ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Էկոապրելակերպը ժամանակի պահանջ

Հոկտեմբերի 21, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի բակը տոնական զգեստ է հագել: Առիթը դպրոցի արևելյան հատվածում Էկո պուրակի բացման արարողությունն է, որին միջին դասարանների աշակերտները ուսումնական տարվա առաջին օրվանից էին նախապատրաստվում:

Նախկինում տեղանքը ծաղկանոց էր, որը վերածվել էր անփույթ ծառաստանի:

Եվ, ահա, դպրոցը համագործակցում է «Էկոկրթության իրականացումը և էկոանկյունների հիմնումը Կապան և Քաջարան համայնքների դպրոցներում» ծրագրի հետ, որի շրջանակում կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանն իրականացրել է էկոկրթություն, էկոմիջոցառումներ, կանաչ մտածելակերպի նախաձեռնություններ, ծրագրի շահառու աշակերտների միջոցով, նոր կյանք ու շունչ տվել երբեմնի անօգնական «ծաղկանոցին», կիրառական աշխատանքով այն փոխարկել էկոպուրակի:

Սա մեր սերնդի առաջին էկոցուցահանդեսն է, որի բացումը կատարվել է «Ծիածան» առաջնորդների կրթական կենտրոն ՀԿ-ի Պահպանվող Տարածքների Աջակցման Ծրագիր-Հայաստան փոքր դրամաշնորհների ծրագրի ղեկավար Սուսաննա Մարտիրոսյանի անմիջական մասնակցությամբ, ով դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանի հետ հատեց մուտքի ժապավենը: Հյուրընկալումն ազդարարվեց ազգային պարային ողջույնով:

Ծրագրի շրջանակում դպրոցում կատարված աշխատանքների վերաբերյալ հաշվետու հաղորդում տվեց կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանը, որից հետո էկոպուրակը ծառայեցրեց նախատեսված նպատակին` էկոակումբի աշակերտների միջոցով ներկաներին մատուցեց էկոհանդես: Ներկա են գտնվել, «Զանգեզուր». բնապահպանական ՀԿ-ի ղեկավար Աշոտ Ավագյանը, «Խուստուփ» բնապահպանական ՀԿ-ի ղեկավար Վլադիկ Մարտիրոսյանը, դրամաշնորհային ծրագրի ղեկավարներ Ռոբերտ Հարությունյանը, Նվարդ Հարությունյանը ծրագրի համակարգողներ Լիլիթ Բաբայանը, Լիլիթ Առաքելյանը ծրագրի դասընթացավար` Հասմիկ Համբարձումյանը, «Յուլիա» ՀԿ-ի ղեկավար Ռիտա Դավթյանը, «Սյունյաց երկիր» թերթի  թղթակից Վահրամ Օրբելյանը, ծնողներ, ուսուցիչներ, աշակերտներ։

Դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը մտքեր փոխանակելու ընթացքում նշեց, որ գործառույթը պետք է լինի շարունակական և էկոպուրակը պետք է վերաճի, վերազարգանա, վերածվի էկոդպրոցի:

Խորհրդանշական արարողությամբ ավարտվեց միջոցառումը` տնկվեց Էկոդպրոցի առաջին ծառը:

Լավագույն աշակերտները ծրագրի կողմից ստացան խրախուսական նվերներ:

Կապանի N 5 հիմնական դպրոց

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: