ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Արցախցի աշակերտները ճանաչողական այցով եղել են Գերմանիայում

Ապրիլի 11, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարարության նախաձեռնությամբ և ՀՀ-ում Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության դեսպանության աջակցությամբ մեկշաբաթյա ճանաչողական այցով արցախցի 6 աշակերտներ եղել են Գերմանիայի Բեռլին, Նաումբուրգ և Լայպցիգ քաղաքներում:

«Արցախպրես»-ի թղթակցի հետ զրույցում խմբի անդամ, Ստեփանակերտի Ալեքսանդր Գրիբոյեդովի անվան N 3 դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտ Արեգ Աբրահամյանն ասել է, որ իրեն…

Կոմիտասի մասին խոսելիս մենք խոսում ենք մեր հայրենիքի մասին

Ապրիլի 11, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

«Կոմիտասի մասին խոսելիս մենք խոսում ենք մեր հայրենիքի մասին, այն հայրենիքի, որը հազարամյակների խորքից է գալիս, որովհետև այդ երգերից ամեն մեկը մի հայրենիք է»։

Ապրիլի 8֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIա և VIբ դասարանները այցելեցին Կոմիտասի անվան տուն֊թանգարան։ Այս յուրօրինակ դաս֊էքսկուրսիան միջառարկայական բնույթ էր կրում։ Դասավանդող ուսուցիչներ՝ Հ.Ղազարյանն ու…

Օրինակելի դասեր

Ապրիլի 11, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 10-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում անցկացվեցին օրինակելի դասեր․ 

  • Կենսաբանություն ուսումնական առարկայից՝ 7-րդ «ա» դասարանում, «Թռչունների ընդհանուր բնութագիրը» թեմայով դասը վարեց ուսուցիչ Ռ.Մանուկյանը։
  • Պատմությունից՝  ռուսերեն ուսուցմամաբ 6-րդ դասարանում, «Հին Հայաստանի պետական կարգը» թեմայով դասը վարեց ուսուցիչ Դ.Հակոբյանը։

Դասերն ուղեկցվեցին սահիկաշարերի ցուցադրմամբ և նորագույն մեթոդների համադրմամբ։ Կենսաբանության ժամին աշակերտները ներկայացրին իրենց…

Մայրը ոչ միայն իր ընտանիքի ոսկե սյունն է

Ապրիլի 10, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մայրը ոչ միայն իր ընտանիքի ոսկե սյունն է, այլև հայրենիքի, ազգի ապավենն ու հույսը։ 

Մայրության և գեղեցկության տոնի առթիվ շնորհավորում ենք մի մոր, ղեկավարի, մանկավարժի, ով իր սաների, ընկեր֊ուսուցիչների համար ջերմ խոսքեր ունի պահած, ում հոգում լույս կա և լիաբուռ տալիս է շրջապատին, մարդկանց՝ նրանց հոգիները ջերմացնելով ու լուսավորելով։

Սիրելի…

Գրական-երաժշտական կոմպոզիցիա՝ նվիրված Մայրության և գեղեցկության տոնին

Ապրիլի 10, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մայրության և գեղեցկության տոնը յուրօրինակ նշվեց Կապանի № 2 ավագ դպրոցում։ 11-գ տնտեսագիտական հոսքային դասարանի աշակերտները դասղեկ Նարինե Ասատրյանի հետ համատեղ լեփլեցուն դահլիճում հավաքված հանդիսատեսներին՝ դպրոցի ուսուցիչներին և աշխատակիցներին, աշակերտներին և ծնողներին ներկայացրեցին գրական-երաժշտական կոմպոզիցիա, նվիրված աշխարհի ամենասուրբ էակին, երկրային աստծուն՝ մայրիկին։

Սիրո ու մոր մասին խորիմաստ և հուզիչ բեմականացումները,…

Միջոցառում՝ նվիրված մայրերի տոնին

Ապրիլի 10, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 8-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի 1-3-րդ ռուսերեն ուսուցմամբ դասարաններում  կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված մայրերին:

Աշակերտներն իրենց սրտառուչ խոսքով, հիանալի բեմական խաղով, երգերով ժպիտներ, գեղեցիկ հույզեր պարգևեցին միջոցառմանը ներկա գտնվող բոլոր մայրերին:

Շախմատը կրթական համակարգում

Ապրիլի 10, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 9-ին Խ.Աբովյանի անվան «Շախմատ» գիտահետազոտական ինստիտուտի գիտաշխատողներ Նաիրա Մովսիսյանի («Աբովյանի Շախմատի դպրոց» ՀՈԱԿ-ի տնօրեն), Էմմա Կոստանյանի և Թամարա Սարգսյանի կողմից «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի III և IV դասարաններում կատարվեց հետազոտական փորձ «Շախմատ» ուսումնական առարկայից, որի նպատակն էր հետազոտել աշակերտների շախմատային կարողությունները և մտածողության տիպերը:

Հետազոտության արդյունքները…

Միջոցառում՝ նվիրված մայրերին

Ապրիլի 8, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 5-ին, «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի նախակրթարանի ավագ 2-րդ խմբում (դաստիարակ՝ Ա.Գրիգորյան) կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված մայրերին: Յուրաքանչյուր մայր գարուն է, նոր կյանք: Իզուր չէ, որ մայրության ու գեղեցկության տոնը համընկնում է գարնան զարթոնքի հետ: Որտեղ մայրն է , այնտեղ են նաև սերը, գեղեցկությունը, քնքշանքը: Փոքրիկները վերածվել…

Ինտեգրված դաս «Աշխարհագրություն» և «Ֆիզիկա» ուսումնական առարկաներից

Ապրիլի 8, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցոի IXբ դասարանում ապրիլի 5-ին անցկացվեց ինտեգրված դաս «Աշխարհագրություն» (ուսուցիչ՝ Ս.Քամալյան) և «Ֆիզիկա» (ուսուցիչ՝ Հ.Համբարձումյան) ուսումնական առարկաներից: Դասի թեմաներն էին «Ատոմային էլեկտրակայանները և այլընտրանքային ոչ ավանդական էլեկտրակայանների նշանակությունը և տարածման շրջանները» (Աշխարհագրություն), «Ատոմային էներգետիկա և բնապահպանական խնդիրներ» (Ֆիզիկա):

Դասը հագեցած էր դիդակտիկ պարագաներով և նյութերով,…

Սեմինար-պարապմունք

Ապրիլի 5, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք <<Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/։

Թեմա՝ Երեխայի իրավունքները և պարտավորությունները

Երեխաների իրավունքների չորս հիմնական սկզբունքները
1. Խտրականության բացառում.Բոլոր երեխաները,անկախ սեռից,էթնիկական խագումից կամ կրոնից,պետք է արդար և խտրականությունից զերծ վերաբերմունք ստանան
2. Երեխայի լավագույն շահը.Երեխաներին առնչվող բոլոր գործունեություններում առաջնահերթ կերպով…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան