«Կոմիտասի մասին խոսելիս մենք խոսում ենք մեր հայրենիքի մասին, այն հայրենիքի, որը հազարամյակների խորքից է գալիս, որովհետև այդ երգերից ամեն մեկը մի հայրենիք է»։
Ապրիլի 8֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIա և VIբ դասարանները այցելեցին Կոմիտասի անվան տուն֊թանգարան։ Այս յուրօրինակ դաս֊էքսկուրսիան միջառարկայական բնույթ էր կրում։ Դասավանդող ուսուցիչներ՝ Հ.Ղազարյանն ու…
Ապրիլի 10-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում անցկացվեցին օրինակելի դասեր․
Դասերն ուղեկցվեցին սահիկաշարերի ցուցադրմամբ և նորագույն մեթոդների համադրմամբ։ Կենսաբանության ժամին աշակերտները ներկայացրին իրենց…
Մայրը ոչ միայն իր ընտանիքի ոսկե սյունն է, այլև հայրենիքի, ազգի ապավենն ու հույսը։
Մայրության և գեղեցկության տոնի առթիվ շնորհավորում ենք մի մոր, ղեկավարի, մանկավարժի, ով իր սաների, ընկեր֊ուսուցիչների համար ջերմ խոսքեր ունի պահած, ում հոգում լույս կա և լիաբուռ տալիս է շրջապատին, մարդկանց՝ նրանց հոգիները ջերմացնելով ու լուսավորելով։
Սիրելի…
Մայրության և գեղեցկության տոնը յուրօրինակ նշվեց Կապանի № 2 ավագ դպրոցում։ 11-գ տնտեսագիտական հոսքային դասարանի աշակերտները դասղեկ Նարինե Ասատրյանի հետ համատեղ լեփլեցուն դահլիճում հավաքված հանդիսատեսներին՝ դպրոցի ուսուցիչներին և աշխատակիցներին, աշակերտներին և ծնողներին ներկայացրեցին գրական-երաժշտական կոմպոզիցիա, նվիրված աշխարհի ամենասուրբ էակին, երկրային աստծուն՝ մայրիկին։
Սիրո ու մոր մասին խորիմաստ և հուզիչ բեմականացումները,…
Ապրիլի 8-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի 1-3-րդ ռուսերեն ուսուցմամբ դասարաններում կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված մայրերին:
Աշակերտներն իրենց սրտառուչ խոսքով, հիանալի բեմական խաղով, երգերով ժպիտներ, գեղեցիկ հույզեր պարգևեցին միջոցառմանը ներկա գտնվող բոլոր մայրերին:
Ապրիլի 9-ին Խ.Աբովյանի անվան «Շախմատ» գիտահետազոտական ինստիտուտի գիտաշխատողներ Նաիրա Մովսիսյանի («Աբովյանի Շախմատի դպրոց» ՀՈԱԿ-ի տնօրեն), Էմմա Կոստանյանի և Թամարա Սարգսյանի կողմից «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի III և IV դասարաններում կատարվեց հետազոտական փորձ «Շախմատ» ուսումնական առարկայից, որի նպատակն էր հետազոտել աշակերտների շախմատային կարողությունները և մտածողության տիպերը:
Հետազոտության արդյունքները…
Ապրիլի 5-ին, «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի նախակրթարանի ավագ 2-րդ խմբում (դաստիարակ՝ Ա.Գրիգորյան) կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված մայրերին: Յուրաքանչյուր մայր գարուն է, նոր կյանք: Իզուր չէ, որ մայրության ու գեղեցկության տոնը համընկնում է գարնան զարթոնքի հետ: Որտեղ մայրն է , այնտեղ են նաև սերը, գեղեցկությունը, քնքշանքը: Փոքրիկները վերածվել…
Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցոի IXբ դասարանում ապրիլի 5-ին անցկացվեց ինտեգրված դաս «Աշխարհագրություն» (ուսուցիչ՝ Ս.Քամալյան) և «Ֆիզիկա» (ուսուցիչ՝ Հ.Համբարձումյան) ուսումնական առարկաներից: Դասի թեմաներն էին «Ատոմային էլեկտրակայանները և այլընտրանքային ոչ ավանդական էլեկտրակայանների նշանակությունը և տարածման շրջանները» (Աշխարհագրություն), «Ատոմային էներգետիկա և բնապահպանական խնդիրներ» (Ֆիզիկա):
Դասը հագեցած էր դիդակտիկ պարագաներով և նյութերով,…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք <<Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/։
Թեմա՝ Երեխայի իրավունքները և պարտավորությունները
Երեխաների իրավունքների չորս հիմնական սկզբունքները
1. Խտրականության բացառում.Բոլոր երեխաները,անկախ սեռից,էթնիկական խագումից կամ կրոնից,պետք է արդար և խտրականությունից զերծ վերաբերմունք ստանան
2. Երեխայի լավագույն շահը.Երեխաներին առնչվող բոլոր գործունեություններում առաջնահերթ կերպով…
Ապրիլի 4-ինԿապանի N13 հիմնական դպրոցում հայտարարվեց «Ինքնակառավարման օր» (նախաձեռնությունը՝ ԴԱԿ Ռիմա Մկրտյանի)։
Տնօրենի հրամանով տնօրենի և փոխտնօրենների պարտականությունները հանձնարարվել էին 9-րդ և 8-րդ դասարանների աշակերտներին:Ուսուցչական կազմի կողմից ընտրված աշակերտներն էլ այդ օրը վարեցին դասերը, ովքեր մեծ պատասխանատվությամբ էին պատրաստվել յուրաքանչյուր դասի: Ինչպես զրույցի ժամանակ նշեց տնօրեն Զավեն Ստեփանյանը, այդ օրը…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ