ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Աշխատանք՝ աշխատանքից դուրս

Դեկտեմբերի 20, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Երբ աշխատում ես կրթության ոլորտում, քեզանից անկախ անընդհատ մտածում ես ապագայի մասին, քանի որ կրթությունը իր բնույթով ապագային է միտված, եւ զգալի մասով պայմանավորում է այդ ապագան։ Մինչ տպագրության գյուտը կրթությունը շատ էր տարբերվում մեզ ծանոթ ձևաչափից։ Հետո եկավ նոր, ինդուստրիալ դարաշրջանը, և վիճակը փոխվեց։ Հենց այս միտումով և աշակերտների…

Երբ հրաշքն իրականություն է դառնում

Դեկտեմբերի 19, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մի գեղեցիկ ու բարի պատմություն հրաշքների մասին՝ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի առաջին դասարաններում (դեկտեմբերի 18 և 19): 

Առաջին դասարանի սաները իրենց ուսուցիչների հետ նախաձեռնել էին Ամանորյա միջոցառումների շարք։ /Դասվարներ ՝ Աստղիկ Դանիելյանը և Ռոզա Թևանյանը/

Երկու դասարաններն էլ հեքիաթային էին և հավատում էին հրաշքներին։ Երեխաները ասմունքով ու երգերով օրը վերածեցին տոնի՝ հաճելի…

Համագործակցության մի նոր էջ

Դեկտեմբերի 19, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Օրերս Չեխիայի Հանրապետության կրթության նախարարության տարբեր ռեգիոնների հատուկ կառույցի աշխատակիցները հյուրընկալվեցին Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան հ139 ավագ դպրոցում:
Չեխ հյուրերին ուղեկցում էր Հայաստանի երիտասարդ կանանց ասոցիացիայի (ՀԵԿԱ) աշխատակիցը:Այցի նպատակն էր ծանոթանալ Հայաստանի Հանրապետության կրթական համակարգին,նպաստել համագործակցության զարգացմանը:
Հյուրերը շրջեցին դպրոցի գրադարանում,կենսաբանության կաբինետում,ծանոթացան ուսուցիչների ամենօրյա աշխատանքներին,ծանոթացան դպրոցի միջանցքները զարդարող պաստառների…

Աշուն` գրական-երաժշտական կոմպոզիցիա

Դեկտեմբերի 19, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 16-ին Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ գրական-երաժշտական կոմպոզիցիա նվիրված աշնանը «Осень Очей очерованье» խորագրով: Միջոցառումը մրցույթային էր, նոմինացիաներով. «Լավագույն ասմունքող», «Լավագույն երգիչ», «Լավագույն շարադրություն», «Լավագույն աշնանային զգեստ», «Լավագույն ձեռագործություն», «Լավագույն վալս»:

Բոլոր մասնակիցները պարգևատրվեցին նվերներով և պատվոգրերով:

Հանդիպում լրագրողի հետ

Դեկտեմբերի 19, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

ԿԳ նախարարության և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի կողմից հայատարարված մեդիագրագիտության կրթական շաբաթին միացավ նաև Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը:

Դպրոցի հասարակագիտության ուսուցիչներ Ա. Մկրտչյանը և Թ. Աղազարյանը, 8-րդ «ա» դասարանի դասղեկ Հ. Լոռյանը աշակերտների հետ միասին կազմակերպեցին www.boonus.am կայքում տեղադրված «Լուրը, լրագրությունն ու հասրակությունը», «Պահապան շները» լրագրության մեջ,…

Այբ, բեն, գիմ...

Դեկտեմբերի 19, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

2018թ. հոկտեմբերի 16-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի Iա դասարանի դասվար Ս. Գրիգորյանը կազմակերպել էր փորձարարական դաս՝ «Ա հնչյուն-տառի ուսուցում» թեմայով:
Տոնականորեն էր զարդարված Iա դասարանը: Դասվարը և ծնողները առանձնահատուկ ձևով էին նախապատրաստվել այդ օրվան: Բոլորը հուզված էին. չէ՞ որ այդ օրը նրանք ծանոթանալու էին Մեծն…

Ա տառի ծնունդը

Դեկտեմբերի 19, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

2018թ. հոկտեմբերի 16-ին տոնական մթնոլորտ էր Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի I բ դասարանում /դասվար՝ Ա. Հարությունյան/: Երեխաները յուրովի և առանձնահատուկ շուքով նշում էին «Ա տառի ծնունդը»:

Նրանք անցնելով հեքիաթների աշխարհով ներկայացնում էին «Ա» տառը, որն այն կախարդական բանալին էր, որով մուտք գործեցին տառերի աշխարհ, և բացեցին մեսրոպյան…

Հոբելյանական անակնկալ

Դեկտեմբերի 19, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Անգլերենի ուսուցման փառավոր ճանապարհ անցած Կ. Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցը քայլ է անում դեպի ֆրանսերեն. նա արդեն ֆրանկոֆոն մեծ ընտանիքի անդամ է. ֆրանկոֆոնիան դարձել է կրթօջախի առօրյա մաս:
Դպրոցի հիմնադրման 50- ամյակի միջոցառումների շարքը համալրվեց ևս մեկ տոնակատարությամբ. դպրոցի պատվավոր հյուրերն էին Ֆրանսիայի Սենտ Էտիենի քաղաքապետ Գայել…

«Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայի դրվածքը դպրոցում

Դեկտեմբերի 18, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

17.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի III ա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից: /Դասվար Հասմիկ Մելքոմյան/
ԹԵՄԱ՝ Բույսերն ու կենդանիները ձմռանը /հաղորդման դաս/

ՆՊԱՏԱԿԸ՝ Ձևավորել պատկերացումներ բնության մեջ կատարվող պարբերական փոփոխությունների մասին։

  • Նկարագրել բույսերի և կենդանիների կյանքում տեղի ունեցող փոփոխությունները, տարվա եղանակների հերթագայությունը։
  • Կարևորել բույսերի…

Բնությունն աշնանը

Դեկտեմբերի 17, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

14.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս  «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից /Դասվար Մեր Մովսիսյան/։

Թեման` «Բնությունն աշնանը»
Նպատակը 
ա/ կտարբերակեն բնության և մարդու ստեղծած իրերը, կենդանի և անկենդան բնությունը, դրանց փոխկապվածությունը
բ/ կստանան տեղեկություններ թռչունների, նրանց առանձնահատկությունների մասին
գ/կիմանան աշնանային երևույթների…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան