Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության գործունեության ուղղություններից մեկը երեխաների քաղաքացիական ակտիվության խթանումն է, որին միտված են երեխաների շահերի պաշտպանության ծրագրերը մարզերում, այդ թվում Տավուշում:
Տավուշի մարզի Հաղթանակ համայնքի մոտ 23 երեխա ընդգրկված լինելով երեխաների շահերի պաշտպանության խմբում մոտ 8 ամիս, դասընթացների ու գործնական նախաձեռնությունների միջոցով ձեռք են բերել հմտություններ և գիտելիքներ մարդու իրավունքների, շահերի պաշտպանության, տվյալների հավաքագրման ու վերլուծման ոլորտներում: Ստացած կարողությունները նրանք սկսել են կիրառել համայնքներում, իրականացնելով համայնքային խնդիրների բացահայտում, դրանց լուծմանն ուղղված հարցումներ, մշակել առաջարկություններ ու համայնքային ծրագրեր՝ խնդիրներին լուծում տալու նպատակով: Համագործակցում են տեղական ինքնակառավարման մարմինների ու կրթական հաստատությունների հետ: Խումբը դպրոցում հարցումներ իրականացնելուց ու արդյունքներն ու ներկայացված առաջարկությունները մշակելուց հետո, խնդիր դրեց դպրոցի տարածքների աղտոտվածությունը նվազեցնելու և դպրոցի սանհանգույցի բարելավմանն ուղղված ծրագիր իրականացնել: Նաև նպատակ էր դրվել բարձրացնել սովորողների գիտակցությունը շրջակա միջավայրի պահպանության վերաբերյալ, սահմանել մաքրության պահպանման ներդպրոցական էթիկայի միասնական կանոններ:
Իրազեկման բարձացման, էթիկայի կանոնների ու աղտոտվածությունը թույլ չտալու նպատակով հանընդհանուր հերթապահության կարգ մշակելու նպատակով կայացել է հանդիպում ծնողների ու աշակերտների մասնակցությամբ, որի ընթացքում խումբը ներկայացրել է իր գործոնեությունը, հիմնախնդրի հաղթահարման ուղղված ծրագրի ու դպրոցականների մոբիլիզացման քայլերը: Մասնակիցները մշակեցին էթիկայի կանոններ, իրազեկման բուկլետներ ու այլ առաջարկություններ արեցին աղտովածության, սանհանգույցի վիճակի բարելավմանն ուղղված: Որոշվեց կազմակերպել համադպրոցական «Մաքրության օր»: Եվ ահա, խումբը նախաձեռնեց «Մաքրության օր» և համախմբեց նաև այլ դպրոցականների: Դպրոցի հարակից բավականին մեծ տարածքը լրիվ մաքրվեց աղբից, տեղադրվեցին աղբարկղներ, դպրոցում փակցվեցին էթիկայի կանոնները, դպրոցականների շրջանում խմբի անդամները տարան իրազեկման աշխատանքներ՝ բաժանելով նաև տեղեկատվական բուկլետ-էջանիշներ: Միջոցառման մանսակից 16-ամյա Էլիզան նշում է.«Իմ համար շատ էր կարևոր այս ծրագիրը, քանի որ դպրոցի տարածքը արդեն ազատված է աղբից ու հաճելի է քայլեր մաքուր տարածքով»: Մեկ այլ մասնակից 15 –ամյա Վարսենիկի համոզմամբ ողջ դպրոցի մասնակցությունը կբարձրացնի այսհուհետ մաքուր միջավայրի հանդեպ: «Ես սիրում եմ իմ դպրոցը և հաճույքով միացա մաքրությանը,քանի որ այն մեր երկրորդ տունն ու պարտավոր ենք այն մաքուր պահել»: Նախաձեռնությանը նաև միացել էր տնօրինությունը: Տնօրեն Գևորգ Բիջոյանը երեխաների ջանասեր աշխատանքի հանդեպ իր հիացմունքը արտահայտեց այսպես.«Իսկապես հիացած եմ, որ աշակերտներին համախմբեց գաղափարը ու միասին մասնակցեցին մաքրությանը: Այս եղանակով, կնվազի աղտոտումը, նրանք կպայքարեն աղտոտման դեմ, դաստիարակվում են և իրենց հասակակիցներին ևս սովորեցնում լինել կարգապահ»:
Երեխայի շահերի պաշտպանության խումբը ներառում է ավելի քան 55 անդամ և համայնքային ու մարզային քաղաքացիական նախաձեռնությունների, քարոզարշավների ու այլ միջոցառումների իրականացման ժամանակ կներգրավվեն նաև որոշում կայացնողների ու հանրության շրջանակներին:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան