Քաղաքացիական պաշտպանության համաշխարհային օրվա կապակցությամբ մարտի 1-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի զինղեկ, փոխգնդապետ Գարիկ Ներսեսյանը բարձր մակարդակով կազմակերպել ու անցկացրել է պատերազմի սպառնալիք «Օդային տագնապ» ազդանշանի դեպքում անձնակազմի պատսպարում և տուժածներին բուժօգնության ցուցաբերում:
Մանրակրկիտ մշակված պլանի համաձայն կատարվել են նախնական աշխատանքներ, կապված` անձնակազմի հաճախումների, բացակաների ցուցակների, պարապմունքների անցկացման, միջոցառման…
Ուրախալի փաստ. աշակերտները սիրում են շախմատ առարկան և ազատ ժամերին մեծ ոգևորությամբ զբաղվում են այդ խաղով: Շախմատն արդար խաղ է, հնարավորություն է տալիս որոշումներ կայացնել, գնահատել իրավիճակը, և հենց դրանով էլ արդարացվում է սերը դրա նկատմամբ: Այսօր, փետրվարի 25-ին, Անդրանիկ Զորավարի ծննդյան օրը Կապանի N5 հիմնական դպրոցի շախմատասերները դիտարկեցին իրենց…
Եվ բնավ էլ պատահական չէ ,որ փետրվարի 19-ը զարդարվում է ոչ միայն մեր հանճար Թումանյանի ծննդով, այլ նաև միմյանց գիրք նվիրելու ավանդույթով:
Ամենայն հայոց հանճարի ծննդյան օրը հիրավի տոն է մեզ համար,ինչի մասին փաստում է՝ նրան նվիրված անկյունը և կենդանի ուժ ստացած Թումանյանը ։
Գիրք նվիրելու տոնը բազմախորհուրդ է. այն…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց «Հայոց լեզուն հազարագանձ» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Մայրենի լեզվի օրվան։
Միջոցառումը կազմակերպել էին հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչները։
Այսօր ևս առիթ է վերստին արժևորելու մեր անգին հարստությունը, մեր սիրո ու հիացմունքի տուրքը մատուցելու մեր մայրենի լեզվին, նրա հարազատ հնչյուններին, երգեցիկ երանգներին, հարուստ բառապաշարին, բացառիկ ճկունությանն…
ԾՆՎԵՑ , ՈՐ ԾՆՎԵՆՔ
ԵՂԱՎ, ՈՐ ԼԻՆԵՆՔ
ԵՎ ԱՆՄԱՀԱՑԱՎ,
ՈՐ ԱՆՄԱՀԱՆԱՆՔ…
Պարույր Սևակ
Փետրվարի 20-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա Տեր - Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում կազմակերպվել էր միջոցառում «Տոն մայրենիի» խորագրով: Միջոցառումն սկսվեց «Հայոց տառեր» երգով: Այնուհետև իրար հաջորդեցին գեղեցիկ ասմունքն ու մեծերի անմահ խոսքեր… Խոսուն էին ասույթները` «Հայոց…
Ինչպես տողերի հեղինակն է եզրահանգել` «Հազար տարով, հազար դարով, առաջ, թե ետ, ի՞նչ կա որ», այնպես էլ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 2-րդ բ դասարանում` ինչ կա որ…, երեկ առաջին խմբում, այսօր էլ երկրորդ խմբում տիեզերքի խոր մեղեդին ու մրմունջը տարածեց հայ ժողովրդի ազգային ոգին` Հովհաննես Թումանյանը:
Հենց նրան ներհատուկ…
Կապանի թիվ 5 հիմնական դպրոցում շարունակվում են «Թումանյանական օրերը»: 2-րդ «բ» դասարանի դասվար Մելադա Սահակյանի նախաձեռնությամբ սաները շրջան կազմել և Թումանյանական լեզվով զրույց էին բացել.
-Երկու դարի արանքում, - սկսեց Դավիթը,
-Երկու քարի արանքում,- շարունակեց Սևակը,
-Հոգնել եմ նոր ընկերի.
Ու հին ցարի արանքում,- ամփոփեց Սառան :
Ահա այսպես մեր…
2021 թվականի փետրվարի 19-ին ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում Հովհաննես Թումանյանի շունչն էր ամենուր…
Անմահ, հավերժական Թումանյան…
Հմուտ, հանճարեղ Լոռեցի, որ պիտի ապրի, քանի ապրում է նրան ծնող ժողովուրդը:
Դաս-ցերեկույթը, որը կազմակերպել էին «Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայի ուսուցչուհի Լյուդմիլա Խաչատրյանն ու ԴԱԿ Ծովինար Կարապետյանը,…
Կապանի թիվ 5 հիմնական դպրոցում շարունակվում են «Կոնֆլիկտների կառավարում» դասընթացները:
Այսօր՝ փետրվարի 20-ին, ունկնդիրը 6-րդ «ա» դասարանի ծնողական լսարանն էր:
Սովորողների դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Հասմիկ Մեսրոպյանի և հայոց լեզվի ուսուցչուհի, դասղեկ Ծովինար Ղազարյանի համագործակցությամբ ծնողներին մատուցվեցին խաղաղության մշակույթի դրույթներ՝ նպատակ ունենալով տեսնել ծնող-երեխա, դպրոց-ընտանիք, ընտանիք- հասարակություն, ներքին և արտաքին կոնֆլիկտների աղբյուրները,…
Թումանյանական շաբաթի շրջանակում, փետրվարի 19-ին, Կապանի թիվ 5 հիմնական դպրոցի 3-րդ «գ» դասարանի սաները դասվար Արմինե Մարտիրոսյանի և գրադարանավար Գայանե Հարությունյանի հետ այցելեցին Կապանի Էլեկտրոնային գրադարան և ներկա գտնվեցի գրադարանում կազմակերպված Թումանյանական միջոցառմանը:
Դասվար Արմինե Մարտիրոսյանը որոշեց երեխաների պատրաստած հեքիաթ-ներկայացումները ցուցադրել գրադարանում, քանի որ գրքի հետ ծանոթացել ու մտերմացել են…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ