Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի VIIբ դասարանում անցկացվեց բաց դաս՝ կենսաբանություն առարկայից (ուսուցիչ՝ Տ.Ղամբարյան)։ Դասի թեման՝ Սողուններ։
շակերտները ներկայացրին սողունների կառուցվածքը՝ նշելով և առանձնացնելով Հայաստանում հանդիպող տոսակներին։ Աշակերտները՝,որպես դիդակտիկ նյութ, ներկայացրին կենդանի սողուններին։
Դասը շատ ուսանելի էր և հետաքրքիր։
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի VIIա և VIIբ դասարանների աղջիկները, տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի՝ Մ.Բարսեղյանի նախաձեռնությամբ և մասնակցությամբ, անցկացրին յուրօրինակ գործնական դաս֊էքսկուրսիա «BLACK ROSE», «ZARA» ծաղկի և հարսանյաց սրահներում։ Դասի թեման էր՝ «Դիզայն և դիզայնի տեսակները»։ Աշակերտները ականատեսը և մասնակիցը եղան՝ իրենց տեսական գիտելիքները գործնականում կիրառելու, հմտություններն ու կարողությունները զարգացնելու։ Աղջիկների ակտիվ…
Ապրիլի 26-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 8-րդ «ա» դասարանի աշակերտական լսարանում ՎՎ Հայաստան Կապանի գրասենյակի կողմից «Աղետների ռիսկերի նվազեցում» ծրագրի շրջանակում անցկացվեց «Առաջին օգնության» դասընթաց.
Կողային անվտանգ դիրք
Արյունահոսություն
Օձեր
Շներ թեմաներով։
Դասընթացավար Անդրանիկ Մարտիրոսյանը հանգամանալից ներկայացրեց թեմայի հետ կապված մանրամասները, տարբեր աշակերտների հետ ստեղծեց գործնական իրավիճակներ,…
Հայրենիքի զգացողությունը անկողոպտելի է և մշտական: Կորցրած հայրենիքի զգացողությունը կրկնակի մեծ է ու ցավոտ, և այն կա այնքան ժամանակ, քանի դեռ այն հիշվում է ու կարևորվում: Ասվածի վերահաստատումը եղավ հայրենաճանաչության ինքնօրինակ էքսկուրսը՝ «Բոլոր լույսերը դեպի Արևմտյան Հայաստան» թեմայով...
Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ․139 ավագ դպրոցի 10-1 դասարանը մեկիկ-մեկիկ բացեց շերտերը մեր…
Ապրիլի 25-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի 8-րդ ռուսերեն ուսուցմամբ դասարանի դասղեկ Ս.Քամալյանը, աշակերտները, ծնողները, տնօրենի ՄԿԱ գծով տեղակալ Ռ.Լալայանը, դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Լ.Վարդանյանը, հոգեբան Ռ. Չեպուրնիխը կազմակերպեցին երթ դեպի Ծիծեռնակաբերդ՝ հարգանքի տուրք մատուցելու Մեծ եղեռնի զոհերի հիշատակին:
Ապրիլի 25-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII ա VIIIբ դասարանների սովորողների հետ Վորլդ Վիժն Հայաստան հասարակական կազմակերպության աշխատակից, դասընթացավար Անդրանիկ Մարտիրոսյանը անցկացրեց սեմինար-հանդիպում «Առաջին օգնություն» թեմնայով /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/։
«Առաջին օգնություն» հատուկ դաս, որը միտված էր աշակերտների շրջանում արտակարգ իրավիճակներում ճիշտ վարքաձևերի մասին իրազեկվածության բարձրացմանը։
Դասընթացը հնարավորություն տվեց աշակերտներին ծանոթանալ…
Ապրիլի 25-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին «բ» դասարանը հայրենասիրության տոն կազմակերպեց Այբուբենի հանդեսին:
Ճիշտ է, միջոցառումն իրենից ներկայացնում էր «Այբուբենի տոն», և այն համեմված էր թատերական մանրապատումներով, գեղարվեստական լուծումներով, սակայն ողջ բեմը շնչում էր մարտական տրամադրությամբ, քանզի ելույթը բովանդակում էր հայրենասիրության և հայրենիքին զինվորագրվելու գաղափարը:
Ուսանել հայոց այբուբենը,…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս Մայրենի առարկայից /ուսուցիչ Նաիրա Գրիգորյան/։
Դասի թեման՝ Մուշեղ Գալշոյան «Կռունկ» պատմվածքը
Դասի նպատակը
ա/ ակադեմիական
• Կիմանա Կոմիտասի մասին:
• Կիմանա «Կռունկ» երգի պատմությունը:
• Կիմանա հարադրական, կրկնավոր, համադրական բարդությունների մասին:
բ/ սոցիալական
• Կկարողանա…
Ապրիլի 23-ին «Աբովյանի Ն.Վանյան ի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ում կազմակերպվեց միջոցառում Մեծ եղեռնի 104-րդ տարելիցի կապակցությամբ: Մեկ րոպե լռությամբ հարգեցին Մեծ եղեռնի անմեղ զոհերի հիշատակը: Եղեռնի 104-րդ տարելիցի կապակցությամբ ելույթ ունեցավ դպրոցի տնօրեն Է.Եղիազարյանը՝ նշելով, որ ցեղասպանության հարցով և ընդհանրապես հայկական հարցով վերջին տարիներին ավելի հաճախ են զբաղվում…
Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց հուշ ցերեկույթ՝ նվիրված Մեծ Եղեռնի զոհերի հիշատակին՝ «Ողբամ մեռելոց, կոչեմ ապրողաց» խորագրով:
10-րդբ դասարանի աշակերտները Մեծ Եեղեռնի զոհերի «Հուշահամալիրի» մակետի մոտ շրջան կազմած հուզառատ ներկայացրին տարվա այդ օրը, որը լռություն էր, խոնարհում, սգավոր հուշ, անմար կրակ…
Լյովա Մելիքյանը կատարեց «Կիլիկիա,, և…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան