ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Այն ազգը, որ գիր ունի, անկասկած է՝ մահ չունի

Փետրվարի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

   2019թ. փետրվարի 21-ին Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի VIա դասարանում (դասղեկ՝ Ս. Սիմոնյան) կազմակերպվեց դաս-ցերեկույթ՝  «Այն ազգը, որ գիր ունի, անկասկած է՝ մահ չունի» խորագրով:
     Միջոցառումն սկսվեց  Տիգրան Մեծի պատգամով.
    «Ինձանից հետո դու երկու զենքով պիտի պահես երկիրը: Այդ զենքերն են՝ հայոց լեզուն և հայկյան սուրը: Հիշի՛ր, տղա՛ս, դու կարող ես սուրը պատյանի մեջ դնել, վերստին   հանել: Կոտրվելու դեպքում նորը կռել: Սակայն, եթե սխալվես ու հայոց լեզուն դնես պատյանի մեջ, այլևս չես կարող հանել և ոչ էլ ստեղծել նորը: Ամեն ինչ կարելի է կառուցել, վերագտնել բոլոր կորուստները, բայց եթե կորցնես մայրենին, կկորցնես և՛ քեզ, և՛ վարքը հայոց մեծաց, և՛ Հայքը համայն, և՛ ապագան մեր Հայկյան երկրի»:

     Հնչում է երաժշտությունը և երաժշտության ներքո ասմունքում ու երգում են «Ես   իմ   անուշ   Հայաստանի»,  «Իմ   հայ   լեզու, իմ   մայր   լեզու», «Ապրեց   մեր    լեզուն»:

                               Դու սեր առաջին,

                                                       առաջին մորմոք, առաջին աղոթք…

                                Որ տառապանքով փոխվեցիր
                                                        բառի ու դարձար լեզու…

                                Ու երբ «Հայրենիք» անունը

                                                         տվին հողին այս քարոտ,

                                 «Մայրենի» դրինք անունը քո»։

    Միջոցառումն  ավարտվեց  Ս.  Կապուտիկյանի  երդում  պատգամով.

«Ժամանակի  ակունքներից  ես  գալիս  դու,  իմ  հա՛յ  լեզու,  դարերի  լեռնապարերի  վրայով: Հայկյան  նետի  սույլ  ու  շառաչը  կա  քո  մեջ, Ավարայրի  վրա  կանգնած  աղոթք- աղաղակի  սաստկությունը:  Դու՝  փիղ  ու  բաբանի  զարհուրանքին  դիմադիր  հառնած  անկործանելի  պարիսպ, Զվարթնոց  տաճարի  չեղծված, չավերված  սկզբնապատկեր»:

   Դաս – ցերեկույթն   ամփոփեց   դպրոցի   տնօրեն    Ա.  Մուրադյանը  և   հորդորեց    գեղեցիկ   ու    գրագետ   խոսել,  շատ   կարդալ   և   պահպանել    ոսկեղենիկ   մայրենին:

Ծ. Կարապետյան
Սովորողների  հետ   դաստիարակչական   աշխատանքների  կազմակերպիչ

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…