Մի առիթով Րաֆֆին ասել. «Հայրենասիրությունը սկսում է հայրենագիտությունից»:
Արդարև, հայրենիքդ սիրելու համար պետք է այն ճանաչես: Անկախության տարելիցի կապակցությամբ կազմակերպվող միջոցառումները մեր դպրոցում սկսեցինք ճանաչողական նպատակային էքսկուրսիաներից: Հայրենագիտական նպատակներով մեր ուխտագնացությունը սկսեց Ամբերդից,հետո Ս.Աստվածածին եկեղեցի, Արշակունյաց դամբարան, Բյուրական՝ Վիկտոր Համբարձումյանի տուն-թանգարան: Իմաստնացած,ոգեշնչված և ազգային բարձր ինքնագիտակցումով փառավորված՝ այլ կերպ արժևորեցինք…
ՀՀ Նախագահի աշխատակազմի կողմից ՀԿ-ին տրամադրվող դրամաշնորհային ծրագրի և Հայաստանի երիտասարդական հիմնադրամի հայտարարած մրցույթի շրջանակներում «Կրթություն առանց սահմանի» ՀԿ-ն «Դպրոց-կենտրոնների միություն» իրավաբանական անձանց միության հետ համատեղ իրականացնում է «ՀԱՅ ԶԻՆՎՈՐ» խորագրով ծրագիր: Այդ ծրագրի շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս՝ «Հայ զինվորը» խորագրով: Դասը վարեցին…
Գիտեմ, այս դարի հողմերում վրդով
Դարերից բերած խորին խորհրդով
Քեզ նորից պիտի Նարեկով զորես,
Խաչքարիդ ազնիվ լույսով մկրտես,
Ջրդեղես պիտի Չարենցյան հրով
Հավերժես պիտի լեռներում այս լուրթ,
Հավատում եմ քեզ, իմ հա’յ ժողովուրդ…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայաստանի Անկախության 26-ամյակին նվիրված միջոցառում,որը…
Արդեն երկրորդ տարին է, ինչ Լոռու մարզի Ուրասարի հիմնական դպրոցի աշակերտներն ակտիվորեն մասնակցում են դպրոցում ձևավորված վիքիակումբի աշխատանքներին: Ամռանը Սուրենն ու Հռիփսիմեն մասնակցել են նաև վիքիճամբարի աշխատանքներին, ուր և հանգստացել են, և ակտիվորեն հոդվածներ են հավաքել Վիքիպեդիայի համար: Ուսուցիչներ Ա. Մխեյանի, Ն. Հակոբյանի, Ա. Պիրոևայի անմիջական հսկողությամբ աշակերտները սիրով կատարում…
Սեպտեմբերի 19-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանի նախաձեռնությամբ նշվեց Քաղաքացիական հասարակության օրը՝ «Քաղաքացիական հասարակությունը մենք ենք» կարգախոսի ներքո:
Այս տոնը կոչված է տարածել քաղաքացիական հասարակության գաղափարը և հասարակության բոլոր անդամներին դարձնել դրա կրողն ու իրագործողը:
Ծրագրի նպատակն է խրախուսել ժողովրդավարական գործընթացը և…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII դասարանի աշակերտների համար ս/թ սեպտեմբերի 7-ին Սյունիքի մարզական փրկարարական վարչության ճգնաժամային կառավարման կենտրոնի ավագ, մայոր Վիլեն Օվչյանը և հրահանգիչ, լեյտենանտ Մհեր Միրզոյանը անցկացրին դասընթաց «Բնական աղետների ռիսկերի նվազեցումը» թեմայով: Ուսուցումները անցկացվեցին համանուն թեմայով, որը պարունակում է տեղեկություններ ռիսկերի նվազեցման և նրանց կառավարման ցիկլի բաղադրամասերի (կանխարգելում,…
Աշունը եկել, մեր դուռն է թակում,
Դռները բացեք, դպրոցն է կանչում...
Այս խոսքով սկսվեց Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի առաջին զանգի և գիտելիքի օրվան նվիրված հանդիսությունը: Տնօրենի տեղակալ Գ. Հակոբյանը ողջունեց կրթօջախի հին ու նոր սաներին, ուսուցիչներին, ծնողներին և հարգարժան հյուրերին: Բարեմաղթանքի ու շնորհավորանքի խոսքով հանդես եկավ դպրոցի սիրված տնօրեն Տ.…
Հունիսի 27-ից հուլիսի 6-ը Միջին Ասիայի ամենագեղատեսիլ վայրերից մեկում՝ Ղրղզստանում գտնվող Իսսիկ-Կուլ լճի ափին, տեղի ունեցավ ԱՊՀ երկրների աշակերտների “Дети содружества-Кыргызстан-2017” 5-րդ հոբելյանական համաժողովը: ԱՊՀ 9 երկրների աշակերտների պատվիրակություններից մեկն էլ Հայաստանի Հանրապետության պատվիրակությունն էր:
Հայրենի երկիրը միջազգային հարթակում ներկայացնելու պատվին արժանացան «Քվանտ» վարժարանի Միջազգային բակալավրիատի «Դիպլոմա» ծրագրի 8 աշակերտներ՝…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի աշակերտների, ծնողների և մանկավարժների հետ ոստիկանության Կապանի բաժնի ԱԳԽ-ի տեսուչ, ոստիկանության կապիտան Հասմիկ Ղարիբի Հովհաննիսյանը անցկացրեց ուսումնական դասընթաց «Հետիոտնի և ուղևորի հիմնական պարտականությունները» խորագրով: Օրվա թեման անչափահասների ճանապարհային երթևեկության անվտանգությունն էր: Նրանցից շատերն արդեն ինքնուրույն են դպրոց գնում, ինքնուրույն փողոց հատում, բայց չգիտեն հոտիոտնի և ուղևորի…
ԲԱՐԵ´Վ ... ՈՒՍՈՒՑԻ´Չ ... ԲԱՐԵ´Վ ... ԱՇԱԿԵ´ՐՏ ...
Գիտելիքի օրվա և 2017 - 2018 ուսումնական տարվա բացման առիթով Երևանի Մ.Գալշոյանի անվ. հ.148 ավագ դպրոցի ուսուցչական և աշակերտական կոլեկտիվները դիմավորեցին սեպտեմբերի 1-ը, որը դպրոցի պատմության 50-րդ սեպտեմբերն է:
Գեղեցիկ միջոցառումը ` հագեցած երգով և երաժշտությամբ (կազմակերպիչ` Աիդա Չիլինգարյան), լավագույն…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան