Կապանի N 5 հիմնական դպրոցը ներգրավված է Կարմիր Խաչի ընկերության կողմից կազմակերպված «Պատերազմի պայթուցիկ մնացորդների և ականների վտանգի իրազեկման» ծրագրում:
Անշուշտ, Հայաստանի Հանրապետությունում գործող սույն ծրագրի նպատակն է ուսուցողական գործողություններով մարդկանց հեռու պահել սպառնացող վտանգներից` բարձրացնելով իրազեկվածության մակարդակը ականների վտանգ պարունակող տարածքների ճանաչման գործում:
Վերը նշվածի համատեքստում, մայիսի 31-ին, ժամը…
Խաղաղությունը երեխաների պաշտպանության գրավականն է:
Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 3-րդ «բ» դասարանում խաղաղ ու համերաշխ մթնոլորտ է, ուրախ տրամադրություն:
Դասվար Արևիկ Հայրապետյանը սահմանել է օրվա ռեժիմը երեխաների ցանկությամբ, և դասի թեման բովանդակում է «Խաղաղություն»:
Ամռան առաջին օրը խաղաղաբեր է, քանզի նկարում ենք խաղաղություն, իսկ իրավունքները պաշտպանված են, քանզի իրավունք ունենք…
Թող լինի միշտ Արևը…
Ամռան առաջին օրվա Արևը ժպտաց երեխաներին նաև Կապանի համայնքապետարանի բակում:
Վորլդ Վիժն Կապանի տարածքային զարգացման գրասենյակի նախաձեռնությամբ համայնքի դպրոցների աշակերտական խորհրդի անդամներին այսօր ընդունեց համայնքապետ Գևորգ Փարսյանը:
Տոնական հանդիպումն առիթ էր, որպեսզի երեխաները պատկան օղակում քննարկեն իրենց հետաքրքրող տարատեսակ հարցերը նաև ստանան լուծումներ: Կապանի N5 հիմնական…
Մայիսի 26-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի IԲ դասարանում (դասվար՝ Հ. Առաքելյան) աշակերտները հրաժեշտ տվեցին Այբբենարանին:
Տոնական հանդիսության ընթացքում առաջին դասարանցիներն ասմունքի, բեմականացումների և երգերի միջոցով ներկայացրին հայոց գրերի ստեղծման պատմությունը, մեր առաջին ուսուցիչ Մեսրոպ Մաշտոցին, այբուբենի կարևորությունը որպես ազգապահպան գործոն:
Դաստիարակչական նշանակություն ունեցավ «Չարի վերջը»…
Մայիսի 21-ին Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ Արցախյան դաժան պատերազմում զոհված զինծառայողներ, դպրոցի շրջանավարտներ Գևորգ Բաբայանի, Փայլակ Ղազարյանի, Հայկ Գասպարյանի, Ռաֆֆի Մանուկյանի և համայնքի բնակիչ Վրույր Վարդանյանի անվան ՆԶՊ առարկայի դասասենյակի անվանակոչության արարողությունը և հուշ-ցերեկույթ՝ «Դուք հավերժ կապրեք մեր սրտերում» խորագրով:
Արարողությունը մեկնարկվեց դպրոցի բակում անվանական…
-Մենք ավելի ամուր ենք քայլում այս հողի վրա, որովհետև քայլում ենք քո սխրանքի ճանապարհով, Հերոս,- այսպես սկսեց Կապանի N 5հ իմնական դպրոցի 3-րդ <<բ>> դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանը հիշատակի դասը, նվիրված` հայ –ադրբեջանական 44 օրյա պատերազմում զոհված ժամկետային զինծառայող, դպրոցի շրջանավարտ Կարեն Գեդեոնի Գրիգորյանի ծննդյան 20 ամյակին:
Միջոցառումը կազմակերպվեց դպրոցի…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի աշախարհագրության ուսուցիչ՝ Տ. Հարությունյանը դաս-էքսկուրսիա էր կազմակերպել Բնության թանգարանում (9ա,9բ դասարաններ)։ Դասի նպատակն է ճանաչողական, բնապահպանական և մասնագիտական կողմնորոշվածության։
Բնության թանգարանում ամփոփեցին դասընթացի ընթացքում ուսումնասիրած տեսական նյութը ( ՀՀ բնությունը, լանդշաֆտները)։
Աշակերտները ծանոթացան ՀՀ կարմիր գրքում գրանցված բուսական և կենդանական աշխարհի անհետացած կամ անհետացման եզրին գտնվող…
Ընտանիքը, որպես հասարակության հիմնական տարր, եղել և մնում է մարդկային արժեքների, մշակույթի պահպանողը:
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցը տարիներ է արդեն իր հարկի տակ տոնում է ընտանիքի միջազգային օրը։
Կրելով ժամանակների ազդեցությունը՝ այսօր էլ դպրոցը շարունակում է պաշտպանել իր ազգային նկարագիրը: Լինելով մի մեծ ընտանիք, այս օրը` մայիսի 15-ը, մենք…
Մայիսի 7-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց դպրոցում սովորած, 44 օրյա պատերազմում «Զոհված հայորդիների հիշատակի ոգեկոչման» արարողակարգ:
Նախօրեին հիմնվեց պատանի Երկրապահ ակումբ, որին անդամագրվեցին 8-րդ դասարանների սաները և ստանձնեցին նահատակների Փառքի փառաբանման երդմնակալությունը:
Հայրենապաշտության բարոյական պարտավորվածությամբ 1-ին «ա», 2-րդ «ա», 2-րդ «բ», 3-րդ «ա», 3-րդ «բ», 3-րդ «գ», 5-րդ…
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը շրջաբերական նամակով դիմել է Երևանի քաղաքապետարանին և ՀՀ մարզպետարաններին՝ առաջարկելով հանձնարարել իրենց ենթակա ուսումնական հաստատություններին հունիսի 4-ին ավարտական դասարաններում կազմակերպվող «Վերջին դաս» միջոցառումը հնարավորության դեպքում անցկացնել բացօթյա: Շրջաբերականում առաջարկ է հնչել նաև հնարավորինս սահմանափակել միջոցառման մասնակիցների թիվը՝ պահպանելով ՀՀ առողջապահության նախարարի 2020…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ