Դեկտեմբերի 21-ին, Ալ. Շիրվանզադեի անվան պետական դրամատիկական թատրոնի հանդիսատեսը Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-4-րդ դասարանների աշակերտները, ծնողները և ուսուցիչներն էին: Ուրախ տրամադրությունը վրա հասավ հենց Թատրոնի ճեմասրահում, որը տոնականորեն հյուրընկալ էր և գունեղ: Դե, իսկ «Ամանորի ուրախ տնակը» ներկայացումը բոլորը դիտեցին մեծ հիացմունքով: Փոքրիկները ինքնաբուխ վանկարկում էին հերոսների հույզերը:
…Դեկտեմբերի 21-ը Կապանի N13 հիմնական դպրոցի 6-9 դասարանների սովորողների համար յուրահատուկ օր էր՝ «Ամանորյա ուրախ դիմակահանդես», որն անցավ ուրախ և ջերմ մթնոլորտում: /Նախաձեռնող՝ ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/
Աշակերտները ներկայացրին իրենց դասարանական ողջույն-ելույթները: Միջոցառումը համեմված էր մաղթանքներով, խաղերով և հումորով: Ուրախ ու զվարճալի վիճակախաղ տեղի ունեցավ, ամփոփվեց ամանորյա թեմաներով ձեռքի աշխատանքների մրցույթը…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում դասարան առ դասարան մուտք է գործում Նոր տարվա շողքը: Ավանդույթի համաձայն, 1-4-րդ դասարանների ուրախ տրամադրությունն օղակ-օղակ տարածվեց և ողջ դպրոցում թագավորեց ուրախությունն ու սպասումը:
Ավագ դասարանների սաները, աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ շտապեցին Ամանորյա հարդարանք հագցնել մուտքի ճեմասրահը:
Ամեն նոր զարդ կախելուց, նոր սպասելիք բարձրաձայնեցին երեխաները և…
19.12.2018թ և 21.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Մասնագիտական կողմնորոշում» դասընթացի շրջանակում հանդիպում VIII և IX դասարանների աշակերտների հետ /Դասընթացավարներ՝ Ժաննա Վարդանյան,Մերի Մովսիսյան/։
Դեռ վաղ տարիքից մարդու մոտ սկսվում է մասնագիտական կողմնորոշման փնտրտուքները,և գիտատեխնիկական շռնդալից առաջընթացը ստիպում է փոխել ավանդական պատկերացումները և առաջ է բերում ժամանակակից մասնագիտությունները։ Կարևորելով այս հիմնախնդիրը,…
Այսօր Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի սրահում արտակարգ եռուզեռ է: ՈՒրախ ու ոգևորված են ամենքը: Չեն համբերում ակնթարթ առաջ իրենց բեմական, տոնական և կերպարային հագուստները ցուցադրել դպրոցի ամենափոքրերը՝ մեր կրտսեր դպրոցականները: Նրանց համար այսօրը այնքան սպասված է: Ահա սրահում իրենց տեղերում են I-V դասարանների սաները: Եվ նրանք ծափողջյուններով դիմավորում…
Դեկտեմբերի 20-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում «Մաթեմատիկա» ուսումնական առարկայի ուսուցիչներ Ֆ.Բաղդասարյանը և Ս.Սաչախյանը կազմակերպեցին վիկտորինա: Վիկտորինային մասնակցում էին 7-9-րդ դասարանների աշակերտները: Ուսուցիչները կազմել էին երեք հավաքական թիմ: Վիկտորինան ընթացավ մի քանի փուլով. աշակերտները լուծեցին հետաքրքրաշարժ առաջադրանքներ, տրամաբանական խնդիրներ, պատասխանեցին ժյուրիի առաջադրած հարցերին: Վերջում ժյուրիի անդամները` դպրոցի տնօրեն Է.Եղիազարյանի…
Մեկնարկվել է ամանորյա մաղթանքների շքերթը Կապանի հ․5 հիմնական դպրոցում: 1-9-րդ դասարանները հեղեղվել են ամանորյա մտքերով:
Լավագույն միտքը, լավագույն ձեռքի գործը տեղ է գտնում համադպրոցական «Պաստառ-ցուցահանդես-2019»-ում:
Ահավասիկ` երեխաների համար շատ սպասված Ձմեռ պապը կգնահատի բոլորի ջանքերը:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
«Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրում մեծ ուշադրություն է դարձվում օտար լեզուների խորացված ուսուցմանը, իսկ վերջին տարիներին էլ ավելի է մեծացել հատկապես գերմաներենի հանդեպ հետաքրքրվածությունը: Գերմաներենի և գերմանական մշակույթի դերը արժևորվում է ոչ միայն ուսումնական, այլև արտաուսումնական գործընթացներում: Կրթահամալիրում ամեն ուսումնական տարի բացվում է գերմաներենի խորացված ուսուցմամբ առաջին դասարան: Կրթահամալիրը համագործակցում է գերմանական կրթական…
ՀՀ Սփյուռքի նախարարության կողմից Հայաստան-Սփյուռք համագործակցության շրջանակներում իրականացվող «Մեր մեծերը» միջոցառումների շարքը թիվ 23 հիմնական դպրոցում ամփոփվեց հայ մեծանուն գրող-երգիծաբան Հ. Պարոնյանի ծննդյան 175 -ամյակին նվիրված դաս-միջոցառումով:
Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Մ. Սիմոնյանի ներածական խոսքից հետո 8-րդ դասարանի սովորողները ներկայացրին գրողի կյանքն ու ստեղծագործությունը, ապա բեմադրեցին պատառիկներ «Քաղաքավարության վնասները»…
Նոյեմբերի 30-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի աշխարհագրության ուսուցչուհի Նաիրա Գաբրիելյանը անցկացրեց հեռավար դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից՝ դպրոցի 4-րդ «ա» և Լոռու մարզի Մարց գյուղի դպրոցի երկկոմպլեկտ (3-րդ և 4-րդ) դասարանների միջև:
«Բնության վատթարացումը և մարդու դերը դրանում» դասը ուսուցչուհին ինտերակտիվ էր կազմակերպել՝ համագործակցելով Մարցի…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան