Մասնագիտության գիտակցված ընտրությունը
Ձեր աշխատանքային հաջողությունների հիմքն է:
Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թ. 1 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանում միջոցառում է վերոհիշյալ թեմայով: Ներկա էին տարբեր մասնագիտության տեր հյուրեր: Ցանկալի էր լսել նրանց կարծիքները, խոհերը, տեսակետները իրենց մասնագիտությունների վերաբերյալ և մեկ անգամ ևս ճշտելու, թե արդյոք ճիշտ ընտրություն են արել /կամ դեռ չեն արել/ երեխաները:
Այդ ո՞ր աղջիկն ու տղան չեն տարվում ռոմանտիկ երազանքներով, չեն երազում արտասովոր արկածների, և նույնքան արտասովոր մասնագիտությունների մասին. անել այն, ինչ մինչ այդ ոչ ոք չի արել:
Երազանքը`երազանք, սակայն անհրաժեշտ է ճիշտ ուղղություն տալ դրանց, ճիշտ հունի մեջ դնել այդ երազանքը` հետագայում չընկճվելու, չհիասթափվելու համար:
ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՃԱԿԱՏԱԳՐԱԿԱՆ ՄԻ ՀԱՆԳԱՄԱՆՔ Է, ՈՐԸ ԸՆԴԳԾՈՒՄ Է ՄԱՐԴՈՒ ԿՅԱՆՔԻ ԱՊԱԳԱ ՈՒՂԻՆ: Եվ այդ հանգամանքից է կախված հաճախ` երջանի՞կ է լինելու մարդը, թե՞ պարզապես գոյությունն է քարշ տալու, հաջողա՞կ է լինելու, թե՞ անճար, հաճույքո՞վ է աշխատանքի գնալու, թե՞ պարտականությունը ձանձրույթ է հուշելու, դիպլոմը հա՞ց է բերելու, թե՞ պարզապես ծածկվելու է մոռացության մշուշով:
Իրականում տարբեր գործոններ են որոշում երեխայի ապագա մասնագիտությունը` սկսած նրա բնավորության գծերից, նախասիրություններից, ունակություններից, մինչև ծնողների, ուսուցիչների խորհուրդներն ու ուղղորդումները, մեր օրերում նաև ուսման համար պահանջվող գումարը, մոդայիկ լինելու միտումը և այլ դրդապատճառներ:
Պետք է նշել նաև մի կարևոր հանգամանք, որ այդ ընտրությունը նաև պետական, ազգային կարևորություն ունեցող գործ է: Այն ոչ միայն շահ բերող, բարեկեցություն բարելավվող պետք է լինի, այլ նաև պետք է նպաստի մեր երկրի զարգացմանը, բարօրությանը:
Ահա այս և նման մտահոգիչ հարցեր էր ներառում միջոցառումը` սպառիչ պատասխաններ ակնկալելով մասնագետներից, ովքեր ներկայացնում էին իրենց աշխատանքների առավելություններն ու առանձնահատկությունները` նշելով հատկապես, որ պետք է անվերապահորեն սիրել տվյալ աշխատանքը և ապրել նրանով, այլապես կյանքը կվերածվի դժոխքի:
Միջոցառումը հագեցված էր նաև գեղարվեստական մասով, տեսանյութերով և երեխաների ընտրած մասնագիտությունների վերաբերյալ տեսանյութերով և սեփական խոսքով:
9-րդ դասարանի դասղեկ` Ա.Ալեքսանյան
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան