Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի աշախարհագրության ուսուցիչ՝ Տ. Հարությունյանը դաս-էքսկուրսիա էր կազմակերպել Բնության թանգարանում (9ա,9բ դասարաններ)։ Դասի նպատակն է ճանաչողական, բնապահպանական և մասնագիտական կողմնորոշվածության։
Բնության թանգարանում ամփոփեցին դասընթացի ընթացքում ուսումնասիրած տեսական նյութը ( ՀՀ բնությունը, լանդշաֆտները)։
Աշակերտները ծանոթացան ՀՀ կարմիր գրքում գրանցված բուսական և կենդանական աշխարհի անհետացած կամ անհետացման եզրին գտնվող…
Ընտանիքը, որպես հասարակության հիմնական տարր, եղել և մնում է մարդկային արժեքների, մշակույթի պահպանողը:
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցը տարիներ է արդեն իր հարկի տակ տոնում է ընտանիքի միջազգային օրը։
Կրելով ժամանակների ազդեցությունը՝ այսօր էլ դպրոցը շարունակում է պաշտպանել իր ազգային նկարագիրը: Լինելով մի մեծ ընտանիք, այս օրը` մայիսի 15-ը, մենք…
Մայիսի 7-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց դպրոցում սովորած, 44 օրյա պատերազմում «Զոհված հայորդիների հիշատակի ոգեկոչման» արարողակարգ:
Նախօրեին հիմնվեց պատանի Երկրապահ ակումբ, որին անդամագրվեցին 8-րդ դասարանների սաները և ստանձնեցին նահատակների Փառքի փառաբանման երդմնակալությունը:
Հայրենապաշտության բարոյական պարտավորվածությամբ 1-ին «ա», 2-րդ «ա», 2-րդ «բ», 3-րդ «ա», 3-րդ «բ», 3-րդ «գ», 5-րդ…
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը շրջաբերական նամակով դիմել է Երևանի քաղաքապետարանին և ՀՀ մարզպետարաններին՝ առաջարկելով հանձնարարել իրենց ենթակա ուսումնական հաստատություններին հունիսի 4-ին ավարտական դասարաններում կազմակերպվող «Վերջին դաս» միջոցառումը հնարավորության դեպքում անցկացնել բացօթյա: Շրջաբերականում առաջարկ է հնչել նաև հնարավորինս սահմանափակել միջոցառման մասնակիցների թիվը՝ պահպանելով ՀՀ առողջապահության նախարարի 2020…
Հավերժության հայկական նշանը հնագույն ազգային խորհրդանիշ է և հայ ժողովրդի ազգային ինքնության խորհրդանշան: Այն ծագել է սվաստիկայից և ունի հատուկ հայկական մեկնաբանություն (ի աջ ուղղություն. դեպի աջ անսպառ շարժում, կյանք):
Մի կետից ծագող ութ թևանի ոլորկը խորհրդանշում է լավի ու բարու մաղթանք.
Ուսուցիչներ Զարուհի Պետրոսյանը, Աիդա Պետրոսյանը և Զավեն Պետրոսյանը ԿԳՄՍՆ-ի «Տարվա լավագույնները» մրցույթին ներկայացրել էին «Գիտականի ու գեղարվեստականի զուգորդումները» ծրագիրը՝ արժանանալով հաղթողի կոչմանը: Ծրագրի հեղինակները վստահեցնում են՝ նախագծի արդյունավետությունն ապացուցվել է համագործակցող ուսումնական հաստատություններում՝ Արթիկի թիվ 3 ավագ, թիվ 2 հիմնական և Շիրակի մարզի Նոր Կյանքի միջնակարգ դպրոցներում:
Նախագծի հեղինակներն առաջարկում…
ՎՎ Կապանի գրասենյակն արդեն 5 տարի է, ինչ հիմնադրել, հովանավորում և աջակցում է դպրոցներում «Խաղաղության» խմբակների գործունեությունը:
Խմբակում ներգրավված սաները ստանում են կրթադաստիարակություն:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում այս գործը մեծ բարեխղճությամբ իրագործում է դասվար Արևիկ Հայրապետյանը:
Ասվածի հիանալի փաստարկումն այսօրվա կոլեկտիվ ուղևորության կազմակերպումն էր Վահանավանքի համալիր, որտեղ մեծ ոգևորությամբ…
Մենք մեր անմնացորդ նվիրումով ու սեփական ձեռքերով ենք կառուցելու մեր երկիրը :
Ահա այս գաղափարին զինվորագրված Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 3-րդ «բ» դասարանի կոլեկտիվը մեծ ու փոքրով (աշակերտ ու ծնող) մասնակիցն ու աջակիցը եղան դպրոցի «Անմահության պուրակների» հիմնադրմանը:
Հայրենիքը հավերժ է, իսկ սերունդը պարտավոր է լինելու հայրենաճանաչ, հայրենանվեր:
Ապրելու…
Ապրիլի 25-ին՝ «10 միլիոն ծառ» նախաձեռնության շրջանակում, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի համակազմը՝ աշակերտ և աշխատող լծվել են հանրօգուտ գործի:
Մեկնարկվել է համապետական ծառատունկ, որը շարունակվել է մաքրման աշխատանքներով:
Ծնողական համայնքը կամավոր մասնակցություն ունեցավ բոլոր աշխատանքներին:
Կոլեկտիվ գործունեությունը ստեղծեց աշխույժ մթնոլորտ և հաղորդեց բարձր աշխատունակություն:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Ապրիլի 25-ին, հայ գուսան, ՀԽՍՀ ժողովրդական արտիստ, ԽՍՀՄ գրողների միության անդամ, ԽՄԿԿ անդամ Աշոտ Հայրապետի Դադալյանի ծննդյան օրն է և նշանավորումն Երևելի Սյունեցու 114 ամյակի, Կապանի N5 հիմնական դպրոցի գրադարանում 6-րդ «ա» և 5-րդ «բ» դասարանների աշակերտների հետ հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ծովինար Ղազարյանը, գրադարանավարուհի Գայանե Հարությունյանն ու դպրոցի…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ