Ինձնից բռնեցեք,խորտակվող մարդիկ,
Ես ժայռի նման կանգնած եմ ամուր,
Ձեր խարիսխները ոտքիս տակ ձգեք,
Ես ժայռի նման կանգնած եմ ամուր…
Ավ. Իսահակյան
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ նվիրված Մեծ Վարպետի՝ Ավ. Իսահակյանի ծննդյան 147-ամյակին:
Ցերեկույթին մասնակցում էին VII- XII դասարանների աշակերտները,որոնք ներկայացրին Ավ.Իսահակյանի անցած գրական ճանապարհը, հիշողություններ՝ կապված ծննդավայրի ու ծնողների հետ: Հնչեցին երգեր Ավ. Իսահակյանի բառերով՝ «Գետակի վրա», «Բինգյոլ», «Քնքուշ լուսնի շուշան փոշին», «Գիշերն եկավ,զով հովն ընկավ»: Աշակերտները բեմականացրին «Մայրը» ավանդազրույցը և «Սաադիի վերջին գարունը» արձակ բանաստեղծությունը մեծ հիացմունքով ներկայացրին բանաստեղծի խորիմաստ, փիլիսոփայական բանաստեղծությունները: Ավ. Իսահակյանն այն մեծ անհատներից էր, որին վերապահված էր կյանքի ուսուցիչ, արվեստի Վարպետ, Մեծ Հայ, հայրենասիրության ոգի ունենալու պատիվը:
Ցերեկույթը կազմակերպել էր հայոց լեզվի, գրականության և գրաբարի առարկայական մեթոդական միավորումը, որը սրտի խոսք էր մեծ մարդուն ու բանաստեղծին, մեծ մտածողին ու քաղաքացուն:
Դպրոցի տնօրեն տիկին Մուրադյանը շնորհավորեց ցերեկույթի կազմակերպիչներին և հորդորեց շատ ընթերցել ժողովրդական բանաստեղծի անմահ գոործերը, բանաստեղծ, մտածող ու մեծ Վարպետ, որն ապրեց ու կերտեց իր բաժին Հայաստանը:
Ներկաները հեռացան՝ իրենց հետ տանելով Ավ. Իսահակյանի խոսքերը՝ «Մարդ չպիտի մտածի աշխարհից բան տանելու մասին,այլ աշխարհում բան թողնելու մասին, մնացածն ունայնություն է»:
Ջեմմա Դանիելյան
Հայոց լեզվի,գրականության և գրաբարի առարկայական մեթոդական միավորման նախագահ
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան