Թումանյանական շաբաթի շրջանակում, փետրվարի 19-ին, Կապանի թիվ 5 հիմնական դպրոցի 3-րդ «գ» դասարանի սաները դասվար Արմինե Մարտիրոսյանի և գրադարանավար Գայանե Հարությունյանի հետ այցելեցին Կապանի Էլեկտրոնային գրադարան և ներկա գտնվեցի գրադարանում կազմակերպված Թումանյանական միջոցառմանը:
Դասվար Արմինե Մարտիրոսյանը որոշեց երեխաների պատրաստած հեքիաթ-ներկայացումները ցուցադրել գրադարանում, քանի որ գրքի հետ ծանոթացել ու մտերմացել են…
Այսօր` փետրվարի 19-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 3-րդ «բ» դասարանում տոն էր` վաղուց սպասված:
Ամենայն Հայոց Թամադան միայն կարող էր լինել մեծ լռության խռովարկուն և կտրել դարի արգելքների ժապավենն ու ասեր` երազի մեջ երջանիկ, հաշտ ու խաղաղ մարդկություն…
Դասարանի օդը թանձրացել էր ազգային երանգներով ծանրացել էր Մեծ Հայի թանկ…
«Դեռևս 2017 թվականին մենք մասնակցեցինք Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի իրականացրած «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» դասընթացին, որտեղ մեզ սովորեցնում էին` ինչպես moodle համակարգում դասընթաց ստեղծել: Իսկ արդեն 2018թ. և 2019թ. ԿՏԱԿ-ի «Հեռավար ուսուցում» համակարգում ինքներս ստեղծեցինք և վարեցինք դասընթացներ ուսուցիչների համար, որոնց մասնակցում էին տարբեր մարզերի ուսուցիչներ:
Իսկ մինչ այդ, 2013…
Փետրվարի 9-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի դասղեկի ժամին աշակերտներին հաղորդվեցին կոնֆլիկտների կառավարման համար անհրաժեշտ գիտելիքներ և գործնական հմտություններ:
Զրուցաշարը նախաձեռնել է դպրոցի աշակերտայկան խորհուրդը, որը՝ նախապես պատրաստված նյութերով զինված անդամներին կցել է համապատասխան դասարանների՝ դասղեկի ժամերին երեխաների հետ անկաշկանդ հաղորդակցվել: Բանախոսներ Հ. Մեսրոպյանն ու դասղեկ Ա. Աղագուլյանն օրվա զրույցը…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց միջոցառում` նվիրված հայոց բանակի ստեղծման 29-ամյակին: Դպրոցում թևածում էր հերոսական ոգին:Ստեղծվել էր անկյուն` Արցախյան ազատամարտի նահատակների` անմահ հերոսների, մեր շրջանավարտների նկարներով:
Միջոցառումն սկսվեց լռության րոպեով: Էկրանի վրա սահում էին իրենց կյանքը սուրբ հայրենիքին նվիրաբերած անզուգական տղաների նկարները: Մասնակիցները հուզառատ խոսքերով իրենց …
Երևանի և մարզերի ավագ դպրոցները երկրորդ կիսամյակից բնագիտական առարկաները կուսումնասիրեն ժամանակակից ռեսուրսներով համալրված լաբորատորիաներում. 99 դպրոցում ստեղծվել է ֆիզիկայի՝ 87, քիմիայի՝ 84, կենսաբանության՝ 84 և աշխարհագրության՝ 48 լաբորատորիա:
Բնագիտական առարկաների գծով լաբորատորիաները ստեղծվել են ‹‹Կրթության բարելավում›› վարկային ծրագրի «Աջակցություն միջնակարգ դպրոցի երրորդ աստիճանի զարգացմանը» ենթաբաղադրիչի շրջանակում, որն իրականացնում է ‹‹Կրթական…
2021 թ. հունվարի 8-15-ը Ղազախստանի Ալմաթի քաղաքում տեղի է ունեցել Ժաուտիկովյան միջազգային 17-րդ օլիմպիադան, որը կազմակերպվում է «Մաթեմատիկա», «Ֆիզիկա» և «Ինֆորմատիկա» առարկաների գծով:
Այս տարի օլիմպիադան անցկացվել է առցանց, որին Հայաստանը ներկայացրել են Ա. Շահինյանի անվան ֆիզիկամաթեմատիկական հատուկ դպրոցի երկու և «Քվանտ» վարժարանի մեկ թիմեր:
Օլիմպիադային մասնակցել են 20 երկրի…
Մասնակցության համար անհատական կամ հետազոտական խմբերը (մինչև 3 աշակերտ), գիտական ղեկավարի աջակցությամբ, ուսումնական տարվա ընթացքում պետք է իրականացնեն իրենց առաջադրած գիտահետազոտական ծրագիրը, որը եզրափակիչ փուլում կգնահատի մասնագիտական հանձնաժողովը։ Այդ փուլը հաղթահարած մասնակիցներն իրենց ծրագրերն առցանց կներկայացնեն Միջազգային գիտատեխնիկական փառատոնին (International Science and Engineering Fair):
Ներկայացվող ծրագրերը պետք է…
Շիրակի մարզի ՄԿՈՒ հաստատությունների, «People in Need» հասարակական կազմակերպության և բիզնես կազմակերպությունների միջև «Անցում կրթությունից՝ աշխատաշուկա» ծրագրի շրջանակում ստորագրվել են համագործակցության հուշագրեր:
Հուշագրերի ստորագրման պաշտոնական արարողությունը տեղի է ունեցել Գյումրիում: ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության նախնական արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը նշել է, որ…
2020թ. դեկտեմբերի 23-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում 11-12-րդ դասարանների աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշման նպատակով անցկացվեց հանդիպում ՀՀ Ազգային Ագրարային Համալսարանի «Անասնաբուծության» ամբիոնի դոցենտ, գյուղատնտեսական գիտությունների թեկնածու Արամ Մուրադյանի հետ:
Արամ Մուրադյանը սովորողներին ծանոթացրեց Ագրարային համալսարանի մասնագիտական հնարավորություններին՝ կազմակերպելով փոքրիկ էքսկուրս տեսաֆիլմի միջոցով:
Պատմություն կերտած Ազգային Ագրարային Համալսարանը քայլում…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: