ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Մեր ոսկեղենիկ մայրենին

Փետրվարի 25, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում «Մեր ոսկեղենիկ Մայրենին» տասնօրյակի շրջանակում, փետրվարի 24-ին 5-րդ «ա» (ուսուցչուհի Ծ. Ղազարյան ). 5-րդ «բ» (ուսուցչուհի Ա. Հայրապետյան ). 5-րդ «գ» (ուսուցչուհի Ա. Խաչատրյան ) դասարանները ցուցադրեցին` «Որտեղից ենք գալիս և ուր ենք գնում» շքերթ-հանդես, որում բովանդակել էին մեծ ծավալով ճանաչողական տեղեկատվություն հայ գրերի հազարագանձ հայոց լեզվի…

Գևորգ Էմինի 100֊ամյա հոբելյանին նվիրված միջոցառում

Փետրվարի 25, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի N 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Գևորգ Էմինի 100֊ամյա հոբելյանին նվիրված միջոցառում 9ա դասարանի մասնակցությամբ, որը կազմակերպել է հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Ս. Մելքոնյանը։ Միջոցառումը հագեցած էր տեսանյութով՝ Էմինին նվիրված, բանաստեղծություններով և երգերով։ Աշակերտները կարողացան վարակիչ հուզմունքով ու ապրելով ներկայացնել Էմինի ստեղծագործությունները։ Միջոցառումն անցավ ջերմ մթնոլորտում։

Կա Մեծարենց, կա Տերյան և բազում այլ պոետներ կան, բայց Թումանյանն է անհաս Արարատը մեր նոր քերթության

Փետրվարի 25, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Եվ բնավ էլ պատահական չէ, որ փետրվարի 19-ը զարդարվում է ոչ միայն մեր հանճար Թումանյանի ծննդով, այլ նաև միմյանց գիրք նվիրելու ավանդույթով:
Գիրք նվիրելու տոնը բազմախորհուրդ է, այն հիշեցնում է մեզ, որ պետք է ճանաչենք գրքի արժեքը, ընթերցենք, նվիրենք միմյանց գրքեր ու արթուն պահենք մեր մեջ ընթերցողին:
Մասիս քաղաքի…

Բաց դաս՝ նվիրված Մայրենի լեզվի միջազգային օրվան

Փետրվարի 24, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Մ. Գալշոյանի անվան հ. 148 ավագ դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Սուսաննա Կարապետյանը XI-3 դասարանի աշակերտների հետ անցկացրեց բաց դաս՝ նվիրված Մայրենի լեզվի միջազգային օրվան, որը Հայաստանում նշվում է 2005 թվականից:

Աշակերտները ներկայացրին մեր մայրենի լեզվի մասին օտարազգի անվանի մարդկանց և հայ գրողների մտքերը, արտասանեցին մայրենի լեզվին նվիրված…

Մայրենիի օր

Փետրվարի 24, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Ժամանակի ակունքներից ես գալիս դու, իմ հա՛յ լեզու, դարերի լեռնապարերի վրայով…
Ս.Կապուտիկյան

Փետրվարի 21-ը հայոց պետական տոնացույցում իր արժանի տեղն ունի, այն ՅՈՒՆԵՍԿՈ-ի կողմից ճանաչվել է «Մայրենիի օր»:
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում եռուզեռ է, տոնական տրամադրություն: Դպրոցի զարդարված սրահում աշակերտները նշեցին մայրենիի տոնը`ներկայացնելով նրա տեղն ու…

Անաղարտ պահենք մայրենին

Փետրվարի 21, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Ձեզ եմ ասում՝ ձեզ, հայոց նորահաս երիտասարդք, ձեր անունին մեռնիմ, ձեր արևին ղուրբան, տասը լեզու սովորեցեք, ձեր լեզուն, ձեր հավատը ղայիմ բռնեցեք…
Խ. Աբովյան

Փետրվարի 21- ին Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջն դպրոցի դասարանում /դասվար՝ Հերմինե Առաքելյան/ կազմակերպվել էր միջոցառում՝ նվիրված Մայրենի լեզվի, գիրք նվիրելու և ամենայն…

Դպրոց-ոստիկան համագործակցություն

Փետրվարի 21, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 20-ին Կապանի N 5 հիմնական դասարանների աշակերտների, ծնողների և մանկավարժների հետ ՀՀ ոստիկանության Կապանի բաժնի ԱԳ և ԸԲԿ տեսուչ, ոստիկանության ավագ լեյտենանտ Աննա Ասրյանը  վարեց կանխարգելիչ զրույցներ «Անչափահասների կողմից տրանսպորտային միջոցներ վարելու, նրանց մասնակցությամբ, ճանապարհային երթևեկության կանոնները խախտելու, դեպքերը բացառելու»  ու  «Սուր, կտրող-ծակող գործիքների, կռփազենքերի, մահակների և նմանատիպ այլ…

Արդյունավետ համագործակցություն

Փետրվարի 21, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 20-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի համակարգչային կաբինետում  ՀՀ ԱԻՆ «ՍՊՏԾ» ՊՈԱԿ-ի բնակչության հետ տարվող աշխատանքների բաժնի աշխատակիցները  դպրոցի զինղեկ, փոխգնդապետ Գարիկ Ներսեսյանի գլխավորությամբ 4-9-րդ դասարանների աշակերտների  հետ  անցկացրին դասընթացներ «Երկրաշարժից  պաշտպանվելու վարքականոններ» թեմայով:

Աշակերտներն իրենց իմացությամբ ու պատրաստվածությամբ գոհացրին դասընթացավարներին, իսկ վերջինները հիացական խոսքեր ուղղեցին աշակերտներին:

Կապանի N 5…

«Թումանյանի հետքերով» դաս-միջոցառում

Փետրվարի 21, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 20-ին «Թումանյանի հետքերով» խորագիրը կրող դաս-միջոցառումը Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանում շատ ուսանելի և հետաքրքիր անցկացրեց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյանը: Երեխաները նորովի մոտեցումներով, սեփական մեկնաբանություններով և հարնդերձանքով ներկայացրին Թումանյանի մեզ բոլորիս քաջ ծանոթ հեքիաթները: Աշակերտները ներկայացել էին իրենց սիրած հերոսների կերպարներով և ուրույն խոսքերով։ Աշակերտներից…

Մենք երջանիկ ենք, որ հայերենն է մեր մայրենին

Փետրվարի 21, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

- Ընթերցենք և տարվա մեջ գեթ մեկ անգամ գիրք նվիրենք, գիրք նվիրենք և արթուն պահենք մեր մեջ ընթերցողին, չէ՞, որ արթուն ընթերցողը նախ և առաջ պաշտպանն է մայրենիի, նրա հարազատ հնչյուններին, երգեցիկ երանգներին, հարուստ բառապաշարին… ,- Կապանի N5 հիմնական դպրոցի գրադարանավարուհի Գայանե Հարությունյանը մայրենիի միջազգային օրը տեղայնացնելով Գիրք նվիրելու օրվա…

  • Classroom Management Techniques

  • READING STRATEGIES AND TYPES OF READING

    Ընթերցանության ռազմավարությունը և տեսակները       Ողջույն։ Դասընթացը նախատեսված է 9-րդ դասարանի աշակերտների համար։ նպատակն է ներկայացնել ընթերցանության ուսուցման գործընթացը: Ընթերցանությունը արդյունավետ իրականացնելու նպատակով,  ներկայացվում է եղանակներ և դրանք իրականացնելու համար ուսուցչին առաջարկվում է տիրապետել որոշ հասկացությունների, կիրառի դրանք, ինչպես նաև կարգավորի այն խնդիրները, որոնք կարող են ծագել դասավանդման գործընթացում։ Ընթերցանության դասավանդման վերը նշված եղանակը կարող է արդյունավետ լինել, եթե ուսուցիչը հետամուտ լինի ուսուցման բազմամակարդակ գործընթացին և կարողանա այն իրագործել։

  • 8-րդ դասարան.

    Դասընթացը  Գաբրիել Սունդուկյանի և գրականության մեջ նրա  բերած մեծ դերի մասին է: Ըստ Դերենիկ Դեմիրճյանի`  Սունդուկյանը հայ դրամատուրգիայի Աբովյանն  է: Նա հեղաշրջեց հայ դրամատուրգիան, նրան տվեց մասշտաբայնություն, ժամանակի այրող խնդիրները առաջադրելու կարողություն: Նա առաջինն է հայ դրամատուրգիայում պատկերել քաղաքային կյանքն ու կենցաղը, խորությամբ արծարծել ընտանիքի և ամուսնության, կնոջ անիրավահավասարության, երիտասարդության, հայրերի ու որդիների միջև փոխհարաբերությունները: 

  • ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 1-ԻՆ ԴԱՍԱՐԱՆ

       Ողջույն:Եթե ուզում ես ամառային ընթերցանությունը հետաքրքիր , ժամանցային և արդյունավետ կազմակերպել, ապա այս  դասընթացը հենց քեզ համար է:Դե՛ ինչ,պատրա՞ստ  ես, ուրեմն գնացինք: 

  • Ինֆորմատիկա 7: Ինֆորմացիայի աղբյուրներ: Ինֆորմացիայի քանակի չափում

    Թեմայի ուսումնասիրությունը սովորողին հնարավորություն է ընձեռում. Գիտենալ տեղեկատվության չափման միավորները: Ճանաչել տեղեկատվությունը պահպանող ժամանակակից սարքավորումները: Գիտենալ դրանց թվային բնութագրերը: Կարողանալ հաշվել տեքստի տեղեկատվական ծավալը: Կարողանալ համեմատել տեղեկատվական աղբյուրների և կրիչների ծավալները:

  • Հովհաննես Թումանյանի կյանքը ,ստեղծագործությունը։

    Դասի թեման  Հովհաննես Թումանյանի կյանքը,ստեղծագործությունը և հասարակական գործունեությունը:     Դասի նպատակները  ․       Թումանյանի որպես ազգի կենսագրի նկատմամբ վերաբերմունքի ձևավորում ·        Բանաստեղծը որպես հայրենիքի և՛ հայր,և՛ զավակ ·        Արժևորել Թումանյանի ստեղծագործությունը որպես ազգային արժեք  Անհրաժեշտ պարագաներ՝ դասագրքեր,տետրեր,պաստառներ,համակարգիչ,բնագրեր: Կիրառվող մեթոդներ՝ Համագործակցային,խառը,մտագրոհ,վենի դիագրամ/պոեմ,բալլադ/,խաչբառ Միջառարկայական կապ՝ երաժշտություն,աշխարհագրություն,ՏՀՏ Դասի ընթացքը՝ Հիմնական հասկացություններ՝ Ամենայն հայոց բանաստեղծ,Հանճարեղ լոռեցի,Ամենայն հայոց թամադաԹԵՄԱ 1Թումանյանի կյանքը և հանրային գործունեությունը: .Ասույթներ Թումանյանի մասին՝ Եղ.Չարենց, Ավ.Իսահակյան, Վ.Տերյան .Երբ և որտեղ է ծնվել Հովհ.Թումանյանը, ովքեր են եղել նրա ծնողները,ինչ կրթություն է ստացել: .Թումանյանը՝ իբրև հայ գրողների  ընկերության նախագահ .Թումանյանի գործունեությունը հայ ժողովրդի քաղաքական, հասարակական և մշակութային  կյանքի ասպարեզներում /պետական գործիչ՝ պետություն չունեցող ժողովրդի/ .Թումանյանի դերը անդրկովկասյան ժողովուրդների  միջև բարեկամություն ու փոխըմբռնում հաստատելու ասպարեզում .Թումանյանը՝ իբրև Հայաստանի օգնության կոմիտեի /ՀՕԿ/ նախագահԹԵՄԱ2 Թումանյանի ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը: .Թումանյանի ստեղծագործության ժանրային առանձնահատկությունները .Ինչ ժանրերով է ստեղծագործել Թումանյանը Չափածո՝ պոեմ, բանաստեղծություն, քառյակ, բալլադ, լեգենդ Արձակ՝ պատմվածք, հեքիաթ, հրապարակախոսական հոդվածներ, նամակներ @@PLUGINFILE@@/%D5%80%D5%B8%D5%BE%D5%B0%D5%A1%D5%B6%D5%B6%D5%A5%D5%BD%20%D4%B9%D5%B8%D6%82%D5%B4%D5%A1%D5%B6%D5%B5%D5%A1%D5%B6%C2%AB%D4%B1%D5%B6%D5%B8%D6%82%D5%B7%C2%BB.mp4   ԹԵՄԱ 3 Թումանյանի քառյակները:https://hy.wikisource.org/wiki. ,,Քառյակները իմ կյանքի կարևոր ,,շտրիխներն,, են: ,,Քառյակը գոհար է,, : Հովհ.Թումանյան .Ինչ  է քառյակը.գաղափար քառյակի՝ որպես գրական ժանրի մասին .Մինչև Թումանյանը և նրանից հետո ովքեր են անդրադարձել քառյակի ժանրին .Քառյակների մոտիվները և թեմատիկան՝ բնության, խոհախրատական, փիլիսոփայական, անձնական վիճակի ու ապրումների, կորուստների, վերելքների և վայրէջքների, մարդու ագահության և անկշտության, աշխարհավեր պատերազմների մասին:

  • Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգը: Ատոմի կառուցվածքը

     <<Ատումի կառուցվածքը>>Քիմ. տարրերի պարբերական օրենքը (Քիմիա 7, էջ 84, դաս 3.1)Քիմ. տարրերի պարբերական համակարգըԱտոմի կառուցվածքը: Էլեկտրոն և միջուկԱտոմի միջուկի կառուցվածքը: ԻզոտոպներԱտոմի էլեկտրոնային թաղանթի կառուցվածքը 

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Focus 4 B2

    Course book- Focus 4Course designer - Ruzanna AsatryanWho is the course designed for? - This course is meant for 9th grade students of "Vardanank" private school. Course description- Focus 4 is a rich, varied, carefully levelled course for upper secondary students. Specially designed to motivate older teens, it helps them to track their level and achieve the needed results.   @@PLUGINFILE@@/Voice%20005%20%282%29.m4a 

  • Տատանումնե և ալիքներ

    Նյութը  յուրացնելով դուք պետք  է պատասխանեք այս հարցերին:Ինչ է ալնիքըԻնչու ծովը և օվկիանոսները չեն տեղափոխվումՈրոնք են լայնական և երկայնական ալիքներըԱլիքի ֆիզիկական բնութագիր` ալիքի արագություն,երկարությունՍեյսմական ալիքներ`երկրաշարժեր,ցնցումներ: