2012 թվականին, Բութան քաղաքի նախաձեռնությամբ, ՄԱԿ-ի Գլխավոր Ասամբլեան մարտի 20-ը սահմանեց երջանկության միջազգային օր, որպեսզի մարդիկ չմոռանան երջանկության մասին: 10-րդ Ա դասարանի աշակերտները որոշեցին անմասն չմնալ և հենց առավոտից՝ դպրոցի մուտքից, աշակերտներին և ուսուցիչներին հիշեցնեն նման հրաշալի տոնի առկայության մասին: Պատահական չէր միջոցառման ընտրված վերնագիրը՝ «Երջանկության արևի մարդիկ»: Արևը իր…
Մարտի 21-ին և 22-ին մեր դպրոցում անցկացվեցին սեղանի թենիսի մրցումներ՝ նվիրված հայոց անկախության ամենամյա տարելիցին: Մրցումները անցկացվեցին աղջիկների և տղաների շրջանակներում, մասնակցում էին ներկայացուցիչներ՝ Աբովյանի 6-րդ ավագ, 7-րդ հիմնական, Ջրաբերի, Նուռնուսի, Հատիսի,Սևաբերդի, Ակունքի միջնակարգ դպրոցներից: Մրցաշարի կազմակերպչական աշխատանքները ղեկավարում էր մեր դպրոցի ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Ն.Օհանյանը:Ակնհայտ ակտիվությունը մեկ անգամ ևս ընդգծեց…
«Արարատի պես պարզ, վեհանիստ է. Իր հունդը ժողովրդի սրտից է ծիլ առել. Միայն նա է առասպելի չափ մեծ ու հավերժական: Նա է, որ խորհրդանշում է հայ հոգին, ինչպես Արարատը հայ բնաշխարհը. Կոմիտաս»….
Ահա այսպիսի բառերով սկսվեց Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 դպրոցում Կոմիտասի 150 ամյակին նվիրված ցերեկույթը, որը ճամփա առ…
«Հովհաննես Թումանյան-150» միջոցառումների շրջանակում Մ. Սիմոնյանն իր պարապած դասարաններում / 7-9-րդ / փորձեց սովորողների ուժերով ներկայացնել Թումանյան մեծ գրողին։
7-րդ դասարանում դաս-միջոցառումն ուսուցչուհին սկսեց ներկայացնել Գ. Լևոնյանի՝ Թումանյանի մասին գրված հուշերը։ Այնուհետև աշակերտուհի Աննա Արամյանը ցուցադրեց իր պատրաստած պաստառը։ Դիտեցին «Մեր մեծերը» շարքի Թումանյանին նվիրված տեսանյութը։ Հակիրճ տեղեկություններ հաղորդեցին գրողի…
Մարտի 22-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ 2-7-րդ դասարանների աշակերտների ձեռքի աշխատանքների վաճառք-ցուցահանդես /կազմակերպիչներ՝ տեխնոլոգիայի ուսուցիչներ Ջ. Վարդանյան, Հ. Սարգսյան/: Յուրաքանչյուր դասարան ուներ իր վաճառասեղանը, իր վաճառողը, կարգախոսը, գովազդը, պաստառը՝ գարնանային շնչով ձևավորված: Միջոցառումը նվիրված էր կանանց տոներին՝ գեղեցկության և մայրության միամսյակին: Երեխաներն իրենց ձեռքով…
Մարտի 1–ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցչուհի Նարինե Հովհաննիսյանը հեռավար դաս վարեց դպրոցի 9-րդ «բ» դասարանի և Լոռու մարզի Սպիտակի շրջանի Ջրաշենի միջնակարգ դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտների հետ։
Դասի թեման էր «Գաղափար ատոմային էներգիայի մասին։ Ռադիոակտիվ ճառագայթման ազդեցությունը մարդու օրգանիզմի վրա»: Աշակերտները դասահարցման փուլում ներկայացրեցին…
Մարտի 16-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 7-րդ «ա» դասարանի տեխնոլոգիայի (ուսուցիչ Ջ. Վարդանյան ) ժամն անցավ Հենրիկ Իգիթյանի անվան Գեղագիտության ազգային կենտրոնի Վանաձորի մասնաճյուղում: Թեման՝ «Կարպետագործություն»:
Մինչ կարպետագործության սրահում լինելը աղջիկները եղան ցուցասրահում, որտեղ ցուցադրված էին բատիկ խմբի աշխատանքները՝ պանոների տեսքով: Այնուհետև եղան ասեղնագործության դասարանում, որտեղ…
Փետրվարի 22-ին Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի անգլերենի ուսուցիչ Լ. Պետրոսյանն անցկացրեց բաց դաս 3-րդ «ա» դասարանի աշակերտների հետ: Դասի ընթացքում աշակերտներն անգլերենով նկարագրեցին տարվա եղանակներն ու ամիսները։ Խաչբառի միջոցով գտան տարվա ամենացուրտ եղանակը։ Կարողացան գրել բառեր և թարգմանել նախադասություններ։ Պատկերների միջոցով ստացան տարվա եղանակները բնութագրող մի գեղեցիկ ծառ։
Գարուն է:
Բնությունը զարթոնք է ապրում: Հետաքրքիրն այն է, որ Կանանց միջազգային օրը՝ Մարտի 8-ը հենց գարնանն է լինում: Ինչպես ամեն տոն, Մարտի 8-ն էլ լի էր անակնկալներով: Մարտի 7-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանի սովորողները (դասվար Շուշիկ Իսահակյան) ծնողներից գաղտնի փոքրիկ միջոցառում…
Մարտի 22֊ին Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի VIIIբ դասարանում ուսուցչուհի՝ Լ. Հարությունյանը բաց դաս էր կազմակերպվել Կոնստանտին Պաուստովսկու «Անծանոթը» ստեղծագործության թեմայով։ Դասը անվանվել էր «Արդարացված գողություն»։ Այն ուներ ուսուցողական-դաստիարակչական նպատակ։ Դասը ինտեգրված էր, բոլոր փուլերում կիրառված էին նոր մեթոդներ։ Ներկա էին դպրոցի տնօրենությունը, ուսուցիչները, այլ դպրոցներից հրավիրված ուսուցիչներ, անչափահասների գործերով և…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան