Մարտի 23-ին Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցն իր ողջ կազմով «Մաքուր Հայաստան» համապետական ծրագրի շրջանակներում մասնակցեց շաբաթօրյակին:
Աշակերտները մաքրեցին դասասենյակները,հանդիսությունների սրահը,ապա դասղեկների և ուսուցիչների հետ մաքրեցին, բարեկարգեցին դպրոցի բակը, շրջակայքը, հարակից տարածքները, հարակից փողոցը, դպրոցի ճանապարհը:
XԱ դասարանի աշակերտները մաքրեցին Հայրենական Մեծ պատերազմում զոհվածներին նվիրված հուշարձանի շրջակայքը,իսկ XIԱ դասարանի աշակերտները՝ …
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում մեկնարկեց շախմատի ներդպրոցական մրցաշարը X - Xll դասարանների աշակերտների միջև։
Մրցաշարի լավագույններ ճանաչվեցին X – 6 դասարանի աշակերտ Արման Առաքելյանը, X - 3 դասարանի աշակերտ Մանվել Մանվելյանը և Xl - 4 դասարանի աշակերտ Հայկ Սիմոնյանը։
Միջոցառման կազմակերպիչներ` ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներ Հ.Նազարյան…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց X-6 և X-7 դասարանների աշակերտները ուսուցչուհիներ Ա.Պետրոսյանի և Գ.Մարտիրոսյանի ուղեկցությամբ մարտի 21-ին այցելեցին ԵՊՀ-ի «Ֆիզիկայի» ֆակուլտետ, որտեղ ծանոթացան ֆակուլտետի գործունեությանը, մասնակցեցին փորձերի, որոնք կայացան օպտիկայի, էլեկտրականության և ընդհանուր ֆիզիկայի ամբիոններում:
Այցելությունը կրկին օգնեց աշակերտներին մասնագիտության կողմնորոշման հարցում:
Հ.Թումանյան – 150
Տիեզերքի տերը` Հ.Թումանյանը, կրկին մեր դպրոցում էր 2019 թվականի մարտի 22-ին: Այս անգամ աշակերտները մարմնավորեցին նրա հերոսներին անգլերենով:
Ուսուցչուհիներ Ռ.Ղազանչյանը և Մ.Դանիելյանը այնպես հմտորեն էին կազմակերպել միջոցառումը, որ աշակերտները սահուն և առոգանությամբ հանդիսատեսին փոխանցեցին թումանյանական հումորը, խրատներն ու կենսագրական որոշ հղումներ…
Միջոցառումը նպատակային էր, ճաշակով և ընդգծեց…
«Աշխատանքը գեղեցկացնում է մարդուն» կարգախոսով առաջնորդվելով, ինչպես նաև արձագանքելով հանրապետական շաբաթօրյակ անելու կոչին՝ մարտի 23-ին մեր դպրոցում կազմակերպվեցին դպրոցամերձ տարածքի և դասասենյակների հիմնամաքրման աշխատանքներ: Աշխատանքներին մասնակցում էին ուսուցչական և աշակերտական համակազմերը: Օրվա խորհուրդը ողջունելի էր և դաստիարակիչ, և, կարծում ենք, այն շատերին է ծանոթ. այն Փոքրիկ իշխանի նշանավոր միտքն է.…
Մարտի 23-ին «Մաքուր Հայաստան» համապետական միջոցառման շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ համապետական շաբաթօրյակ: Շաբաթօրյակի ընթացքում դպրոցի տարածքում, հարակից շրջակայքում իրականացվեց սանիտարական մաքրման, աղբահանության և կանաչապատման աշխատանքներ:
Խիստ կարևոր է ոչ միայն մաքրման աշխատանքների իրականացումը, այլև աշակերտների և բնակիչների շրջանում աղբ չթափելու մշակույթն արմատավորելու ուղղությամբ քարոզչական աշխատանքներ տանելը։
«Մաքուր…
Միջոցառման կազմակերպիչներ` տնօրինություն, Հայոց լեզվի և գրականության մեթոդմիավորում, ուսուցչուհի Կ.Խաչատրյան։
Թումանյանի պալատում
Ով որ քեֆի չի նստել,
Նա չի տեսել դեռ խնդում,
Աշխարհ չի տեսել։
Վ.Տերյան
Ժամանակների հոլովույթում հնչող այս խոսքերը այսօր էլ կենդանություն ստացան Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում. աշակերտները, փոքրիկ դերասաններ դարձած, մարմնավորեցին Հ.Թումանյանին,…
Այսօր Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրն է և Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում օրը սկսվեց Ֆրանկոֆոն նոտայով:
Աշակերտական խորհուրդը դեռ մեկ ամիս առաջ էր ծրագրեր կոլեգիալ կառավարման իրենց իրավունքը ներդնել Ֆրանկոֆոն մշակույթի խրախուսմանը, քաղաքակրթությունների երկխոսության ակտիվացմանը, համերաշխության տարածմանը:
Հաջորդիվ կատարվեցին համապատասխան գործողությունները`
Երբեմն ավանդական տոների արձագանքներ համարվող տարաբնույթ միջոցառումները ավելի ուսանելի ու դաստիարակիչ են դառնում երեխաների, ինչու չէ, նաև մեծերի համար:Նմանատիպ միջոցառում էր մարտի առաջին հնգօրյակում մեր դպրոցի 10-րդ դասարանի սաների մասնակցությամբ և ռուսաց լեզվի ուսուցչուհի Ա. Սանթուրյանի կազմակերպմամբ կայացած միջոցառումը՝ նվիրված սլավոնական կրոնական և ժողովրդական ամենահին տոներից մեկին՝ Մասլենիցային:
Միջոցառման սկզբում…
Մարտի 14-ին 10-րդԳ դասարանի սաները՝ դասղեկ Լ. Ղազարյանի կազմակերպմամբ,ներկայացան ինքնատիպ և հետաքրքիր անակնկալով,որն ընդգծում էր ոչ միայն գարնան գալուստը, այլև նրա մայրաբույր շունչը: Միջոցառումը նվիրված էր մոր, կնոջ,աղջիկների փառաբանմանը:Ուղեկցվում էր հուզիչ և անկեղծ խոսքով, երգերով,որոնք թեմայի բերումով, որքան էլ արտահայտիչ չհնչեն, միևնունն է, տպավորիչ են և ինքնաբուխ:Հանդիսատեսի շարքերում կային ուսուցիչներ,…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան