ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Հ. Թումանյանի ծննդյան օրը նշվում է որպես գիրք նվիրելու օր

Փետրվարի 20, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հ. Թումանյանի ծննդյան օրը` փետրվարի 19-ը, Հայաստանում նշվում է որպես գիրք նվիրելու օր։

Այսօր Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի բոլոր դասարաններում տոնական տրամադրություն էր տիրում։ 1-9-րդ դասարանների աշակերտները գրքեր նվիրեցին դպրոցի գրադարանին։ Գիրք նվիրելուց զատ, յուրաքանչյուր դասարան պատրաստել էր անակնկալ /երգ, ասմունք, փոքրիկ բեմականացում/։ Տարրական դասարանների աշակերտները…

«Ապահով համացանց» թեմայով կրթական շաբաթ

Փետրվարի 19, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

«Ապահով համացանց» Կապանի N13 հիմնական դպրոցում «Ապահով համացանց» թեմայով կրթական շաբաթ էր անցնում: Դասընթացները վարեցին 9րդ դասարանի աշակերտներ՝ Լիլիթ Մկրտչյանը և Զառա Գրիգորյանը /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/։

Աշակերտները ուսուցանում են թվային գործիքների անվտանգ օգտագործման ոսկե կանոնները իրենց իսկ պատրաստած տեսանյութերով:

Դասընթացի նպատակն է՝

ա/11-14 տարեկան երեխաներին փոխանցել մի շարք հմտություններ համացանցի, դրանից…

Գիրք ընթերցելը ժամանակակից է, գիրքը՝ լավագույն նվեր

Փետրվարի 19, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրը՝ փետրվարի 19-ին ավանդաբար անցկացվող տոնը մեծ ժողովրդականություն է վայելում և մեծ արձագանք է գտել հանրության շրջանում: Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը Գիրք նվիրելու օրը ևս վերածեց տոնի և նախապատրաստեց մի շարք անակնկալներ՝ Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանի նախաձեռնությամբ:

«Լավագույն նվերը…

Սիրված տոն` ինքնաբուխ նվիրատվություն

Փետրվարի 19, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Գիրք նվիրելու օրը տոն է բոլորի համար, քանի որ գիրքը լավագույն նվերն է` ցանկացած տոնին: Կապանի N 5 hհմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանում բարի առավոտի հայացքներն ուղղված էին օդում կախված գրքերին:

- Ի՞նչ օր է այսօր, երեխանե´ր,- դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանի հարցին խումբը պատասխանեց.

- Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի…

Գործնական աշխատանք քիմիայից

Փետրվարի 17, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի քիմիայի ուսուցիչ Լ. Մուրադյանը կազնակերպել էր գործնական աշխատանք IXա և IXբ դասարաններում։ Թեման էր՝ «(NO3)-իոնի հայտնաբերումը»։ Նիտրատ իոնի առկայությունը հեշտությամբ որոշվում է նիտրատը խիտ ծծմբական թթվի և պղնձի հետ թույլ տաքացնելիս, ինչի հետևանքով դեղնագորշ, սուր հոտով ազոտի (IV) օքսիդ է անջատվում՝ աղվեսի պոչ։ Նման գործնական…

«Հեքիաթը և մենք» խորագրով միջոցառում

Փետրվարի 17, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ 3 հիմնական դպրոցի առաքելությունն է դաստիարակել համակողմանի զարգացած երեխաներ, որոնք կարողանան ճիշտ տարբերել լավը՝ վատից, բարին՝ չարից, շիտակը՝ կեղծիքից... Կարողանան հաղորդակից լինել բարուն, վսեմին, գեղեցիկին։ Իսկ դրա համար ամեն ինչ պետք է սկսել վաղը տարիքից՝ մանկապարտեզից, դպրոցական նստարանից։ Այս նպատակի իրագոծմանն էր ուղղված դպրոցի հայոց լեզվի և…

Հունվարի 8-ից մինչև փետրվարի 14-ի բացակայությունները կհամարվեն հարգելի

Փետրվարի 17, 2020
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը, հիմք ընդունելով ՀՀ առողջապահության նախարարի գրությունը՝ հանրապետությունում իրականացված սուր շնչառական վարակների և գրիպի մոնիթորինգի արդյունքներով պայմանավորված հիվանդությունների աճի վերաբերյալ, շրջաբերական նամակ է ուղարկել ՀՀ մարզպետներին, Երևանի քաղաքապետին:
Առաջարկվում է համապատասխան հանձնարարական տալ մարզերի և Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայությամբ գործող ուսումնական հաստատությունների…

Երկարօրյա ծառայություններ մատուցելու սկիզբ

Փետրվարի 14, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

2019-2020 ուսումնական տարում ՎՎ Կապանի գրասենյակի նախաձեռնությամբ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի տարրական դասարանների կարիքավոր ընտանիքների աշակերտների համար հաստատվել են երկարօրյա ծառայությունների հարաբերություններ:

Նախաձեռնության նպատակն է սովորողների ուսումնադաստիարակչական աշխատանքներում ընտանիքին համակողմանի օգնություն ցուցաբերելը, դասապատրաստմանն աջակցելը, ինքնուրույն սովորելու կարողություններն ու ստեղծագործական ունակությունները զարգացնելը:

Տնային պայմաններում տվյալ երեխաների խնամքի և կրթական աջակցության…

Ֆիզմաթ հոսքի սովորողներն այցելեցին ԵՊՀ

Փետրվարի 14, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 13-ին երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148  ավագ դպրոցի ֆիզմաթ հասքի X-5 դասարանը հյուրընկալվել էր ԵՊՀ-ի ֆիզիկայի ֆակուլտետում:

Այցը նախաձեռնել էր նույն դպրոցի «Ֆիզիկա» առարկայի  ուսուցչուհի Գ.Մարտիրոսյանը:

Երեխաները ծանոթացան ֆակուլտետի հետ և լսեցին դասախոսություն` «Իմպուլս: Իմպուլսի պահպանման օրենքը» թեմայով: Դասախոսությունը վարում էր ընդհանուր ֆիզիկայի ամբիոնի դոցենտ Լյովա Գրիգորյանը: Այնուհետև երեխաները լաբորատորիայում…

Համադպրոցական գիտության փառատոնը՝ մարտի 7-ին

Փետրվարի 12, 2020
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը մարտի 7-ին կամփոփի Համադպրոցական գիտության փառատոնը։ Առաջին անգամ անցկացվող այս միջոցառմանը մասնակցում են Երևանի, Սյունիքի և Շիրակի մարզերի 13 դպրոցների 63 աշակերտներ` 20 ուսուցչի ղեկավարությամբ: Համադպրոցական գիտության փառատոնը, որի շրջանակում աշակերտները ներկայացրել են իրենց աշխատանքները, կեզրափակվի Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանում…

  • Հեռուստադասեր, տեսադասեր

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ամեն օր աշակերտների համար եթերում կազմակերպվում են հեռավար դասեր: Նախագծերը համարվում են հեռավար կրթության միջոցով դպրոցականներին ուումնական գործընթացին մոտ պահելու, կրթության

  • Նոր մրցույթ մաթեմատիկայից IV - V դասարանի աշակերտների համար

    Թեմայի հեղինակ՝ davidnik

    Mathematics համակարգում Գարուն - 2020 մրցույթը (http://mathematics.am/contests.php) կկայանա ապրիլի 4-ին, ժամը 12:00: Մրցույթը տևելու է 1 ժամ, ունենալու է 10 խնդիր: Մրցույթը նախատեսված է IV - V դասարանի աշակերտների

  • Դասի արդյունավետությունը բարձրացնող մեթոդներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    Հարգելի Ա․ Բարսեղյան Նախ թույլ տվեք շնորհակալություն հայտնել ֆորումին Ձեր մասնակցության և ցուցաբերած ակտիվության վերաբերյալ: Ձեր կողմից ներկայացված թեման <<Դասի արդյունավետÕ

  • Գարուն - 2020 մրցույթը կկայանա մարտի 28-ին:

    Թեմայի հեղինակ՝ davidnik

    Mathematics (http://mathematics.am) համակարգում Գարուն - 2020 մրցույթը կկայանա մարտի 28-ին, ժամը 12:00: Մրցույթը տևելու է 1 ժամ, ունենալու է 10 խնդիր: Մրցույթը նախատեսված է III - IV դասարանի աշակերտների համար,

  • Ուսուցիչների արձագանքը

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Տեղադրում եմ մեր նամակագրությունը, Էմմա Կիրակոսյանի հետ նախապես համաձայնեցնելուց հետո: Էմմա Կիրակոսյան, 17.03.2020թ․

  • Թվային արգումենտի եռանկյունաչափական ֆունկցիաներ և եռանկյունաչափական հավասարումներ

    Այս դասընթացի շրջանակներում մենք կծանոթանանք եռանկյունաչափական ֆունկցիաների հետ:Եռանկյունաչափական ֆունկցիաները,  որոնք պատմականորեն առաջացել են ուղղանկյուն եռանկյունների ուսումնասիրման ժամանակ և արտահայտել են եռանկյան էջերի կախվածությունը սուր անկյուններից և ներքնաձիգից։ Այս ֆունկցիաները լայն տարածում են գտել գիտության ամենատարբեր բնագավառներում, ինչի արդյունքում ընդլայնվել է եռանկյունաչափական ֆունկցիաների սահմանումը։Դասընթացում կուսումնասիրենքփոխհակադարձ ֆունկցիաները, թվի արկսինուսը և արկկոսինուսը,թվի արկտանգեսը և արկկոտանգեսը,պարզագույն եռանկյունաչափական հավասարումների լուծման բանաձևերը:

  • Շարահյուսություն: Բարդ ստորադասական նախադասություն

    Այս դասընթացը 9-րդ դասարանի 2-րդ կիսամյակի համար է նախատեսված և նպատակ ունի կրկնության միջոցով աշակերտներին նախապատրաստել տարեվերջյան ավարտական քննություններին:

  • Շարահյուսություն: Բարդ ստորադասական նախադասություն

    Այս դասընթացը 9-րդ դասարանի 2-րդ կիսամյակի համար է նախատեսված և նպատակ ունի կրկնության միջոցով աշակերտներին նախապատրաստել տարեվերջյան ավարտական քննություններին:

  • Ատոմի կառուցվածքը

  • հֆյըյտըւյ

  • Ծրագրավորման C++ լեզվի հիմունքները

    Դասընթացը նախատեսված է 11-րդ դասարանի բնագիտամաթեմատիկական հոսքի համար

  • Բարեկրթություն և խոսքի վարպետություն

    Մարդկային գործունեության արդյունքում աշխարհը շարունակ փոփոխվում է: Արդի աշխարհը հետևանքն է երեկվա մեր գործելակերպի, իսկ մեր այսօրվա գործողությունները պայմանավորում են մեր ապագան: Այս գիտակցությամբ կարող ենք այսօր օգնել մեր սաներին` հետազոտելու և վերլուծելու այն գործընթացները, որոնք ներգործություն ունեն ապագայի ձևավորման վրա: Հարկավոր է ուղղորդել նրանց, որպեսզի կարողանան գիտակցված և պատասխանատվությամբ գործել` նպաստելով ավելի բարվոք ապագայի կերտմանը: Ծրագրի իրականացման գաղափարը թելադրվել է հենց այս անհրաժեշտության գիտակցմամբ՝ հիմք ընդունելով այն հիմնական հմտությունները, որոնք անհրաժեշտ են համակողմանիորեն անձի ձևավորման համար: Դրանք ապահովում են մարդու հարմարունակ, դրական վարքը, որը նրան հնարավորություն է տալիս արդյունավետ կերպով հաղթահարելու առօրյա կյանքի պահանջներն ու դժվարությունները՝ օգնելով տեղեկացված որոշումներ կայացնել, խնդիրներ լուծել, քննադատաբար և ստեղծագործաբար մտածել, արդյունավետ հաղորդակցվել, առողջ փոխհարաբերություններ կերտել, ապրումակցել այլ մարդկանց, սեփական կյանքը կազմակերպել այնպես, որ այն առողջ և արդյունավետ լինի: Կյանքի հմտությունները կարող են դրսևորվել ինչպես սեփական անձին, այնպես և ուրիշներին ուղղված գործողություններում: Դրանք կարող են դրսևորվել նաև այն գործողություններում, որոնք ներգործում են շրջակա միջավայրի վրա՝ այն առավել բարենպաստ դարձնելու միտումով:Խոսքի վարպետության շնորհիվ մարդը կարողանում է ճիշտ հաղորդակցվել, կառուցել գրագետ, համոզիչ գրավոր և բանավոր խոսք։

  • Օրգանիզմների կենսագործունեությունը

  • Անուղղակի խնդիրներ

    Անուղղակի խնդիրներ

  • Պայմանական նախադասությունները անգլերենում

    Պայմանական նախադասությունների առանձնահատկությունները հայերենում և անգլերենում, դրանց տիպերը և կազմությունները: