցիալական կարիքներ
Թիրախային լսարանը․ Դասվարներ
Երեխաները կյանքի համար անհրաժեշտ ակնհայտ նվազագույն կենսաբանական կարիքների հետ միասին ունեն նաև որոշ հոգեբանա-սոցիալական կարիքներ, որոնք նրանց զարգացման անհրաժեշտ պայման են հանդիսանում: Երեխաներին անհրաժեշտ է․
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ