Հերթական լուրջ հաջողությունը արձանագրեց Վանաձորի հ.23 հիմնական դպրոցը՝ ի դեմս 8ա դասարանի աշակերտուհի Եվա Պետրոսյանի: «Երգը բարեկամության կամուրջ է» ռուսական երգի հանրապետական 4-րդ փառատոնի շրջանակներում կազմակերպված ռուսաց լեզվով լավագույն շարադրության մրցույթում հաղթող ճանաչվելու համար մեր դպրոցի սանը արժանացել է դիպլոմի և արժեքավոր մրցանակի:
Բազմաթիվ շարադրությունների միջից ժյուրին նախապատվությունը տվել է…
Դեկտեմբերի 21-ին Արմավիրի Ռ.Եղոյանի անվան h1 ավագ դպրոցում հանդիպում կազմակերպվեց Մխիթար Տիգրանյանի հետ:Հանդիպմանը մասնակցում էին դպրոցի աշակերտները, տնօրենը, ՄԿԱ փոխտնօրենը և դպրոցի ոստիկանը:Հանդիպումը տեղեկատվական էր, ճանաչողական և հետաքրքիր:Դատախազը աշակերտների հետ զրուցեց հետևյալ թեմաներով`
1.Կյանքի դեմ ուղղված հանցագործություններ
2.Սպանություն
3.Անզգուշությամբ մահ պատճառել
4.Հոգեկան խիստ հուզմունքի վիճակում կատարված սպանություն
5.Մոր կողմից նորածին…
Ըստ դասղեկի նախապես կազմած պլանի, դեկտեմբերի 16-ին Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 4գ դասարանի աշակերտները ներկայացրին միջոցառում «Մեր առողջությունը մեր ձեռքերում է» խորագրով:
Միջոցառման նպատակն էր ամրապնդել և խորացնել սովորողների ձեռք բերած գտելիքներն առողջ ապրելակերպի ,ճիշտ սնվելու և սպորտով զբաղվելու մասին:Միջոցառումը նպատակ ուներ նաև զարգացնել աշակերտների գեղագիտական կարողությունները…
Դեկտեմբերի 19-ին Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված Ամանորի տոնին: Տոնական շքեղ ձևավորումով զարդարված բեմը հենց սկզբից գրավեց հանդիսատեսին, իսկ աշակերտների բեմական խոսքը և վարպետությունը հիացմունք պատճառեցին բոլորին: Միջոցառումն սկսվեց տոնածառի մոտ Ամանորին սպասող երեխայի խոհերով, թե արդյոք Ձմեռ պապ կա՞: Եվ կատարվում է հրաշք, հայտնվում…
2016թ. նոյեմբերի 14-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց ՀՀ շախմատի դպրոցականների 11-րդ օլիմպիադայի դպրոցական փուլը:
Մինչ մրցույթի սկսվելը Vբ դասարանի աշակերտների կողմից անցկացվեց փոքրիկ միջոցառում՝ «Շախմատը գիտություն է, արվեստ և սպորտ» խորագրով: Ամենուրեք զգացվում էր շախմատի շունչը՝ և՛ ձևավորման, և՛ երեխաների հանդերձանքի մեջ: Միջոցառման ընթացքում նշվեց,…
Սույն թվականի դեկտեմբերի 2-ին Վանաձորի Ազատ Խլղաթյանի անվան №18 միջնակարգ դպրոցի 6-րդ «գ» դասարանի աշակերտները, դասղեկ Արմինե Գրիգորյանի օժանդակությամբ, կազմակերպել էին ցերեկույթ` նվիրված դպրոցի անվանադիր ուսուցչի` Ազատ Խլղաթյանի ծննդյան 106-ամյակին: Աշակերտները գեղեցիկ ասմունքով ներկայացրին Ազատ Խլղաթյանի կյանքը, ծննդավայրը, անցած ուղին` արժևորելով սրտացավ ու ազգանվեր ուսուցչի կատարած աշխատանքն ու ծավալած գործունեությունը:…
Նախատոնական տրամադրություն է տիրում Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցում: Ամանորյա միջոցառումները լրացնում են մեկը մյուսին: Դեկտեմբերի 13-ին 7 բ դասարանի աշակերտները (դասղեկ Մ.Քոչարյան) ներկայացրեցին, թե ինչպես են դիմավորում Ամանորը տարբեր երկրներում: Ուրախ տրամադրությունը վարակել էր ներկաներին: Միջոցառումը բազմաբովանդակ էր, տոնական և հետաքրքիր: Երեխաները ներկայացան տարբեր հերոսների կերպարներով, գեղեցիկ երգ…
2016թ. դեկտեմբերի 13-ին Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցի III բ դասարանում երաժշտության ուսուցչուհի Ի.Դեդուսենկոն կազմակերպել էր փորձարարական դաս «Հնչերանգ» թեմայից: Դասը հագեցած էր ժամանակակից մեթոդներով: Ուսոուցիչը զարգացրեց երգերի հնչերանգային փոփոխությունները զգալու, երգերը բեմականացնելու կարողությունը, տարբերելու մարդկային ձայների, նվագարանների տեսակները: Սերը հայկական կոմպոզիտորական և ժողովրդական երգերի հանդեպ ապահովված էր:
րեխաները…
2016-2017 ուստարվա առաջին կիսամյակում Փամբակի հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ մեծ հանդիսություն:
Արցախյան հերոսամարտի ազատամարտիկ, Հատուկ գնդի վետերան, Գուգարք վաշտի հրամանատար, մայոր Արարատ Թունյանին նվիրված ռազմագիտության դասասենյակի բացումն էր:
Այդ առթիվ դպրոցի սաները պատմության ուսուցչուհի Իրինա Թունյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպել էին ռազմահայրենասիրական միջոցառում, որին ներկա էին Հատուկ գնդի վետերանների հրամանատար, գեներալ Գագիկ…
Ուսումնական գործընթացի կառուցվածքի բոլոր օղակները միահյուսված են իրար, շաղկապված:Մի օղակը բխում է մյուսից՝ մեկը մյուսին հաջորդելով, մեկը մյուսին լրացնելով:
Դպրոցում գործող արտադասարանային խմբակներն ուսումնական գործընթացի կարևոր բաղկացուցիչ օղակներից են:
Խմբակներին հատկացվող դասաժամերը նպատակային են.տեսական գիտելիքները վերածվում են գործնականի, բացահայտվում են երեխաների նախասիրությունների շրջանակները,ցանկությունները, ձգտումները: Ահա այս նպատակով է, որ դպրոցի…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ