ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դպրոցի ճամփան

Մայիսի 2, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Զվարթ գարունքին,
Երգին ու ծաղկին
Դպրոցի ճամփան
Կարճ է, դուրալի
Կարծես ավելի:

Երեխաների սահուն անցումը մանկապարտեզից դեպի դպրոց արդյունավետ կազմակերպելու համար Կապանի N13 հիմնական դպրոցը իր հարկի տակ հյուրաընկալեց Կապանի N13 ՆՈՒՀ-ին: /ՆՈՒՀ-ի տնօրեն Անահիտ Ստեփանյան/
Նպատակը՝ 
ա/կրթական երկու մակարդակների միջև սերտ համագործակցության նոր մշակույթի ձևավորումն է, ապահովելով, որ գործընթացի պլանավորման հիմքում միշտ լինի երեխան
բ/խորհուրդներ ու համատեղ աշխատանքի նոր մոտեցումներ առաջարկել ուսուցիչներին և դաստիարակներին՝ ապահովելու համար երեխաների սահուն անցումը, որը հիմք կհանդիսանա նրանց հետագա լավագույն արդյունքների ձեռքբերման և հաջողությունների հասնելու ճանապարհին 
գ/վստահելի և գործընկերային փոխհարաբերությունների պահպանում։

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի տարրական մ/մ նախագահ Հասմիկ Մելքոմյանը կազմակերպեց յուրահատուկ ընդունելություն: Վերջինս մշտապես կապ է պահպանել մանկապարտեզի դաստիարակների հետ, որպեսզի երեխաների մասին միշտ հստակ տեղեկատվություն ստանանք: Օգտագործել է ցանկացած առիթ երեխաներին ու նրանց ծնողներին դպրոց հրավիրելու համար:

Նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունից դեպի դպրոց երեխայի սահուն անցումը կախված է բոլոր այն մասնագետների նվիրումից ու արհեստավարժությունից, ովքեր անմիջականորեն աշխատել են երեխայի հետ (դաստիարակ, դայակ, զարգացման առանձնահատկություններ ունեցող երեխաների դեպքում՝ հատուկ մանկավարժներ ու այլ մասնագետներ, ինչպես նաև ապագա ուսուցիչներ) և պատրաստ են արդյունավետ համագործակցության, բաց են փոխանակելու կիրառած մեթոդներն ու մոտեցումները՝ ապահովելու երեխայի զարգացման շարունակականությունը:

Փոքրիկների շրջայցն ավարտվեց տնօրեն՝ Զավեն Ստեփանյանի հանդիպումով:

Երեխաներն այստեղ իրենց ծանոթ ու հարազատ դեմքերով շրջապատվեցին, ծանոթացան իրենց նոր միջավայրին և բավականին վստահ էին նոր շրջապատում:

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…