ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Աշակերտների միջոցով՝ ինքնակառավարման օր

Ապրիլի 5, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 4-ինԿապանի N13 հիմնական դպրոցում հայտարարվեց «Ինքնակառավարման օր» (նախաձեռնությունը՝ ԴԱԿ Ռիմա Մկրտյանի)։

Տնօրենի հրամանով տնօրենի և փոխտնօրենների պարտականությունները հանձնարարվել էին 9-րդ և 8-րդ դասարանների աշակերտներին:Ուսուցչական կազմի կողմից ընտրված աշակերտներն էլ այդ օրը վարեցին դասերը, ովքեր մեծ պատասխանատվությամբ էին պատրաստվել յուրաքանչյուր դասի: Ինչպես զրույցի ժամանակ նշեց տնօրեն Զավեն Ստեփանյանը, այդ օրը…

Մատչելի, հասանելի, որակյալ մասնագիտական կրթություն

Ապրիլի 5, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

«Մատչելի, հասանելի, որակյալ մասնագիտական կրթություն»

Ապրիլի 3-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտները «Մասնագիտկան կողմնորոշման» դասընթացի շրջանակներում ուսումնաճանաչողական այց կատարեցին Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջ:Մի քանի տարի է, ինչ մեր դպրոցը համագործակցում է Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջի հետ և քոլեջի ուսանողների մեջ մեծ թիվ են մեր շրջանաարտները:

Դպրոցի սաներն էլ…

Մասնակցություն «Զվարթնոց» երգի մրցույթ-փառատոնին

Ապրիլի 5, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 4-ին, «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան № 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի աշակերտներ Մարիանա Արմենի Նազիկյանը (9-րդ դասարան), Ամալյա Վահանի Սևիյանը (6-րդ դասարան) և Վահե Արտակի Հարությունյանը (7-րդ դասարան) մասնակցեցին «Զվարթնոց» խորագրով հայ ժողովրդական, հոգևոր և դասական երգի մրցույթ-փառատոնի մրցութային 2-րդ փուլին: Վահե Հարությունյանը և Ամալյա Սևիյանը հաջողությամբ հաղթահարել են մրցութային 2-րդ…

Ապրելու ապրիլ

Ապրիլի 4, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր` ապրիլի 4-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի դահլիճում հանդիսատես էին աշակերտ, թե՛ ուսուցիչ, ծնող,  թե՛ զինվորական, երկրապահի քաջարի մարտիկներ, զինվորական պաշտոնյաներ…

Միջոցառում էր` «Ապրելու ապրիլ…» խորագրով,  որի ենթատեքստն էր «Ոչ ոք չի մոռացվել, ոչինչ չի մոռացվել…»:

Երեք տարի առաջ  այս օրը` 2016թ. ապրիլի 4-ին,  հայտարարվեց քառօրյա պատերազմի ավարտ…

Զգացվեց…

Մարզական միջոցառում

Ապրիլի 4, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի 1-3-րդ դասարանների աշակերտները մասնակցեցին «Հայաստանի Հանրապետության մարզերի, Երևան քաղաքի և Արցախի Հանրապետության հանրակրթական դպրոցների 1-3-րդ դասարանների աշակերտների միջև անցկացվող սպորտլանդիա» մարզական միջոցառման 2-րդ փուլին:

Մեր դպրոցը զբաղեցրեց 2-րդ մրցանակային տեղը՝ պարգևատրվելով գավաթով: Տրվեց նաև համապատասխան կարգի հավաստագիր:

Շնորհավորում ենք մեր երեխաներին, մաղթում ենք…

Մաթեմատիկական կոնստանտի ծնունդը

Ապրիլի 4, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ամեն քայլափոխի մենք շրջապատված ենք թվերով, որոնք ունեն յուրահատուկ նշանակություն:

Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան դպրոցի անցուդարձը կարևորվեց ևս մեկ տոնով. պի թիվը, դրոշ դարձած, շրջում էր դպրոցում և փոխանցվում ձեռքից ձեռք, իսկ պտտական մարմինների հաշվարկը սպասում էր տոնի ավարտին մաթեմատիկական նոր բացահայտումներ և հաշվարկներ անելու համար:

Գեղեցկացնենք մաթեմատիկական օրինաչափությունները և ավելի…

Համաշխարհային պատմության լավագույն տետրերի մրցանակաբաշխություն

Ապրիլի 4, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մարդկային հասարակությունը  անցել է երկարատև զարգացման գործընթաց, որն իր առանձնահատուկ տեղն ունի համաշխարհային պատմության համատեքստում: Ուսումնասիրելով համաշխարհային պատմությունը՝ աշակերտների մեջ ձևավորվել է հարգանք տարբեր երկրների ժողովուրդների մշակութային արժեքների հանդեպ, մարդասիրական գաղափարներ և ժողովրդավարական արժեքներ:

Աննախադեպ տեղի ունեցավ  այս միջոցառման նպատակն էր բացահայտել ու գնահատել աշակերտների կարողություններն ու հմտությունները համաշխարհային քաղաքակրթության…

Մեծ երգահանի տարելիցը Աբովյանի Ա. Վանոյանի անվ. թիվ 6 ավագ դպրոցում

Ապրիլի 3, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 22-ին մեր դպրոցում կազմակերպվեց գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ նվիրված Մեծն Կոմիտասի 150-ամյա տարելիցին: Աշխատանքները ղեկավարում էր դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Մ. Ղարախանյանը, մասնակցում էին 11-րդ դասարանի սաներ: Անթաքույց թախիծը, խոսքի, մտքի, երգի ինքնատիպ համեմումները, սրահի  համահունչ և նրբաոճ ձևավորումները լրին կատարյալ դարձրին միջոցառումը, իսկ ակնհայտ տխրությունը բխում էր հենց թեմայից: Սևակյան մեջբերումներով,կոմիտասյան…

«Ձեզ տեսնենք…» մրցույթ «Տեխնոլոգիա» առարկայից

Ապրիլի 3, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն  գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում  տեղի ունեցավ «Ձեզ տեսնենք» խորագրով  մրցույթ vա  և  vբ  դասարանների  աշակերտների միջև «Տեխնոլոգիա» առարկայի ուսուցչուհիներ Ա.Գյուրջյանի և Ա. Անդրիկյանի  նախաձեռնությամբ: Այն նվիրված էր կանանց տոնական միամսյակին, որի նպատակն էր  բացահայտել տղաների և աղջիկների կարողությունները: Հանդիսավարների ազդարարելուց հետո «Արև» և «Ծիածան» թիմերն զբաղեցրին…

Միջոցառում՝ նվիրված Ա. Պուշկինի ծննդյան 220-ամյակին

Ապրիլի 3, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

2019թ. ապրիլի 2-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի 5-րդ ռուսերեն ուսուցմամբ դասարանում (դասղեկ՝ Լ.Սաղաթելյան) կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված Ա. Պուշկինի ծննդյան 220-ամյակին:

Ն.Գոգոլը գրել է , որ «Պուշկինը բացառիկ երևույթ է և, գուցե թե, ռուսական ոգու միակ դրսևորումը, դա ռուս մարդն է ՝ իր զարգացման մեջ,որում նա, հնարավոր է…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան