Ռազմամարզական դաստիարակության ամրապնդմանն էր ուղղված «Դիպուկ հրաձիգ» խորագիրը կրող հանրապետական մրցաշարը, որին մեր դպրոցի շնորհալի հրաձիգները ակտիվ մասնակցություն ցուցաբերեցին՝ տարածաշրջանում և մարզային փուլերում զբաղեցնելով առաջին պատվավոր տեղը: Կոտայքի մարզում առաջինը լինելու հանգամանքը մեծ խանդավառություն առաջացրեց դպրոցում: Մրցաշարում հաղթական հաջողությունների արժանացանք՝ շնորհիվ զինղեկ Է.Կարապետյանի արհեստավարժ աշխատելաոճի և մեր սաների հմտությունների: Մրցաշարի…
ՀՀ Նախագահի աշխատակազմի կողմից ՀԿ-ին տրամադրվող դրամաշնորհային ծրագրի և Հայաստանի երիտասարդական հիմնադրամի հայտարարած մրցույթի շրջանակներում «Կրթություն առանց սահմանի» ՀԿ-ն «Դպրոց-կենտրոնների միություն» իրավաբանական անձանց միության հետ համատեղ իրականացնում է «ՀԱՅ ԶԻՆՎՈՐ» խորագրով ծրագիր: Այդ ծրագրի շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց «Հայ զինվորը» խորագրով պաստառների մրցույթ:
Ծրագրի նպատակը.
նպաստել դեռահասների…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում, հոկտեմբերի 6-ին, 9-րդ և 10-րդ դասարանցիների մասնակցությամբ տեղի ունեցավ «Հայ զինվորը» խորագրով միասնական բաց դաս: Դասի նպատակն էր աշակերտներին հնարավորություն տալ խորհելու սեփական պետականության և մշակույթի պահպանման համար հզոր բանակի կարևորության, բանակի ու հասարակության մասին:
Ասում են իմաստունն էլ է ունեցել ուսուցիչ…
Տոները բազմազան ու գեղեցիկ են նշվում մեր երկրում: Շատ են այն տոները, որոնց առանձնակի ենք սպասում: Սպասված է այսօր ուսուցչի տոնը Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 կրթարանում:
Դեռ շքամուտքից արդեն զգացվում է տոնական տրամադրությունը, որտեղ մեծ ուրախությամբ շնորհավորանք է հղված բոլոր ուսուցիչներին:…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս մայրենի առարկայից /դասվար Լ.Խաչատրյան/: «Փոքրիկ պատուհան դեպի մեծ աշխարհ» թեմայով ամփոփիչ դասի նպատակն էր վեր հանել աշակերտների ունեցած գիտելիքները, կարողություններն ու հմտությունները մայրենի լեզվից: Դասը կահավորված էր աշակերտների պատրաստած նկարներով, բառերի գանձատուփով, պատմությունների և զրույցների զամբյուղով:
Աշակերտներն իրենց գեղեցիկ ասմունքով…
Հոկտեմբերի 5-ին` ուսուցչի տոնը իսկապես տոնական շունչ առավ Մասիսի հ.3 հիմնական դպրոցում:
Դպրոցի 7ա դասարանը, հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ս. Մելքոնյանի գլխավորությամբ, նախօրոք պաստառներով ու փուչիկներով զարդարված դահլիճում հաճելի միջոցառում անցկացրեցին: Նախ հնչեց մեղմ երաժշտություն` պարի ուղեկցությամբ, ապա համակարգչային տեսանյութ ցուցադրվեց ուսուցիչների աշխատանքների մասին: Աշակերտներն արտասանեցին ուսուցիչներին նվիրված բանաստեղծություններ:…
Երևանի թիվ 119 դպրոցում 2013 թվականից իրականացվում է «Ֆրանսերեն լեզու» և «Ֆրանսերեն գրականություն» առարկաների խորացված ուսուցում՝ որպես հիմնական ծրագրի առարկաներ: Որպես լրացուցիչ կրթական ծրագրի դասընթացներ ուսուցանվում են «Ֆրանսիայի պատմություն ու աշխարհագրություն» և «Ֆրանսիական քաղաքակրթություն» առարկաներ: Վերոնշյալ կրթական ծրագրերով ուսումնառություն ստացած արդեն երկրորդ խումբ շրջանավարտները` թվով 13 աշակերտ, այսօր ՀՀ կրթության…
Ամեն տարի , որպես բարի ավանդույթ, Կապանի N13 հիմնական դպրոցի հարկի ներքո հանդիսավորությամբ նշվում է Ուսուցչի օրը,որը հավաստում է այն իրողությունը, որ դպրոցը կարևորում և արժևորում է մանկավարժների դերը աճող սերնդի ոչ միայն կրթության, այլև հայրենասիրական դաստիարակության և հայրենաճանաչողության գործում:/IV դասարանի դասվար Անի Ավետիսյան/Բոլոր ժամանակներում էլ մեծարել են ուսուցչին և…
Գեղարքունիքի մարզի Սևան քաղաքի Վ. Կարապետյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում տրվել է «Փոփոխության սերունդ» ծրագրի մեկնարկը, որն իրականացվում է Բրիտանական խորհրդի աջակցությամբ: Միջոցառմանը մասնակցել և նախաձեռնությունը ողջունել են ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, Բրիտանական խորհրդի տարածաշրջանային փոխտնօրեն Շիլա Լյումսդենին և Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղի տնօրեն Արևիկ Սարիբեկյանը:
«Փոփոխության…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի գրադարանում կայացավ միջոցառում՝ նվիրված գրադարանավարի օրվան: Դասվար՝ Աստղիկ Դանիելյան
Միջոցառման նպատակն էր ընդգծել գրքի, գիտելիքի, գրադարանների դերը, ընթերցանության կարևորությունն արդի տեխնոլոգիաների ժամանակաշրջանում, ինչպես նաև հերթական անգամ հարգանքի և շնորհակալության խոսք ասել գրադարանների աշխատակիցներին, ովքեր կարևոր դեր են խաղում մշակութային ժառանգության պահպանման գործում։ IVա դասարանի աշակերտները երգով…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան