Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի բակը տոնական զգեստ է հագել: Առիթը դպրոցի արևելյան հատվածում Էկո պուրակի բացման արարողությունն է, որին միջին դասարանների աշակերտները ուսումնական տարվա առաջին օրվանից էին նախապատրաստվում:
Նախկինում տեղանքը ծաղկանոց էր, որը վերածվել էր անփույթ ծառաստանի:
Եվ, ահա, դպրոցը համագործակցում է «Էկոկրթության իրականացումը և էկոանկյունների հիմնումը Կապան և Քաջարան համայնքների դպրոցներում» ծրագրի հետ, որի շրջանակում կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանն իրականացրել է էկոկրթություն, էկոմիջոցառումներ, կանաչ մտածելակերպի նախաձեռնություններ, ծրագրի շահառու աշակերտների միջոցով, նոր կյանք ու շունչ տվել երբեմնի անօգնական «ծաղկանոցին», կիրառական աշխատանքով այն փոխարկել էկոպուրակի:
Սա մեր սերնդի առաջին էկոցուցահանդեսն է, որի բացումը կատարվել է «Ծիածան» առաջնորդների կրթական կենտրոն ՀԿ-ի Պահպանվող Տարածքների Աջակցման Ծրագիր-Հայաստան փոքր դրամաշնորհների ծրագրի ղեկավար Սուսաննա Մարտիրոսյանի անմիջական մասնակցությամբ, ով դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանի հետ հատեց մուտքի ժապավենը: Հյուրընկալումն ազդարարվեց ազգային պարային ողջույնով:
Ծրագրի շրջանակում դպրոցում կատարված աշխատանքների վերաբերյալ հաշվետու հաղորդում տվեց կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանը, որից հետո էկոպուրակը ծառայեցրեց նախատեսված նպատակին` էկոակումբի աշակերտների միջոցով ներկաներին մատուցեց էկոհանդես: Ներկա են գտնվել, «Զանգեզուր». բնապահպանական ՀԿ-ի ղեկավար Աշոտ Ավագյանը, «Խուստուփ» բնապահպանական ՀԿ-ի ղեկավար Վլադիկ Մարտիրոսյանը, դրամաշնորհային ծրագրի ղեկավարներ Ռոբերտ Հարությունյանը, Նվարդ Հարությունյանը ծրագրի համակարգողներ Լիլիթ Բաբայանը, Լիլիթ Առաքելյանը ծրագրի դասընթացավար` Հասմիկ Համբարձումյանը, «Յուլիա» ՀԿ-ի ղեկավար Ռիտա Դավթյանը, «Սյունյաց երկիր» թերթի թղթակից Վահրամ Օրբելյանը, ծնողներ, ուսուցիչներ, աշակերտներ։
Դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը մտքեր փոխանակելու ընթացքում նշեց, որ գործառույթը պետք է լինի շարունակական և էկոպուրակը պետք է վերաճի, վերազարգանա, վերածվի էկոդպրոցի:
Խորհրդանշական արարողությամբ ավարտվեց միջոցառումը` տնկվեց Էկոդպրոցի առաջին ծառը:
Լավագույն աշակերտները ծրագրի կողմից ստացան խրախուսական նվերներ:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: