Հերթական անգամ հուզմունքի ու հպարտության, ուրախության ու տխրության զգացողություններով էր պարուրված Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցը: «Մեր մանկության մոլորակը» խորագիրը կրող միջոցառման «մեղավորները» չորրորդ դասարանցիներն էին, որոնք մեծարանքի ու շնորհակալանքի խոսքեր հղեցին դպրոցին և ուսուցիչներին: Ի նշան խաղաղության և սերունդների լուսավոր ապագայի խորհրդանշական փուչիկներ բաց թողեցին դեպի կապույտ երկինք:
Դասվար՝ …
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում մայիսի 9-ը առանձնակի կարևորությամբ է նշում Հայրենական Մեծ պատերազմում ժողովրդի տարած հաղթանակի 72-ամյակը և Շուշիի ազատագրման 25-ամյակը: Այդ հիշարժան տարելիցին նվիրված միջոցառմանը, աշակերտները, ուսուցիչները և Կավարտ համայնքի բնակիչներն իրենց հարգանքի տուրքն են մատուցել բյուրավոր նահատակների և Արցախի ազատագրման հերոսների հիշատակին տեղադրված հուշարձանի մոտ՝ մոմավառությամբ …
Նոյեմբերի 11-ին, Հայաստանի 312 դպրոցներում մեկնարկեց «Ռուսական արջուկ. ռուսերենը բոլորի համար» (Русский медвежонок 2017) մրցույթը, որն արդեն երկրորդ տարին է` հանրապետությունում անցկացվում է «Այբ» կրթական ֆոնդի եւ «Ռոսսոտրուդնիչեստվո»-ի ներկայացուցչության կողմից: Մրցույթին մասնակցեց նաև Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցը և արդյունքում գրանցեց հաջողություն: Դպրոցի 5դ դասարանի աշակերտ Արթուր Զաքարյանը արժանացավ հատուկ…
2017 թվականի մայիսի 12-ին Հայ- հնդկական ՏՀՏ գերազանցության կենտրոնում տեղի ունեցավ «Ոզնի 2017» ամենամյա համակարգչային մրցույթի եզրափակիչ փուլը, որին մասնակցեցին առաջին փուլը հաղթահարած 4 աշակերտ՝ Հարություն Խաչատրյան (7ե դասարան), Մերի Թորոսյան (6գ դասարան), Սյունե Հովհաննիսյան (6բ դասարան), Վահագն Մարտիրոսյան (9գ դասարան): Մրցույթի արդյունքում 31 աշակերտ արժանացան պատվոգրի և մրցանակի, իսկ…
Այսօր 1-ն է հունիսի: Ամռան տաք ու պայծառ օրերից մեկը: Արևը վաղ է արթնացել և կարծես աշխարհի երեխաներին շշնջում է. ես ձեզ հետ եմ, թե մրսեք հանկարծ, ես ձեզ կջերմացնեմ ու կտաքացնեմ…
Այսօր առավել քան ոգևորված են Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի չորրորդ դասարանի սաները. նրանք վաղ են…
Ս/թ մայիսի 7-ին և 9-ին «Քվանտ» վարժարանում տեղի ունեցավ «Օժտված երեխաներ – Քվանտ 2017» մրցույթը։ Արդյունքներն ամփոփվեցին մայիսի 20-ին՝ վարժարանի դահլիճում։ Մրցույթի հաղթողները տնօրենության կողմից ստացան հավաստագրեր։
Երևանի պետական համալսարանի և «Քվանտ» վարժարանի ջանքերով կազմակերպվող «Օժտված երեխաների» մրցույթն անցկացվում է արդեն 21-րդ անգամ՝ սկսած 1996 թ․-ից։ Տարեցտարի ավելանում են մրցույթին…
Մայիսի 30-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում ներկայացվեց տարեվերջյան ցուցահանդես. աշակերտները ներկայացրին տարվա ընթացքում «Տեխնոլոգիա», «Երաժշտություն» և «Կերպարվեստ» առարականերից իրենց կատարած աշխատանքները: Ցուցահանդեսում երկայացված էին ձեռքի աշխատանքներ, ասեղնագործություններ, նկարներ... Երեխաներն անհատապես մեկանաբանեցին իրենց աշխատանքները: Հանդիսատեսին ներկայացվեցին նաև երաժշտական համարներ:
«Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրի բեմահարթակում գերմանալեզու մեծ տոնախմբությունն էր․մեր 4-րդ դասարանների սաները իրենց երաժշտական տոնին միանալու հրավիրել էին բոլոր բոլորին։
Հրաշալի թիմային աշխատանք՝ ի դեմս մեր պարուսույց Մարիաննա Հովհաննիսյանի, տաղանդավոր երգահան Կարինե Գալյանի և մեր գերմաներենի ուսուցչուհի Օֆելյա Նազարյանի, որի արդյունքում ականատես եղանք գերմաներեն լեզվով բեմադրված երկու բացառիկ, գունեղ ու…
Մայիսի 18-ին Ուրասարի հիմնական դպրոց այցելեց Հայաստանի Ազգային արխիվի (ՀԱԱ) անձնակազմը: Նրանք ներկայացրին Ուրասար գյուղի, դպրոցի և եկեղեցու պատմությունը, ինչպես նաև Ներսիսյան և Գայանյան օրիորդաց դպրոցներին վերաբերող փաստաթղթեր` ըստ ՀԱԱ-ում պահվող արխիվային վավերագրերի: Նշյալ փաստաթղթերը ՀԱԱ-ն նվիրեց Ուրասարի հիմնական դպրոցին, որոնք այսուհետ կպահվեն դպրոցում. ցանկացողները կարողն են ծանոթանալ դրանց: Այս…
Մայիսի 26-ին Հայաստանի դպրոցներում հնչեց Վերջին զանգը. բացառություն չէր նաև Ուրասարի հիմնական դպրոցը: Երեխաները մեծ հուզմունքով էին սպասել այդ օրվան և նախապատրաստվել ամենայն լրջությամբ: Վերջին զանգն արժանավորվեց նրանով, որ այս տարի առաջին անգամ այն անցկացվեց գյուղի ակումբում՝ երեխաների նախաձեռնությամբ: Պետք է նշել, որ ակումբը երբևէ չէր գործածվել նմանատիպ միջոցառումների համար…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ