ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Անվտանգության ապահովության գրավական

Փետրվարի 28, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

   ԱԽ-ի օրակարգում «Անվտանգ համացանց» թեման է:

  Փետրվարի 24-ին և և 25-ին ՎՎ Հայաստան Կապանի ՏԶ գրասենյակի կողմից կազմակերպվեց դասընթաց «Անվտանգ համացանց» թեմայով, որին մասնակցել են N5 հիմնական դպրոցի ԱԽ-ի անդամներ ` Նոննա Ավանեսյանը, Բելա Գևորգյանը և Նանե Բաբայանը: 
  Նախաձեռնության շրջանակում մասնակիցները ձեռք բերեցին դասընթացավարի հմտություններ և համապատասխան…

«Զորավար Անդրանիկ՝ դարեդար հիշվող սուրբ անուն»․ միջոցառում Լճաշենի միջնակարգ դպրոցում

Փետրվարի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

          Սուրբ անուն, որ դեռ երկար կառաջնորդի մեզ դեպի նոր հաղթանակներ ու ազգային ոգու հերթական ճառագում:  Էջերն ու գրքերը, կտավներն ու քանդակները սակավ են՝   ամբողջացնելու Անդրանիկի առեղծվածային կերպարը, ով հայ սերունդներին ներկայացրեց մահ  սփռող  թշնամուն  մեռցնելու  կամքն  ու  քաջությունը:

       Փետրվարի   25-ին  Լճաշեն   գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի    անվան   միջնակարգ  դպրոցում Պատմություն առարկայի   ուսուցչուհիներ  …

Մայրենի բարբառ․ Վիկտորինա-միջոցառում

Փետրվարի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

ԱՍՏԾՈ ՀԵՏ ԽՈՍԵԼՈՒ ՄԻԱԿ ԼԵԶՈՒՆ ՀԱՅԵՐԵՆՆ Է:
Ջ․Բայրոն

 Մայրենի լեզվի Միջազգային օրը Հայաստանի Հանրապետությունում նշվում է 2000 թվականից։

 Այդ նշանակալից օրը ավանդույթ է դարձել նաև Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում՝ տարաբնույթ միջոցառումների ձևով։

 Միջոցառմանը ներկա էին ուսուցիչներ, ծնողներ, քաղաքապետարանի ներկայացուցիչներ, հյուրեր, աշակերտներ։

  Իր բացման խոսքում…

Բաց դաս ռուսերենից

Փետրվարի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 26-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-1 դասարանում ռուսերենի ուսուցչուհի Անահիտ Զաքարյանը անցկացրեց բաց դաս՝ «Խոսքի մասերը» վերնագրով։ Աշակերտները, բաժանված խմբերի, ներկայացրին խոսքի մասերը շատ ինքնատիպ և հետաքրքիր։ Շատ ընդգրկուն դաս էր` հագեցած ժամանակակից մեթոդներով։

Թոշակային համակարգը Հայաստանի Հանրապետությունում

Փետրվարի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանը և տնօրինությունը հնարավոր բոլոր միջոցներն ու նախաձեռնությունները բաց չեն թողնում, որպեսզի հետաքրքիր և բովանդակալից անցնի դպրոցում սովորող աշակերտի առօրյան։ Այդպիսի մի նախաձեռնության իրականացում էր դպրոցի շրջանավարտ, տնտեսագետ Արամայիս Շահբեկյանի անցկացրած բաց դասը' «Թոշակային համակարգը Հայաստանի Հանրապետությունում»։ Թվում էր` ինչ պետք է հասկանա…

Քո անունն է հայկական բանակ

Փետրվարի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Երբ խոսում ենք որևէ մասնագիտությունից, անընդհատ աչքներիս առաջ են կերպարներ։ Ուսուցիչ՝ ուրեմն ակնոց, հավաքված մազեր, զսպվածություն, սեր դեպի աշակերտները… համբերություն վերջապես։ Բժիշկ՝ ուրեմն սպիտակ թիկնոց, ճշգրտություն, անընդհատ զարգանալու ու սովորելու հմտություն, կրիտիկական պահին ճիշտ որոշում կայացնելու ունակություն։ Գործարար՝ սև կոստյում, ազատ ժամանակի բացակայություն, ճկուն մտածելակերպ, բանակցելու հմտություններ։

Զինվոր՝ առաջին հերթին…

Սեբաստացիների անակնկալ այցը

Փետրվարի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ամենայն հայոց բանաստեղծի հյուրընկալության մասին լեգենդ դարձաձ պատմությունները լոռեցու համար զարմանալի չեն այնքան, որքան Հայաստան աշխարհի այլ բնագավառների բնակիչների համար, քանզի լոռեցին նույնքան հյուրընկալ է ու հյուրասեր, որքան իր ծոցից դուրս եկած բանաստեղծը: Եվ գուցե քաջատեղյակ այս հյուրընկալությանը՝ հունվարի 23-ին՝ Երևանի Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Արևելյան դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանի…

Հեռավար դաս մաթեմատիկայից

Փետրվարի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հունվարի 23-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Նունե Նիկոլյանը անցկացրեց հեռավար դաս դպրոցի Vա  և Լոռու մարզի Ալավերդու Կարապետ Դոլինյանի անվան թիվ 11 միջնակարգ դպրոցի երկկոմպլեկտ /5-րդ և 6-րդ / դասարանների միջև:

Դասի թեման «Պարզ և բաղադրյալթվերն» էր: Փոխադարձ հարցադրումների միջոցով երեխաները ուսումնասիրեցին բնական թվերը,…

Ձոն` ոսկեղենիկ մայրենիին

Փետրվարի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

     Տոնական օրվան`Մայրենիին նվիրված միջոցառումների շարքը շարունակվում է Կապանի N5 հիմնական դպրոցում:

      Այդ օրը` փետրվարի 22-ին, մասնակիցները կրտսեր դպրոցից 3-րդ "բ" դասարանի աշակերտներն էին. Իրենց պարզ ու արտահայտիչ հնչեցրած խոսքով, հայեցի հայացքով, հայկական ժողովրդական ու ազգային պարով համեմեցին ու առավել տոնական դարձրին օրը: Նրանք հաջորդիվ մի-մի Նարեկացի ու Քուչակ…

«Ես հետազոտություններն ուղղեցի երկինք»

Փետրվարի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Լճաշեն  գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի  անվան միջնակարգ  դպրոցում,  7-րդ Ա դասարանում  փետրվարի 15-ին  Ֆիզիկա  առարկայի   ուսուցչուհի  Գոհար Կյուրեղյանի  նախաձեռնությամբ  կազմակերպվեց     ուսուցողական դաս՝  նվիրված  իտալացի  հանճարեղ  գիտնական Գալիլեո  Գալիլեյի  ծննդյան  455-ամյակին:

Աշակերտները  ներկայացրին Գ.Գալիլեյի  կենսագրությունը,  գիտական  գործունեությունը,  նախասիրությունները,  աշխատությունները  և  հայտնագործությունները:  Բացատրեցին  իներցիայի   երևույթը,  ցուցադրեցին   երևույթը  բացահայտող   օրինակներ՝  փորձերով:

Աշակերտները  բեմականացրին  «Իներցիայի   դատը» և  համոզվեցին,  որ …

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան