Այսօր՝ նոյեմբերի 19-ին, կայացավ Ազգային ժողովի գավաթի խաղարկության մրցումների մարզային փուլը, որտեղ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 5-րդ և 6- րդ դասարանների հավաքական թիմերը գրավեցին պատվավոր առաջին տեղը։ Նրանք կներկայացնեն Սյունիքի մարզը հանրապետական փուլի մրցումներում։
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում աշնան գույներին միահյուսվել, միաձուլվել են աշակերտներն ու աշխատողները, որոնք նոր եռանդով ու նոր ոգևորությամբ նախապատրաստվում են սպասվելիք ցրտերին: Տաք մթնոլորտով` տաք ձմեռ։
Երեխաներին գովասանքի խոսքեր ասացին դպրոցի տնօրենությունը:
Գեղ կանգնեց, գերան կոտրվեց։
Հետաքրքիրն այն էր, որ այս գողտրիկ գյուղական անկյունը ,որն իրենց Մեծ Հայրենիքն է,, առավել մեծ…
Նոյեմբերի 19-ը ամբողջ աշխարհում երեխաների հանդեպ բռնության կանխարգելման միջազգային օրն է:
Տավրոսի միջնակարգ գյուղական դպրոցում երեխաները ժպտում են և պաշտպանված են:
Դպրոցում սովորում են թվով 9 երեխաներ, որոնք ստանում են նաև աշխատանքային դաստիարակություն։ Շինականի պարզությամբ ու անկեղծությամբ տոգորված, նրանք մասնակիցն են ամեն փոքրիկ նորոգման, մաքրման ու կահավորման նախաձեռնություններին։ Մեծ են…
Նոյեմբերի 19-ը երեխաներին բռնությունից պաշտպանելու միջազգային օրն է:
Ամբողջ աշխարհում երեխաները շարունակում են մնալ անպաշտպան, բռնության նկատմամբ, քանի դեռ ըստ պաշտոնական տվյալների գրանցված են տասնյակներով սեռական բռնության, ֆիզիկական բռնության, հոգեբանականև այլ բռնությունների դեպքեր:
Կապանի N5 հիմնական դպրոցի երկարօրյայի խմբակի պարապմունքը խաղաղության խմբակի խմբավար Արևիկ Հայրապետյանը սկսեց օրվա խորհրդին նվիրված գիտելիքի…
«Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից, որպես գործնական աշխատանք, «Իմ համայնքը» թեմայի ամրապնդման նպատակով Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 2-րդ Բ դասարանի աշակերտները (դասվար Հերմինե Առաքելյան) այցելեցին հայրենի Լճաշեն գյուղի ենթակառուցվածքներ, տեղում ծանոթացան յուրաքանչյուրի նշանակությանն ու կարևորությանը: Սուրբ Հռիփսիմեի խոնարհված եկեղեցում փոքրիկներն իրենց աղոթքը բերեցին Բարձրյալին Հայաստան աշխարհի խաղաղության և…
Այսօր՝ նոյեմբերի 16-ին, չնայած եղանակն անբարենպաստ էր, սակայն Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի նորանշանակ տնօրեն Վիլյամ Թորոսյանի նախաձեռնությամբ, աշակերտներն էլ իրենց ցանկությամբ, մասնակցեցին դպրոցի դարպասի ներկման աշխատանքներին:
Գեղեցկացնենք ու շենացնենք մեր դպրոցը,- ասաց փոքրիկ Վաչեն:
Աշակերտները ոգևորված ու հիացած հեռացան դպրոցի տարածքից:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
Աշուն է, ոսկի աշուն: Շուրջդ կարծես հեքիաթային մի աշխարհ լինի, ուր բնությունն իր հրաշք վրձնով դաշտերն ու անտառները ներկել է ոսկեզօծ գույներով:
Այս տեսարանն էր ներկայացված Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի IIԲ դասարանում (դասվար` Հերմինե Առաքելյան, ուսուցչի օգնական` Անահիտ Պետրոսյան), ուր աշակերտներն ուրախ, զվարթ տրամադրությամբ տոնում էին…
Մայրաքաղաքի և ՀՀ մարզերի ավագ դպրոցներն այս ուսումնական կիսամյակում բնագիտական առարկաներն ուսումնասիրում են ժամանակակից ռեսուրսներով կահավորված լաբորատորիաներում:
Դրանք դպրոցներում ստեղծված արդիական ուսումնական միջավայրեր են, որտեղ աշակերտը տեսական գիտելիքներն ամրապնդում է գործնական հմտություններով:
Նորաստեղծ լաբորատորիաներն ավագ դպրոցներում կարող են դառնալ այն օղակը, որը կապում է բիզնեսն ու կրթությունը: Ավագ դպրոցներում նման…
Հոկտեմբերի 16-ին Կենսաբանների հայկական միության կողմից կազմակերպած հերթական սանիտարական օրն էր Լճաշեն համայնքում, որին մասնակցում էին Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի VIII, IX, XI, XII դասարանների աշակերտները և «Կենսաբանություն» առարկայի ուսուցչուհի Ժաննա Ավագյանը:
Աշակերտների մեծ մասը Հասարակական կազմակերպության կամավորներ են, որոնց նախաձեռնությամբ աղբահանություն իրականացվեց դեպի Կիկլոպյան ամրոց տանող ճանապարհաեզրին՝ հետագայում…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի շրջանավարտ Քրիստինե Միրաքյանը 14 օրյա հրավերով գտնվում է Գերմանիայի Հանրապետության «Գերմաներեն» լեզվի մայրաքաղաքում՝ Մանհայմում:
Քրիստինեն մասնակցել է «Իմ օրվա հերոսը» թեմայով ստեղծագործությունների մրցույթին և 32 երկրների 186 մասնակիցներից, որպես «Լավագույն պատմվածք» անվանակարգում, արժանացել առաջին կարգի մրցանակի:
Պատմվածքի հերոս բժիշկը պայքարում էր երկու ճակատով. մեկը…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ