ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Օրվա նվիրումը մեծահասակներին

Հոկտեմբերի 1, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 1-ը տարեցների միջազգային օրն է: Առիթը պատեհ էր ուշադրության, հարգանքի և ջերմության դրսևորման:

Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի հմուտ մանկավարժ Ալինա Մկրտչյանը դաստիարակչական բաց դաս էր կազմակերպել 6-րդ բ դասարանում:

Դասն իր ձևաչափով ճանաչողական էր, բովանդակությամբ` տոնական. երգ, պար, վիկտորինա, պոեզիա  և ուղղակի երկխոսություն:

Ամենն հաջողվեց…

Հետաքրքրքիրն այն է, որ ծնողական ժողովներին մասնակցում են բացառապես մայրիկներ և տատիկներ, սակայն ի ուրախություն  6-րդ բ դասարանի թոռնիկների,  իրենց միջոցառումը զարդարելու էին եկել բազմաթիվ պապիկներ, որոնք ակտիվ մասնակիցն էին հարցաշարերի և գլուխկոտրուկների: Տատիկներն էլ փայլեցին հեքիաթներ պատմելու և թոռնիկներին համեղ ուտեստներ մատուցելու մեջ: Չհայտարարված մրցույթում  տատիկ, թե պապիկ, բոլորն էլ արժանացան  հետաքրքիր անվանակարգերի և դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանի երախտիքի ու հարգանքի խոսքերին` հոգեկան կորով, համբերություն, արժանապատիվ կենսապայմաններ և երջանիկ օրեր:  

Դասին ներկա  գտնվողները` աշակերտները,տարեց ծնողները, աշակերտական խորհուրդն ու տնօրենությունը միասնական շուրջպարի մեջ առան տրամադրության հրավառությունը:

-Այս դպրոցում առկա է սերն ու ջերմությունը, իսկ ծնողը հենց դա է ակնկալում դպրոցից,- միջոցառումը, ուսուցչի աշխատանքն ու դպրոցի տնօրենի կառավարման ոճն այսպես գնահատեց դասարանի պապիկ, երկարամյա մանկավարժ և  տնօրեն Գրիշա Գաբրիելյանը:  

Կապանի N 5 հիմնական դպրոց

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: