ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 7-ը գրադարանավարի օրն է

Հոկտեմբերի 9, 2024
Դպրոցական անցուդարձ

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դարաշրջանում ավանդական գրադարանը չի կորցրել իր հմայքը, գիրքն իր գրավչությունը, գրադարանավարն իր պահանջվածությունը`որպես միջնորդ ընթերցողի և գրքի միջև։

Գրադարանավարը գրքի, գիտելիքի իմացության տարածողն է։Մեր դպրոցում հարմարավետ են արտադասարանային ընթերցանության պայմանները, ջերմիկ է գրադարանի մթնոլորտը և դրան նպաստում է սիրված , երկարամյա գրադարանավար Գայանե Հարությունյանը։Նա օգնում, օժանդակում է սովորողներին…

Մեր փոքրիկ հերթապահների մեծ գործերը

Հոկտեմբերի 3, 2024
Դպրոցական անցուդարձ

Աշակերտական հերթապահությունը բոլոր ժամանակներում դիտարկվել է կարգապահության կազմակերպման և ինքնադաստիարակության արդյունավետ միջոց։ Այս ուստարվա հաշվետու կոնֆերանսն առաջարկեց այն սկսել 6-րդ դասարաններից, նախորդ տարիների 8-րդ դասարանցիների փոխարեն։  

Շաբաթը կիսվել է, և արդեն կարող ենք արձանագրել աչքահաճո արդյունք. վեցերորդցիները, մեկ մարդու պես, առավոտյան ժամը 8-00-ին, դպրոցում են, կանոնավորվել է առավոտյան անհարկի անցուդարձը, դասից…

Ընտրությունը տոն է

Սեպտեմբերի 25, 2024
Դպրոցական անցուդարձ

Դպրոցի 6-9-րդ դասարանի սովորողներն այսօր իրացրեցին իրենց ընտրելու իրավունքները։
Համադպրոցական հաշվետու կոնֆերանսից հետո, երեք թեկնածուներով`Թինա Ղազարյան, Ռիմա Մեժլումյան, Էլեն Մնացականյան ծավալեցին քարոզարշավ` մեկ շաբաթյա ժամկետում։
Այսօր`սեպտեմբերի 24֊ին, փակ գաղտնի ընտրություններին մասնակցեցին 250 ընտրողներից 239-ը, 11-ը բացակալել են։
Քվեները բաշխվել են`
                                                       Ղազարյան Թինա-99 քվե,
                                                      …

Զինվոր, դու ես մեր անկախության դրոշակակիրը

Սեպտեմբերի 23, 2024
Դպրոցական անցուդարձ

«Դու, հավերժող իմ Հայաստան» բովանդակությամբ ելույթով դպրոցի համակազմը`տնօրեն Ս. Հարությունյանը,ՄԿԱ գծով տեղակալ Ա .Աղագուլյանը, զինղեկ Գ.Ներսեսյանը, ԴԱԿ Հ.Մեսրոպյանը, 8-րդ «բ» դասարանի սովորողները և դասղեկ Լ. Ալեքսանյանն այսօր ներկա գտնվեցին Կապանի զորամասի Անկախության տոնին նվիրված շքերթ-ցուցադրությանը։ Հրամկազմը ողջունեց ու շնորհավորեց ներկաներին, փոխադարձ շնորհավորական խոսքով հանդես եկավ զինղեկ, փոխգնդապետ Գարիկ Ներսեսյանը, որից…

«ԴԱՍԱՐՎԵՍՏ» ԾՐԱԳԻՐԸ   ՄԵԿՆԱՐԿԵՑ  ԼՃԱՇԵՆ  ԳՅՈՒՂԻ ԼՃԱՇԵՆ ԳՅՈՒՂԻ  Ա.ՏԵՐ-ԳՐԻԳՈՐՅԱՆԻ  ԱՆՎԱՆ  ՄԻՋՆԱԿԱՐԳ  ԴՊՐՈՑՈՒՄ

Սեպտեմբերի 20, 2024
Դպրոցական անցուդարձ

ՀՀ Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից իրականացվող «ԴասԱրվեստ» կրթամշակութային ծրագիրը 2024թ. սեպտեմբերի 18-ին հյուրընկալվեց ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան  միջնակարգ դպրոցում:

 Ծրագրի  նպատակն է կամրջել թանգարաններն ու կրթական հաստատությունները`  նպաստելով  արվեստի և կրթության կապի ամրապնդմանը:

Ծրագրին  մասնակցեցին  դպրոցի 5-րդ դասարանի  աշակերտները, որոնց հնարավորություն    ընձեռվեց ծանոթանալ  Հայաստանի…

Քեզնից փախչելիս, քո գիրկն ենք գալիս

Մայիսի 23, 2024
Դպրոցական անցուդարձ

Ավարտեցինք 2-րդ դասարանը:

Նորություններով, նորարարություններով, նորամուծություններով լեցուն ուստարին ամփոփվում ու իր գիրկն է առնում 2-րդ <<բ>> դասարանի սաներին:

Մայիսի 22-ին դասարանում տոնական տրամադրություն է ստեղծել ավյունով դասվար Արևիկ Հայրապետյանը:

Ո՛չ մի հոգնություն և ո՛չ էլ խոնջանք: չես կարող նշմարել այս լուսապայծառ աչուկներում, քանզի շողացող ժպիտները լույս սփռեցին նրանց ստացած վաստակներին:…

Պարզատումար՝ մեր ձեռքերով

Մայիսի 22, 2024
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանում նախագծային աշխատանք կատարեցին «Ես և շրջական աշխարհը» առարկայից:

Դասի թեման «Oրացույցն» էր, և դասվար Արևիկ Հայրապետյանը՝ ժամանակի մարտահրավերով, այն մատուցեց նախագծային աշխատանքի ձևաչափով:

Դասարանի համակազմը վերածվել է մեղվի փեթակի: Յուրաքանչյուր սովորող լավագույնս ներկայացրեց իր բաժին հանձնարարականը:

Աշխատանքի նպատակը՝ Պարզատումարի հարուստ ձեռնարկի միջոցով…

Թանգարանային գիշեր-2024

Մայիսի 22, 2024
Դպրոցական անցուդարձ

Թանգարանային միջազգային օրվան նվիրված ամենամյա միջոցառումն այս տարի նվիրվել է կրթության մշակներին։ Դպրոցը ներկայացավ տասնյակ ալբոմներով, որոնք, իհարկե, նվիրվել են Ղափանի N27 միջնակարգ սանատոր գիշերօթիկ դպրոցին, քանզի իրավահաջորդն է նրա ու ցայսօր այդ արմատավորված ավանդույթներով գնում է նոր ժամանակների կրթադաստիարակության ճանապարհով՝ նոր պահանջներին համապատասխան։

Կապանի N5 հիմնական դպրոց

Հրաժեշտի ժամանակ խոսքերը ջերմ են լինում...

Մայիսի 20, 2024
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 14-ին և 16-ին տոնական դահլիճում, ջերմ մթնոլորտում, անթաքույց մարտական տրամդրությամբ դպրոցի 4-րդ «ա» (դասվար՝ Ա. Բայունց՝) և 4-րդ «բ» (դասվար՝ Ա. Ալթունյան) դասարանների սաները հրաժեշտի միջոցառտում նվիրեցին տարրական դպրոցին: :

Այո՛, այո, ջերմ էին խոսքերը, հանդուգն խրատները, խոնարհ երդումները, հստակ արտասանություններով ընդգծված ձեռք բերած գիտելիքները, գեղարվեստական կատարումներով համեմված նրանց…

Պահպանենք մեր հիասքանչ մոլորակը, նոր կյանք թափոններին

Մայիսի 17, 2024
Դպրոցական անցուդարձ

Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում կայացավ հերթական նախագծային աշխատանքը.

Դասարան` VII գ
Առարկա` Կենսաբանություն
Թեմա` «Պահպանենք մեր հիասքանչ մոլորակը, նոր կյանք թափոններին»։
Ուսուցիչ` Անի Մխիթարյան

Բնապահպանությունը միջոցառումների մի համակարգ է, որի նպատակն է պահպանել բնական հարստությունները, նպաստել դրանց վերարտադրմանը և ապահովել արդյունավետ օգտագործումը, կանխել բնության վրա մարդկային…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: