«Մատչելի, հասանելի, որակյալ մասնագիտական կրթություն»
Ապրիլի 3-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտները «Մասնագիտկան կողմնորոշման» դասընթացի շրջանակներում ուսումնաճանաչողական այց կատարեցին Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջ:Մի քանի տարի է, ինչ մեր դպրոցը համագործակցում է Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջի հետ և քոլեջի ուսանողների մեջ մեծ թիվ են մեր շրջանաարտները:
Դպրոցի սաներն էլ…
Ապրիլի 4-ին, «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան № 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի աշակերտներ Մարիանա Արմենի Նազիկյանը (9-րդ դասարան), Ամալյա Վահանի Սևիյանը (6-րդ դասարան) և Վահե Արտակի Հարությունյանը (7-րդ դասարան) մասնակցեցին «Զվարթնոց» խորագրով հայ ժողովրդական, հոգևոր և դասական երգի մրցույթ-փառատոնի մրցութային 2-րդ փուլին: Վահե Հարությունյանը և Ամալյա Սևիյանը հաջողությամբ հաղթահարել են մրցութային 2-րդ…
Այսօր` ապրիլի 4-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի դահլիճում հանդիսատես էին աշակերտ, թե՛ ուսուցիչ, ծնող, թե՛ զինվորական, երկրապահի քաջարի մարտիկներ, զինվորական պաշտոնյաներ…
Միջոցառում էր` «Ապրելու ապրիլ…» խորագրով, որի ենթատեքստն էր «Ոչ ոք չի մոռացվել, ոչինչ չի մոռացվել…»:
Երեք տարի առաջ այս օրը` 2016թ. ապրիլի 4-ին, հայտարարվեց քառօրյա պատերազմի ավարտ…
Զգացվեց…
Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի 1-3-րդ դասարանների աշակերտները մասնակցեցին «Հայաստանի Հանրապետության մարզերի, Երևան քաղաքի և Արցախի Հանրապետության հանրակրթական դպրոցների 1-3-րդ դասարանների աշակերտների միջև անցկացվող սպորտլանդիա» մարզական միջոցառման 2-րդ փուլին:
Մեր դպրոցը զբաղեցրեց 2-րդ մրցանակային տեղը՝ պարգևատրվելով գավաթով: Տրվեց նաև համապատասխան կարգի հավաստագիր:
Շնորհավորում ենք մեր երեխաներին, մաղթում ենք…
Ամեն քայլափոխի մենք շրջապատված ենք թվերով, որոնք ունեն յուրահատուկ նշանակություն:
Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան դպրոցի անցուդարձը կարևորվեց ևս մեկ տոնով. պի թիվը, դրոշ դարձած, շրջում էր դպրոցում և փոխանցվում ձեռքից ձեռք, իսկ պտտական մարմինների հաշվարկը սպասում էր տոնի ավարտին մաթեմատիկական նոր բացահայտումներ և հաշվարկներ անելու համար:
Գեղեցկացնենք մաթեմատիկական օրինաչափությունները և ավելի…
Մարդկային հասարակությունը անցել է երկարատև զարգացման գործընթաց, որն իր առանձնահատուկ տեղն ունի համաշխարհային պատմության համատեքստում: Ուսումնասիրելով համաշխարհային պատմությունը՝ աշակերտների մեջ ձևավորվել է հարգանք տարբեր երկրների ժողովուրդների մշակութային արժեքների հանդեպ, մարդասիրական գաղափարներ և ժողովրդավարական արժեքներ:
Աննախադեպ տեղի ունեցավ այս միջոցառման նպատակն էր բացահայտել ու գնահատել աշակերտների կարողություններն ու հմտությունները համաշխարհային քաղաքակրթության…
Մարտի 22-ին մեր դպրոցում կազմակերպվեց գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ նվիրված Մեծն Կոմիտասի 150-ամյա տարելիցին: Աշխատանքները ղեկավարում էր դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Մ. Ղարախանյանը, մասնակցում էին 11-րդ դասարանի սաներ: Անթաքույց թախիծը, խոսքի, մտքի, երգի ինքնատիպ համեմումները, սրահի համահունչ և նրբաոճ ձևավորումները լրին կատարյալ դարձրին միջոցառումը, իսկ ակնհայտ տխրությունը բխում էր հենց թեմայից: Սևակյան մեջբերումներով,կոմիտասյան…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ «Ձեզ տեսնենք» խորագրով մրցույթ vա և vբ դասարանների աշակերտների միջև «Տեխնոլոգիա» առարկայի ուսուցչուհիներ Ա.Գյուրջյանի և Ա. Անդրիկյանի նախաձեռնությամբ: Այն նվիրված էր կանանց տոնական միամսյակին, որի նպատակն էր բացահայտել տղաների և աղջիկների կարողությունները: Հանդիսավարների ազդարարելուց հետո «Արև» և «Ծիածան» թիմերն զբաղեցրին…
2019թ. ապրիլի 2-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի 5-րդ ռուսերեն ուսուցմամբ դասարանում (դասղեկ՝ Լ.Սաղաթելյան) կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված Ա. Պուշկինի ծննդյան 220-ամյակին:
Ն.Գոգոլը գրել է , որ «Պուշկինը բացառիկ երևույթ է և, գուցե թե, ռուսական ոգու միակ դրսևորումը, դա ռուս մարդն է ՝ իր զարգացման մեջ,որում նա, հնարավոր է…
2012 թվականին, Բութան քաղաքի նախաձեռնությամբ, ՄԱԿ-ի Գլխավոր Ասամբլեան մարտի 20-ը սահմանեց երջանկության միջազգային օր, որպեսզի մարդիկ չմոռանան երջանկության մասին: 10-րդ Ա դասարանի աշակերտները որոշեցին անմասն չմնալ և հենց առավոտից՝ դպրոցի մուտքից, աշակերտներին և ուսուցիչներին հիշեցնեն նման հրաշալի տոնի առկայության մասին: Պատահական չէր միջոցառման ընտրված վերնագիրը՝ «Երջանկության արևի մարդիկ»: Արևը իր…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ