ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Այցելությունները շարունակվում են

Մարտի 19, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

    2019թ. մարտի 15-ին X-1, X-4 և X-5 դասարանների աշակերտները դասղեկներ Գ.Աբրահամյանի և Լ.Եղոյանի ուղեկցությամբ կատարեցին հերթական այցելություն Երևանի կենտրոնական բանկ:

    Այցելությունը շատ հետաքրքիր էր և ճանաչողական, որը յուրաքանչյուր տարի օգնում է աշակերտներին մասնագիտական կողմնորոշման հարցում:


Դասղեկներ` Գ.Աբրահամյան և Լ.Եղոյան

Խաղաղության ճանապարհով

Մարտի 19, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

        Մարտի 15-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի «Խաղաղության» խմբակի անդամները ՎՎ Հայաստան Կապանի գրասենյակում հանդիպում ունեցան ՎՎ Շվեյցարիայի գրասենյակի ղեկավար Շոյեմզե Օլաֆի հետ:

     Հանդիպումն ընթացավ ջերմ մթնոլորտում, երեխաներն անկաշկանդ երկխոսություն ունեցան թե՛ Շվեյցարիայի  գրասենյակի  ղեկավարի,  թե՛ Կապանի ՎՎ գրասենյակի ղեկավար Լենա Կարապետյանի հետ:

     Խմբավար Արևիկ Հայրապետյանը վստահեցրեց…

Ընթերցման օլիմպիադա - 2019․ մրցույթ

Մարտի 18, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

    Մարդու ստեղծած հրաշալիքներից մեծագույնը` գիրքը, իր մեջ մարմնավորում է աշխարհի կյանքի մասին բոլոր գիտելիքները, համաշխարհային բանականության աճի ամբողջ պատմությունը, հողագնդի ժողովուրդների ամբողջ պատմական աշխատանքն ու փորձը: Գիրքը մարդկության հոգևոր ուժերի հետագա զարգացման ամենահզոր զենքն է:

    Մարտի 13-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցում անցկացվեց ընթերցման օլիմպիադայի դպրոցական 1-ին և 2-րդ…

Կրթության նոր ուղի կամ միջազգային կրթություն

Մարտի 18, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ.139 ավագ դպրոցում ուսուցումը նպատակաուղղված է յուրաքանչյուր աշակերտի ապահովելու որակյալ, ժամանակի պահանջներին համահունչ, միջազգային ուղենիշներին միտված կրթությամբ, և արդյունքը երկար սպասել չտևեց:

Ուսումնական 2-րդ կիսամյակը նշանավորվեց հաճելի նորությամբ. 12-4  դասարանի աշակերտուհի Սոնա  Վահրամի Գևորգյանը մասնակցեց Կլայպեդա քաղաքի  LCC  համալսարանի կոզմից կազմակերպված հրապարակախոսական մրցույթին՝ զբաղեցնելով 2-րդ տեղը:

Աշակերտների կրթության նկատմամբ հետաքրքրությունը բարձրացնելու, նրանց…

Զրույց-հանդիպում ոստիկանության փոխգնդապետի հետ

Մարտի 15, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 15-ին ՀՀ ոստիկանության Կապանի բաժնի ԱԳ և ԸԲԿ բաժանմունքի պետ, ոստիկանության փոխգնդապետ Զառա Վարդանյանը Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտների, ծնողների, մանկավարժական կոլեկտիվի անդամների հետ անցկացրեց զրույց-հանդիպում՝ սուր կտրող-ծակող գործիքների, կռփազենքերի, մահակների և նմանատիպ այլ իրերի կրման կամ դրանց գործադրմամբ մարմնական վնասվածքներ հասցնելու, առողջությանը վնաս պատճառելու դեպքերը բացառելու, ինչպես նաև…

«Պի» թվի օրվան նվիրված մրցույթ

Մարտի 15, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

    «Միասնությունը ուժ է» կարգախոսը ապացուցեց իր ազդեցությունը, երբ 2019 թվականի մարտի 14-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի «Բնագիտամաթեմատիկական» մեթոդմիավորումը կազմակերպել էր առարկայական մրցույթ` նվիրված «Պի» թվի օրվան։

եր դպրոցում արդեն ավանդույթ դարձած այս միջոցառումը իր ճանաչողական և դաստիարակչական հետքն է թողնում յուրաքանչյուր տարի։ Փայլուն խաղ ցուցաբերեցին X-4…

Նվաճված էր լավագույն մրցանակը

Մարտի 14, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Արդեն 26-րդ անգամ անընդմեջ Լոռու մարզի Վանաձոր համայնքում անց է կացվում Հայ պոեզիայի և ասմունքի համաքաղաքային մանկապատանեկան փառատոնը, որին մասնակցում էին նաև Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ  23 հիմնական դպրոցի սաները:

Դպրոցի յոթ սաներ վերադարձան պատվոգրերով, իսկ 8-րդ «բ» դասարանի ինը աշակերտ և ղեկավար հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Հ.…

Ասմունքի փառատոն օտար լեզվով

Մարտի 14, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

2019թ. մարտի 2-ին Վանաձորում տեղի ունեցավ ասմունքի ամենամյա ազգային մրցույթը: Մրցույթին մասնակցում էին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 8-րդ «ա» դասարանի շնորհալի աշակերտներ Շուշանիկ Քարհանյանը և Աստղիկ Ադամյանը /անգլերենի ուսուցիչ Լ. Նալղրանյան/: Նրանք արժանացան հավաստագրերի FLEX ծրագրի կողմից: Մաղթենք նրանց նորանոր հաջողություններ և բազում հաղթանակներ:

FLEX-ը դպրոցականների…

«Դու միակ սուրբ, դու միակ բարի, մայրական դու գիրկ...»

Մարտի 14, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

«Դու միակ սուրբ, դու միակ բարի, մայրական դու գիրկ...» այս խորագիրն էր կրում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանի միջոցառումը՝ նվիրված մայրերին /Դասղեկ Նաիրա Գրիգորյան/:

Միջոցառման նպատակն էր ներկայացնել հայ կնոջ հավաքական կերպարը, կարևորել նրանց դերակատարությունը հասարակական ու ընտանեկան կյանքում և գնահատել հերոս մայրերի ոգ ու արիությունը: Սաները հանդես եկան…

Եղիշե Չարենց

Մարտի 14, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Եղիշե Չարենցի ծննդյան օրը` մարտի 13-ին, Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIIIա դասարանում տեղի ունեցավ մեծ գրողի ծննդյան 122-ամյակին նվիրված դաս-միջոցառում
/Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյան/:

Բանաստեղծի կյանքին ծանոթանալուց հետո սահիկահանդես դիտեցին Չարենցի ծննդավայրի` Կարսի մասին պատմող ուսումնական նյութը, որը պատրաստել էին VIIIա դասարանի աշակերտները : Նյութը նպաստեց,…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան