Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի 10-2,10-5,10-6,10-7,11-3,11-4,12-4 դասարանների աշակերտները «Անգլերենի» դասաժամին ներկայացրին իրենց գիտելիքները: Նրանք կարողացան մարմնավորել այնպիսի համաշխարհային կերպարների, ինչպիսիք են Ռոմեոն և Ջուլիետը, Համլետը և Օֆելյան…
Դաս-միջոցառումը ուսանելի էր և ծառայեց նպատակին:
Դասը վարեց անգլերենի ուսուցչուհին` Ա.Պետրոսյանը:
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց
Մարդն ստեղծվել է երջանիկ լինելու համար, բայց նա այնքան է հեռացել ինքն իրենից, իր աստվածատիպ ակունքից, որ աշխարհը վերածել է գորշապատ քաոսի։ Մարդուն դեպի մարդ տանելու ամենաիմաստուն ճանապարհը բնությունն է, մարդ-բնություն հարաբերության պահպանումը, մարդու մոտ վաղ տարիքից բնության հետ ներդաշնակ ապրելու համար անհրաժեշտ արժեքային կողմնորոշումների ձևավորումը։ Այդ նպատակով Սիսիանի…
Հայոց բանակի կազմավորման 27-ամյակին նվիրված միջոցառումների մի ամբողջ շարք էր նախատեսել Սևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան N1 հիմնական դպրոցի տնօրենությունը, ծնողական խորհուրդը:
Տոնին ընդառաջ հայտարարվել էր մրցույթ <<Դու իմ սրտում ես, հայ զինվոր>> խորագրով: Անցկացվեցին դասղեկի ժամեր, կինոդիտում, բաց դաս և այց ճամբարակի N զորամաս: Դպրոցի ԱԽ-ը և կազմակերպիչները պատրաստել էին…
Հունվարի 30-ին մեր դպրոցի սաները՝ զինղեկ Է. Կարապետյանի ուղեկցությամբ, եղան Աբովյանի «Նարեկ» ծերանոցում: Նախաձեռնությունը աշակերտական խորհրդինն էր, մասնակցում էին տարբեր դասարանների ներկայացուցիչներ: Երեխաները նախապատրաստվել էին՝ իրենց հետ վերցնելով կապոցներ,քաղցրեղեն, բայց,որ ամենակարևորն է, ապրեցնել տալու անկեղծ ժպիտներ:
Դաստիարակչական աշխատանքների կասմակերպիչ՝ Ռ. Աֆյան
30․01․2019 թ․ Սիամանթոյի անվան թիվ 162 հիմնական դպրոցի 4-րդ ա դասարանի դասվար Նունե Արզումանյանը և 3-րդ ե դասարանի դասվար Անահիտ Գաբրիելյանը կազմակերպեցին «Մենք ձեզ հող չենք տա» խորագիրը կրող միջոցառում՝ նվիրված հայոց բանակի 27 ամյակին։ Փոքրիկ սիամանթոյականները խոստացան երբեք չզիջել այն հողը, որտեղ իրենց եղբայրների սուրբ հոգիներն են փարվել երկնքին։
Հունվարի 29-ին Կապանի 5 հիմնական դպրոցի 3-րդ գ դասարանում «Հայոց բանակ, դու մեր պարծանք» թեմայով դաս-միջոցառում էր:
Հիանալի էր. աշակերտները միջոցառումը սկսեցին թշնամու կողմից ուղարկված հրովարտակի ընթերցումով, որ պետք է թողնեն քրիստոնեությունը, ընդունեն զրադաշտությունը, մոռանան լեզուն, հավատը և …:
Նրանց այցելեց «Կաթողիկոսը» սուրբ խաչով օրհնեց և ասաց, որ հայը միշտ…
Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյա տարելիցին նվիրված տոնական շքերթին ակտիվ մասնակցություն ցուցաբերելու համար, որպես քայլերթի օրինակելի մասնակիցներ՝ «Երկրապահ կամավորական» շքանշանով պարգևատրվեցին մեր դպրոցի 10-րդ դասարանի սաներ Մանանա Գևորգյանը, Մանե Սիսակյանը, Մարիամ Վարպետյանը:Ուրախ ենք և հպարտ նման ձեռքբերումների համար,կարծում ենք դրանք կլինեն շարունակական և կորակվեն որպես կարգապահ ու օրինակելի սերունդ ձևավորվելու երաշխիք:
Դպրոցի…
«Բանակը պետության ամրոցն է» այս խորագրի ներքո Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVբ դասարանի դասվար Կարինե Մարտիրոսյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 27-ամյակին: Միջոցառմանը ներկա էին Կապանի N զորամասի հրամանատարական կազմը և զինվորները:Հանդիսությունը սկսվեց աշակերտների ողջույնի և շնորհավորանքի խոսքով: Հայրենասիրական, ռազմական խրոխտ երգերի ու պարերի կատարումներով աշակերտները շնորհավորեցին Հայկական…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում անցկացվեց ռազմական խաղ- մրցույթ` նվիրված հայոց բանակի 27-ամյակին:
Մրցույթին մասնակցում էին 10-րդ դասարանցիները և դասղեկները:
Միջոցառման կազմակերպիչներն էին գնդապետ Հ.Մեսրոպյանը և կազմակերպիչ Ա.Չիլինգարյանը:
Անկախության ուղին բռնած մեր երկրի համար անչափ կարևոր է հզոր, մարտունակ բանակ ունենալը, բանակի զորացմանն ու զինվորին աջակցելը, մատաղ սերնդի հոգիներում հայրենասիրություն ու մարտունակություն սերմանելը:
Ինչպես ասում են, բանակն ու դպրոցը, բանակն ու հասարակությունը միասին են, նրանք անպարտելի են:
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց ցերեկույթ՝…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ