Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 150 ամյակի առթիվ դպրոցում հայտարարված էր թումանյանական շաբաթ,որի շրջանակներում փետրվարի 21֊ին, Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIIIա դասարանում (ուսուցչուհի՝ Ս. Մելքոնյան) դաս֊ցերեկույթ էր նվիրված Անմահ Լոռեցուն։
Աշակերտները ներկայացրին Թումանյանի կենսագրությունը, ստեղծագործությունները, երգեցին նրա ստեղծագործությունների հիման վրա գրված երգերից։ Նա այն եզակի գրողներից է,ում ստեղծագործություններն…
Երևանի հ․139 ավագ դպրոցում Մայրենիին նվիրված դասը ճամփորդություն էր՝ սկսած խոսքի զարգացման առաջին փուլից մինչև ժամանակակից հայոց լեզու:
Հնչում էր ոսկեղենիկ մայրենին,այն ծորում էր մերթ որպես Մեղրագետ, մերթ պայթում որպես ռազմի երգ, մերթ կարկաչում որպես շարական ու աղոթք:
Հայ դասականների խորազնին հայացքի լուռ լռության մեջ հինավուրց մայրենին ներկայացավ…
2019թ. փետրվարի 25-ին դպրոցում աշակերտները (X-3 դասարան) ոգևորված էին առանձնահատուկ. «Քո արվեստը դպրոցում» ծրագրի շրջանակներում դպրոց էր եկել Գոհար Մնացականյանը: Նա անցկացրեց ստեղծագործական մի դասընթաց`«Թռչնագրի թևով մինչև մեր օրերը» վերնագրով, որի ընթացքում աշակերտները ծանոթացան թռչնագրի գաղտնիքներին և կարողացան գործնականորեն ամրագրել իրենց գիտելիքները`գրելով «ՄՈՒՇԵՂ ԳԱԼՇՈՅԱՆ - 148» (այն ցուցադրեցին պարանի…
Դասախոս`Համլետ Բադալյան
Լաբորանտ`Մ.Ստեփանյան
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-6, X-7 դասարանների աշակերտները ֆիզիկայի ուսուցչուհի Ս.Շառոյանի, դասղեկ Ա.Պետրոսյանի և լաբորանտ Ա.Ափունցի ուղեկցությամբ այցելեցին ԵՊՀ, մասնակցեցին բաց դռների ժամանակ ներկայացված փորձերին և դասախոսությանը հետևյալ թեմաներով`«Ազատ անկման արագացում, զսպանակի կոշտություն»:
Օրը բովանդակալից էր, հագեցած տպավորություններով:
2019թ. փետրվարի 21-ին Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի VIա դասարանում (դասղեկ՝ Ս. Սիմոնյան) կազմակերպվեց դաս-ցերեկույթ՝ «Այն ազգը, որ գիր ունի, անկասկած է՝ մահ չունի» խորագրով:
Միջոցառումն սկսվեց Տիգրան Մեծի պատգամով.
«Ինձանից հետո դու երկու զենքով պիտի պահես երկիրը: Այդ զենքերն են՝ հայոց լեզուն և հայկյան…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /դասընթացավար՝ Ռոզա Թևանյան/։
Թեման՝ Ընտանեկան մթնոլորտը երեխայի զարգացման գործում
Երեխաների կյանքում առաջնային սոցիալական հաստատության կարեւորությունը դժվար է գերագնահատել: Ընտանիքում է, որ երեխան առաջին անգամ հանդիպում է հասարակությանը, իր օրենքներով, սովորույթներով եւ կանոններով: Այստեղ նա առաջին անգամ գիտակցում է…
Իմ հա՜յ լեզու
Երդվում եմ ՝ կրել քեզ շնչո՛վս, արյունո՛վս, այրումո՛վս
Եվ ինձնով տանել ֊ հաղորդե՜լ զավակներիս
Քո հավերժական կենդանությունը
Երդվու՛մ եմ։
Սիլվա Կապուտիկյան
Փետրվարի 21֊ին Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց դաս֊ցերեկույթ՝ նվիրված Մայրենի լեզվի միջազգային օրվան՝ «Հայ լեզուն տունն է հայուն» խորագրով։ Ցերեկույթը…
ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԻ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲԵՄԱԿԱՆԱՑՈՒՄՆԵՐԸ
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Iբ դասարանի աշակերտները «Հովհաննես Թումանյան-150» միջոցառումների շրջանակներում հանդես եկան Կապանի Մանկական և Էլեկտրոնային գրադարաններում /դասվար Ռոզա Թևանյան, գրադարանավար Լարիսա Պետրոսյան/։
Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի հեքիաթները՝ «Սուտասանը» և «Կիկոսի մահը» աշակերտներն իրենց իսկ պատրաստած տիկնիկներով ներկայացրին: Այդ ստեղծագործությունները մեզ հետ են վաղ…
Այսօր արդեն ավանդական դարձած տոնն են նշում Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում: Միջոցառումը տարրական օղակի սաների և նրանց դասվարների նախաձեռնությունն է:
Տոնին թևեր տվեցին և նախաբան երգով սկսեցին տարրական օղակի ավագները՝4-րդ դասարանցիները: Այնուհետ 8-րդ և 9-րդ դասարանի սաները փոքրիկներին ներկայացրեցին գիրք նվիրելու տոնի խորհուրդները: Հետաքրքիր և ինքնատիպ…
X-5 դասարանի աշակերտները դասղեկ Գ.Հակոբյանի ուղեկցությամբ այցելեցին ԵՊՀ-ի «Կենսաբանության» ֆակուլտետ, ծանոթացան կենսաբանի մասնագիտության բոլոր մանրամասներին, մասնակցեցին տարբեր փորձերի:
Նմանատիպ այցելությունները աշակերտին օգնում են մասնագիտական կողմնորոշման հարցում:
«Կենսաբանության» առարկայի ուսուցչուհի Գ.Հակոբյան:
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան