Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի VIIա և VIIբ դասարանների աղջիկները, տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի՝ Մ.Բարսեղյանի նախաձեռնությամբ և մասնակցությամբ, անցկացրին յուրօրինակ գործնական դաս֊էքսկուրսիա «BLACK ROSE», «ZARA» ծաղկի և հարսանյաց սրահներում։ Դասի թեման էր՝ «Դիզայն և դիզայնի տեսակները»։ Աշակերտները ականատեսը և մասնակիցը եղան՝ իրենց տեսական գիտելիքները գործնականում կիրառելու, հմտություններն ու կարողությունները զարգացնելու։ Աղջիկների ակտիվ…
Ապրիլի 26-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 8-րդ «ա» դասարանի աշակերտական լսարանում ՎՎ Հայաստան Կապանի գրասենյակի կողմից «Աղետների ռիսկերի նվազեցում» ծրագրի շրջանակում անցկացվեց «Առաջին օգնության» դասընթաց.
Կողային անվտանգ դիրք
Արյունահոսություն
Օձեր
Շներ թեմաներով։
Դասընթացավար Անդրանիկ Մարտիրոսյանը հանգամանալից ներկայացրեց թեմայի հետ կապված մանրամասները, տարբեր աշակերտների հետ ստեղծեց գործնական իրավիճակներ,…
Հայրենիքի զգացողությունը անկողոպտելի է և մշտական: Կորցրած հայրենիքի զգացողությունը կրկնակի մեծ է ու ցավոտ, և այն կա այնքան ժամանակ, քանի դեռ այն հիշվում է ու կարևորվում: Ասվածի վերահաստատումը եղավ հայրենաճանաչության ինքնօրինակ էքսկուրսը՝ «Բոլոր լույսերը դեպի Արևմտյան Հայաստան» թեմայով...
Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ․139 ավագ դպրոցի 10-1 դասարանը մեկիկ-մեկիկ բացեց շերտերը մեր…
Ապրիլի 25-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի 8-րդ ռուսերեն ուսուցմամբ դասարանի դասղեկ Ս.Քամալյանը, աշակերտները, ծնողները, տնօրենի ՄԿԱ գծով տեղակալ Ռ.Լալայանը, դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Լ.Վարդանյանը, հոգեբան Ռ. Չեպուրնիխը կազմակերպեցին երթ դեպի Ծիծեռնակաբերդ՝ հարգանքի տուրք մատուցելու Մեծ եղեռնի զոհերի հիշատակին:
Ապրիլի 25-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII ա VIIIբ դասարանների սովորողների հետ Վորլդ Վիժն Հայաստան հասարակական կազմակերպության աշխատակից, դասընթացավար Անդրանիկ Մարտիրոսյանը անցկացրեց սեմինար-հանդիպում «Առաջին օգնություն» թեմնայով /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/։
«Առաջին օգնություն» հատուկ դաս, որը միտված էր աշակերտների շրջանում արտակարգ իրավիճակներում ճիշտ վարքաձևերի մասին իրազեկվածության բարձրացմանը։
Դասընթացը հնարավորություն տվեց աշակերտներին ծանոթանալ…
Ապրիլի 25-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին «բ» դասարանը հայրենասիրության տոն կազմակերպեց Այբուբենի հանդեսին:
Ճիշտ է, միջոցառումն իրենից ներկայացնում էր «Այբուբենի տոն», և այն համեմված էր թատերական մանրապատումներով, գեղարվեստական լուծումներով, սակայն ողջ բեմը շնչում էր մարտական տրամադրությամբ, քանզի ելույթը բովանդակում էր հայրենասիրության և հայրենիքին զինվորագրվելու գաղափարը:
Ուսանել հայոց այբուբենը,…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս Մայրենի առարկայից /ուսուցիչ Նաիրա Գրիգորյան/։
Դասի թեման՝ Մուշեղ Գալշոյան «Կռունկ» պատմվածքը
Դասի նպատակը
ա/ ակադեմիական
• Կիմանա Կոմիտասի մասին:
• Կիմանա «Կռունկ» երգի պատմությունը:
• Կիմանա հարադրական, կրկնավոր, համադրական բարդությունների մասին:
բ/ սոցիալական
• Կկարողանա…
Ապրիլի 23-ին «Աբովյանի Ն.Վանյան ի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ում կազմակերպվեց միջոցառում Մեծ եղեռնի 104-րդ տարելիցի կապակցությամբ: Մեկ րոպե լռությամբ հարգեցին Մեծ եղեռնի անմեղ զոհերի հիշատակը: Եղեռնի 104-րդ տարելիցի կապակցությամբ ելույթ ունեցավ դպրոցի տնօրեն Է.Եղիազարյանը՝ նշելով, որ ցեղասպանության հարցով և ընդհանրապես հայկական հարցով վերջին տարիներին ավելի հաճախ են զբաղվում…
Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց հուշ ցերեկույթ՝ նվիրված Մեծ Եղեռնի զոհերի հիշատակին՝ «Ողբամ մեռելոց, կոչեմ ապրողաց» խորագրով:
10-րդբ դասարանի աշակերտները Մեծ Եեղեռնի զոհերի «Հուշահամալիրի» մակետի մոտ շրջան կազմած հուզառատ ներկայացրին տարվա այդ օրը, որը լռություն էր, խոնարհում, սգավոր հուշ, անմար կրակ…
Լյովա Մելիքյանը կատարեց «Կիլիկիա,, և…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայոց ցեղասպանության 104-րդ տարելիցին նվիրված «Նրանք էլ իրավունք ունեին և ուզում էին ապրել» խորագրով միջոցառումը /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/։
Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին նվիրված արարողությունը տեղի ունեցավ դպրոցում՝ «Ծիծեռնակաբերդ» հուշակոթողի մոտ: Իսկ Անմոռուկը,որը միջնադարում համարվել է Աստծո ներկայության խորհրդանշանը,ապրելու և արարելու հույս էր ներշնչում։ Դպրոցի…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ