ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Շնորհավոր տոնդ, ուսուցի՛չ

Հոկտեմբերի 4, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 4-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի ուսուցիչներին մինչև դասերի սկսելը անակնկալ մատուցեցին աշակերտական խորհուրդը և երգչախումբը: Տեխնոլոգիայի ժամերին ուսուցիչներ Ս. Մկրտչյանը, Ս. Կոնդյանը, Ն. Ենգոյանը և աշակերտները պատրաստել էին շնորհավորական բացիկներ, որը հենց մուտքի մոտ նվիրեցին ուսուցիչներին:

Հաճելի էր լսել շնորհավորական խոսքեր և բարեմաղթանքներ: Երեխաները փորձեցին առաջին իսկ վայրկյանից օրը վերածել տոնի՝ իրենց երախտիքի խոսքը արտահայտելով ուսուցչի դժվարին ու անխոնջ աշխատանքի համար:

Անակնկալն ստացվեց. ուսուցիչները հուզվեցին և գնահատեցին երեխաների կատարած աշխատանքը:

Շնորհավոր տոնդ, ուսուցի՛չ:

  • Թվաբանական գործողությունները ռացիոնալ թվերով

    Այս դասընթացում կսովորենք ռացիոնալ թվերով կատարել գումարում, հանում, բազմապատկում և բաժանում։

  • Մաթեմատիկա

    Կոտորակը թիվ է, որով ներկայացվում է ոչ ամբողջ թիվը: Կոտորակներն արտահայտում են որևէ թվի մեկ կամ մի քանի մասը և դասվում են ռացիոնալ թվերի շարքին: Գրելաձևում օգտագործվում է կոտորակի տեսքով (բաժանման գծով) և տասնորդական ձևերը:Ծանոթանալ «կոտորակ», «համարիչ», «հայտարար» հասկացություններին կարողանալ ամբողջը բաժանել մասերիարտահայտել կոտորակի միջոցով սովորել ամբողջը ներկայացնել կոտորակի տեսքով համեմատել նույն համարիչը կամ նույն հայտարարն ունեցող կոտորակները։

  • Մաթեմատիկա

    Կոտորակը թիվ է, որով ներկայացվում է ոչ ամբողջ թիվը: Կոտորակներն արտահայտում են որևէ թվի մեկ կամ մի քանի մասը և դասվում են ռացիոնալ թվերի շարքին: Գրելաձևում օգտագործվում է կոտորակի տեսքով (բաժանման գծով) և տասնորդական ձևերը:Ծանոթանալ «կոտորակ», «համարիչ», «հայտարար» հասկացություններին կարողանալ ամբողջը բաժանել մասերիարտահայտել կոտորակի միջոցով սովորել ամբողջը ներկայացնել կոտորակի տեսքով համեմատել նույն համարիչը կամ նույն հայտարարն ունեցող կոտորակները։

  • Աշխարհագրական թաղանթ:Կառուցվածքը,հատկանիշները,զարգացումը:

    Աշխարհագրական թաղանթ հասկացությունը,բաղադրամասերը,ոլորտային կառուցվածքը,սահմանները,ոլորտների փոխազդեցությունը և աշխարհագրական թաղանթի հատկանիշներըԱշխարհագրական թաղանթի զարգացումը ըստ էտապների և  դարաշրջանների:Երկրագնդի  խոշոր  պլատֆորմներըՕդային զանգվածներ, դրանց հատկանիշները և տիպերը: Կլիմայական գոտիներ և մարզերՀորիզոնական  զոնայականություն, վերընթաց գոտիականությունԲնական  զոնաներ, դրանց աշխարհագրական  տարածումը

  • Մարդու եվ քաղաքացու հիմնարար իրավունքները ու ազատությունները

     Ի՞նչ  է  իրավունքը Ի՞նչ  բովանդակւթյուն  ունի  ՄԻ:Ի՞նչ  զարգացման  փուլերի   բաժանվում: Թվարկել  ՄԻ  հատկանիշները և տեսակները     

  • Եռանիշ թվերի ուսուցում

    .Սովորել  եռանիշ թվերի անվանումները և գրառումը ,այդ թվերի հետ թվաբանական գործեղություններ կատարելը,դրանց համեմատելը.Զարգացնել խնդիր լուծելու կարողությունըԹեմայի ուսուցմամբ  աշակերտին հնավորություն կընձեռնի.Գիտենալ  եռանիշ թվերի անվանումները ,եռանիշ թվերի կարգային կազմությունը,թվերի համեմատման քայլաշարը.Իմանա միավորների, տասնավորների և հարյուրավորների կարգերի մասին .Կլորացնել թվերը մինչև մոտակա կլոր տասնյակը կամ հարյուրակը։

  • Անհատական համակարգիչ (6-րդ դասարան)

       Հարգելի մասնակիցներ, այս դասընթացի շրջանակներում կուսումնասիրենք 6-րդ դասարանի <<Անհատական համակարգիչ>> թեման: Այն ներառում է հետևյալ ենթաթեմաները՝Անվտանգության տեխնիկա: Աշխատատեղի կազմակերպումԱնհատական համակարգչի ընդհանուր կառուցվածքըՀիշող սարքերՆերմուծող և արտածող սարքերՀամակարգչի ծրագրային ապահովումը: Ֆայլային համակարգԱշխատանքային սեղան: Start գլխավոր մենյուՊատուհանի կառուցվածքը

  • Ինքնապաշտպանական մարտերը 1915 թվականին

    Դասընթացը ներկայացնում է 1915 թվականի ինքնապաշտպանական մարտերը հետևյալ ենթաթեմաներով՝ ա)Վան, բ) Շապին-Գարահիսար գ)Սուետիա-Մուսա լեռ դ) Ուրֆա:Դասընթացի նպատակն է համընդգրկուն նյութերով հետաքրքիր և դյուրին դարձնել նյութի յուրացումը, ապահովել մասնակիցների ակտիվ ներգրավվածություն, նյութեր ավելացնելու, տարաբնույթ առաջանդրանքներ կատարելու, գնահատվելու և սեփական առաջընթացը դիտարկելու առումով:

  • Մխիթարյան Միաբանություն

    Մխիթարյան Միաբանություն- հայ կրոնական և մշակութային կազմակերպություն է, Հայ կաթոլիկեկեղեցու Բենեդիկյան վանականների միաբանություն

  • Եռանիշ թվերի ուսուցում

    .Սովորեցնել եռանիշ թվերի անվանումները  և գրառումը ,այդ թվերի հետ թվաբանական գործողություններ կատարելը, դրանց համեմատելը.Զարգացնել խնդիր լուծելու կարողությունըԹեմայի ուսուցմամբ աշակերտին հնարավորություն