ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Այն ազգը, որ գիր ունի, անկասկած է՝ մահ չունի

Փետրվարի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

   2019թ. փետրվարի 21-ին Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի VIա դասարանում (դասղեկ՝ Ս. Սիմոնյան) կազմակերպվեց դաս-ցերեկույթ՝  «Այն ազգը, որ գիր ունի, անկասկած է՝ մահ չունի» խորագրով:
     Միջոցառումն սկսվեց  Տիգրան Մեծի պատգամով.
    «Ինձանից հետո դու երկու զենքով պիտի պահես երկիրը: Այդ զենքերն են՝ հայոց լեզուն և հայկյան սուրը: Հիշի՛ր, տղա՛ս, դու կարող ես սուրը պատյանի մեջ դնել, վերստին   հանել: Կոտրվելու դեպքում նորը կռել: Սակայն, եթե սխալվես ու հայոց լեզուն դնես պատյանի մեջ, այլևս չես կարող հանել և ոչ էլ ստեղծել նորը: Ամեն ինչ կարելի է կառուցել, վերագտնել բոլոր կորուստները, բայց եթե կորցնես մայրենին, կկորցնես և՛ քեզ, և՛ վարքը հայոց մեծաց, և՛ Հայքը համայն, և՛ ապագան մեր Հայկյան երկրի»:

     Հնչում է երաժշտությունը և երաժշտության ներքո ասմունքում ու երգում են «Ես   իմ   անուշ   Հայաստանի»,  «Իմ   հայ   լեզու, իմ   մայր   լեզու», «Ապրեց   մեր    լեզուն»:

                               Դու սեր առաջին,

                                                       առաջին մորմոք, առաջին աղոթք…

                                Որ տառապանքով փոխվեցիր
                                                        բառի ու դարձար լեզու…

                                Ու երբ «Հայրենիք» անունը

                                                         տվին հողին այս քարոտ,

                                 «Մայրենի» դրինք անունը քո»։

    Միջոցառումն  ավարտվեց  Ս.  Կապուտիկյանի  երդում  պատգամով.

«Ժամանակի  ակունքներից  ես  գալիս  դու,  իմ  հա՛յ  լեզու,  դարերի  լեռնապարերի  վրայով: Հայկյան  նետի  սույլ  ու  շառաչը  կա  քո  մեջ, Ավարայրի  վրա  կանգնած  աղոթք- աղաղակի  սաստկությունը:  Դու՝  փիղ  ու  բաբանի  զարհուրանքին  դիմադիր  հառնած  անկործանելի  պարիսպ, Զվարթնոց  տաճարի  չեղծված, չավերված  սկզբնապատկեր»:

   Դաս – ցերեկույթն   ամփոփեց   դպրոցի   տնօրեն    Ա.  Մուրադյանը  և   հորդորեց    գեղեցիկ   ու    գրագետ   խոսել,  շատ   կարդալ   և   պահպանել    ոսկեղենիկ   մայրենին:

Ծ. Կարապետյան
Սովորողների  հետ   դաստիարակչական   աշխատանքների  կազմակերպիչ

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…

  • Դասերի առցանց պլանավորում - Planboard

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․

  • Տարբեր երկրների կրթական համակարգերը

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…