Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 5-րդ «գ» դասարանում այսօր` հունիսի 3-ին «Հիշատակի և խոնարհումի» դաս կազմակերպեց դասղեկ Արմինե Խաչատրյանը:
Արցախյան պայքարի նահատակ հայորդիներից Արմեն Գևորգյանը դասարանի ծնող է, որտեղ սովորում են նրա զույգ դուստրերը, ում հայրենանվեր կյանքի ուղին ճանաչվեց և սրբացվեց համակազմի կողմից:
Աշակերտների շուրթերից հնչեցին, ինչպես խոնարհման ու սփոփանքի խոսքեր,…
Հենաշարժողական համակարգի խախտումներ ունեցող երեխաների Երևանի թիվ 17 հատուկ դպրոցում այս տարվա վերջին զանգը կրկնակի տոնական էր։ Ուսումնական տարվա ավարտին դպրոցում բացվել է սենսորադինամիկ մասնագիտական սրահ՝ «Օգնի՛ր-սենյակ» խորհրդանշական անվանումով։ Սենսորադինամիկ սենյակը բացվել է «Ակունք» բարեգործական հիմնադրամի աջակցությամբ, որի հետ դպրոցը համագործակցում է արդեն երեք տարի։
Միջոցառմանը ներկա է գտնվել…
Այսօր հանրապետության ուսումնական հաստատությունների ավարտական դասարանները նշում են «Վերջին դասը»: Օրվա խորհրդով պայմանավորված՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն այցելել է Գեղարքունիքի մարզ: Նախարարի տեղակալի այցը մեկնարկել է Մեծ Մասրիկ համայնքի միջնակարգ դպրոցից, որտեղ նա համայնքի ղեկավար Արմեն Ասատրյանի, ուսումնական հաստատության տնօրեն Ատոմ Հակոբյանի, Գեղարքունիքի մարզպետարանի…
Ես մի մանուկ եմ դառնում մանուկների աշխարհում,
Մարած կրակս է հառնում մանուկների աշխարհում,
Ինչպես ծովում մարգարիտ, անթիվ աստղեր երկնքում,
Այդպես գանձեր կան պես-պես մանուկների աշխարհում:
Երեխաների պաշտպանության օրը առանձնահատուկ ոգևորությամբ նշվեց Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում:
Առաջին Բ դասարանի (դասվար՝ Հ. Առաքելյան) աշակերտները գույնզգույն կավիճներով…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցը ներգրավված է Կարմիր Խաչի ընկերության կողմից կազմակերպված «Պատերազմի պայթուցիկ մնացորդների և ականների վտանգի իրազեկման» ծրագրում:
Անշուշտ, Հայաստանի Հանրապետությունում գործող սույն ծրագրի նպատակն է ուսուցողական գործողություններով մարդկանց հեռու պահել սպառնացող վտանգներից` բարձրացնելով իրազեկվածության մակարդակը ականների վտանգ պարունակող տարածքների ճանաչման գործում:
Վերը նշվածի համատեքստում, մայիսի 31-ին, ժամը…
Խաղաղությունը երեխաների պաշտպանության գրավականն է:
Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 3-րդ «բ» դասարանում խաղաղ ու համերաշխ մթնոլորտ է, ուրախ տրամադրություն:
Դասվար Արևիկ Հայրապետյանը սահմանել է օրվա ռեժիմը երեխաների ցանկությամբ, և դասի թեման բովանդակում է «Խաղաղություն»:
Ամռան առաջին օրը խաղաղաբեր է, քանզի նկարում ենք խաղաղություն, իսկ իրավունքները պաշտպանված են, քանզի իրավունք ունենք…
Թող լինի միշտ Արևը…
Ամռան առաջին օրվա Արևը ժպտաց երեխաներին նաև Կապանի համայնքապետարանի բակում:
Վորլդ Վիժն Կապանի տարածքային զարգացման գրասենյակի նախաձեռնությամբ համայնքի դպրոցների աշակերտական խորհրդի անդամներին այսօր ընդունեց համայնքապետ Գևորգ Փարսյանը:
Տոնական հանդիպումն առիթ էր, որպեսզի երեխաները պատկան օղակում քննարկեն իրենց հետաքրքրող տարատեսակ հարցերը նաև ստանան լուծումներ: Կապանի N5 հիմնական…
Մայիսի 26-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի IԲ դասարանում (դասվար՝ Հ. Առաքելյան) աշակերտները հրաժեշտ տվեցին Այբբենարանին:
Տոնական հանդիսության ընթացքում առաջին դասարանցիներն ասմունքի, բեմականացումների և երգերի միջոցով ներկայացրին հայոց գրերի ստեղծման պատմությունը, մեր առաջին ուսուցիչ Մեսրոպ Մաշտոցին, այբուբենի կարևորությունը որպես ազգապահպան գործոն:
Դաստիարակչական նշանակություն ունեցավ «Չարի վերջը»…
Մայիսի 21-ին Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ Արցախյան դաժան պատերազմում զոհված զինծառայողներ, դպրոցի շրջանավարտներ Գևորգ Բաբայանի, Փայլակ Ղազարյանի, Հայկ Գասպարյանի, Ռաֆֆի Մանուկյանի և համայնքի բնակիչ Վրույր Վարդանյանի անվան ՆԶՊ առարկայի դասասենյակի անվանակոչության արարողությունը և հուշ-ցերեկույթ՝ «Դուք հավերժ կապրեք մեր սրտերում» խորագրով:
Արարողությունը մեկնարկվեց դպրոցի բակում անվանական…
-Մենք ավելի ամուր ենք քայլում այս հողի վրա, որովհետև քայլում ենք քո սխրանքի ճանապարհով, Հերոս,- այսպես սկսեց Կապանի N 5հ իմնական դպրոցի 3-րդ <<բ>> դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանը հիշատակի դասը, նվիրված` հայ –ադրբեջանական 44 օրյա պատերազմում զոհված ժամկետային զինծառայող, դպրոցի շրջանավարտ Կարեն Գեդեոնի Գրիգորյանի ծննդյան 20 ամյակին:
Միջոցառումը կազմակերպվեց դպրոցի…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ