ԵՄ Կայուն էներգիայի շաբաթվա (EU Sustainable Enegy Week) շրջանակներում, ԵՀ §Քաղաքապետերի դաշնագիր` Արևելք¦ ծրագրի, Հայաստանի համայնքների միության, Գավառի, Սևանի և Մարտունու համայնքապետարանների կողմից համատեղ Գավառում անցկացվեց §Կանաչ և կայուն զարգացում¦ խորագրով ինտելեկտուալ խաղ, որին ակտիվ մասնակցություն ունեցավ Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի թիմը`
Մարգարյան Արա
Սիմոնյան Մարի
…
Այս շաբաթ դպրոցում խորհրդավոր տոնակատարությունն էր թևածում։ Բազում սերունդներ են սերտել խորհուրդը բազմահանճար, հերթը եկել է 2024-2025 ուստարվա առաջին դասարանցուն է հասել։
«Ա» հնչյուն-տառի շնորհանդեսը 1-ին «ա» (դասվար Աիդա Բայունց)․ 1-ին «բ» դասվար Անահիտ Ալթունյան, 1-ին «գ» (դասվար Կարինե Նավասարդյան) դասարաններում կայացավ որպես տառաճանաչության ճանապարհի բացում դեպի գիտության աշխարհ։
Յուրաքանչյուր…
Նոյեմբերի 4-ի «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայի բաց դասին 3-րդ «բ» դասարանում երկար չեն նախապատրաստվել ։
Խելացի գրատախտակը նրանց դասարանի մշտաբնակն է, իսկ բաց դասերը՝ սովորույթ։
Թեման` «Մարդը կենդանի բնության մասնիկն է։ Մեր զգայարանները, Մարդու ներքին օրգանները»։
Քաջ գիտակցելով օրվա հրամայականը, գործի վարպետ, դասվար Արևիկ Հայրապետյանը կարևորել է՝ սովորողին տալ…
Համաձայն ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրահանգի` 2023 թվականին տեղի ունեցած ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր համաժողովի 42-րդ նստաշրջանում հոկտեմբերի 17-ը ոչ նյութական մշակութային ժառանգության միջազգային օր ընդունելու կապակցությամբ, դպրոցի 9-րդ «ա» դասարանը, ՄԿԱ գծով տեղակալ Անահիտ Աղագուլյանի նախաձեռնությամբ, անցկացրեց գրական- երաժշտական համադրույթ` նվիրված ֆրանսահայ երգիչ, շանսոնիե, երգահան, բանաստեղծ, գրող, կինոդերասան, հասարակական գործիչ Շարլ Ազնավուրի…
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դարաշրջանում ավանդական գրադարանը չի կորցրել իր հմայքը, գիրքն իր գրավչությունը, գրադարանավարն իր պահանջվածությունը`որպես միջնորդ ընթերցողի և գրքի միջև։
Գրադարանավարը գրքի, գիտելիքի իմացության տարածողն է։Մեր դպրոցում հարմարավետ են արտադասարանային ընթերցանության պայմանները, ջերմիկ է գրադարանի մթնոլորտը և դրան նպաստում է սիրված , երկարամյա գրադարանավար Գայանե Հարությունյանը։Նա օգնում, օժանդակում է սովորողներին…
Աշակերտական հերթապահությունը բոլոր ժամանակներում դիտարկվել է կարգապահության կազմակերպման և ինքնադաստիարակության արդյունավետ միջոց։ Այս ուստարվա հաշվետու կոնֆերանսն առաջարկեց այն սկսել 6-րդ դասարաններից, նախորդ տարիների 8-րդ դասարանցիների փոխարեն։
Շաբաթը կիսվել է, և արդեն կարող ենք արձանագրել աչքահաճո արդյունք. վեցերորդցիները, մեկ մարդու պես, առավոտյան ժամը 8-00-ին, դպրոցում են, կանոնավորվել է առավոտյան անհարկի անցուդարձը, դասից…
Դպրոցի 6-9-րդ դասարանի սովորողներն այսօր իրացրեցին իրենց ընտրելու իրավունքները։
Համադպրոցական հաշվետու կոնֆերանսից հետո, երեք թեկնածուներով`Թինա Ղազարյան, Ռիմա Մեժլումյան, Էլեն Մնացականյան ծավալեցին քարոզարշավ` մեկ շաբաթյա ժամկետում։
Այսօր`սեպտեմբերի 24֊ին, փակ գաղտնի ընտրություններին մասնակցեցին 250 ընտրողներից 239-ը, 11-ը բացակալել են։
Քվեները բաշխվել են`
Ղազարյան Թինա-99 քվե,
…
«Դու, հավերժող իմ Հայաստան» բովանդակությամբ ելույթով դպրոցի համակազմը`տնօրեն Ս. Հարությունյանը,ՄԿԱ գծով տեղակալ Ա .Աղագուլյանը, զինղեկ Գ.Ներսեսյանը, ԴԱԿ Հ.Մեսրոպյանը, 8-րդ «բ» դասարանի սովորողները և դասղեկ Լ. Ալեքսանյանն այսօր ներկա գտնվեցին Կապանի զորամասի Անկախության տոնին նվիրված շքերթ-ցուցադրությանը։ Հրամկազմը ողջունեց ու շնորհավորեց ներկաներին, փոխադարձ շնորհավորական խոսքով հանդես եկավ զինղեկ, փոխգնդապետ Գարիկ Ներսեսյանը, որից…
ՀՀ Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից իրականացվող «ԴասԱրվեստ» կրթամշակութային ծրագիրը 2024թ. սեպտեմբերի 18-ին հյուրընկալվեց ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում:
Ծրագրի նպատակն է կամրջել թանգարաններն ու կրթական հաստատությունները` նպաստելով արվեստի և կրթության կապի ամրապնդմանը:
Ծրագրին մասնակցեցին դպրոցի 5-րդ դասարանի աշակերտները, որոնց հնարավորություն ընձեռվեց ծանոթանալ Հայաստանի…
Ավարտեցինք 2-րդ դասարանը:
Նորություններով, նորարարություններով, նորամուծություններով լեցուն ուստարին ամփոփվում ու իր գիրկն է առնում 2-րդ <<բ>> դասարանի սաներին:
Մայիսի 22-ին դասարանում տոնական տրամադրություն է ստեղծել ավյունով դասվար Արևիկ Հայրապետյանը:
Ո՛չ մի հոգնություն և ո՛չ էլ խոնջանք: չես կարող նշմարել այս լուսապայծառ աչուկներում, քանզի շողացող ժպիտները լույս սփռեցին նրանց ստացած վաստակներին:…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: