Հոկտեմբերի 5-ին` ուսուցչի տոնը իսկապես տոնական շունչ առավ Մասիսի հ.3 հիմնական դպրոցում:
Դպրոցի 7ա դասարանը, հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ս. Մելքոնյանի գլխավորությամբ, նախօրոք պաստառներով ու փուչիկներով զարդարված դահլիճում հաճելի միջոցառում անցկացրեցին: Նախ հնչեց մեղմ երաժշտություն` պարի ուղեկցությամբ, ապա համակարգչային տեսանյութ ցուցադրվեց ուսուցիչների աշխատանքների մասին: Աշակերտներն արտասանեցին ուսուցիչներին նվիրված բանաստեղծություններ:…
Երևանի թիվ 119 դպրոցում 2013 թվականից իրականացվում է «Ֆրանսերեն լեզու» և «Ֆրանսերեն գրականություն» առարկաների խորացված ուսուցում՝ որպես հիմնական ծրագրի առարկաներ: Որպես լրացուցիչ կրթական ծրագրի դասընթացներ ուսուցանվում են «Ֆրանսիայի պատմություն ու աշխարհագրություն» և «Ֆրանսիական քաղաքակրթություն» առարկաներ: Վերոնշյալ կրթական ծրագրերով ուսումնառություն ստացած արդեն երկրորդ խումբ շրջանավարտները` թվով 13 աշակերտ, այսօր ՀՀ կրթության…
Ամեն տարի , որպես բարի ավանդույթ, Կապանի N13 հիմնական դպրոցի հարկի ներքո հանդիսավորությամբ նշվում է Ուսուցչի օրը,որը հավաստում է այն իրողությունը, որ դպրոցը կարևորում և արժևորում է մանկավարժների դերը աճող սերնդի ոչ միայն կրթության, այլև հայրենասիրական դաստիարակության և հայրենաճանաչողության գործում:/IV դասարանի դասվար Անի Ավետիսյան/Բոլոր ժամանակներում էլ մեծարել են ուսուցչին և…
Գեղարքունիքի մարզի Սևան քաղաքի Վ. Կարապետյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում տրվել է «Փոփոխության սերունդ» ծրագրի մեկնարկը, որն իրականացվում է Բրիտանական խորհրդի աջակցությամբ: Միջոցառմանը մասնակցել և նախաձեռնությունը ողջունել են ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, Բրիտանական խորհրդի տարածաշրջանային փոխտնօրեն Շիլա Լյումսդենին և Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղի տնօրեն Արևիկ Սարիբեկյանը:
«Փոփոխության…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի գրադարանում կայացավ միջոցառում՝ նվիրված գրադարանավարի օրվան: Դասվար՝ Աստղիկ Դանիելյան
Միջոցառման նպատակն էր ընդգծել գրքի, գիտելիքի, գրադարանների դերը, ընթերցանության կարևորությունն արդի տեխնոլոգիաների ժամանակաշրջանում, ինչպես նաև հերթական անգամ հարգանքի և շնորհակալության խոսք ասել գրադարանների աշխատակիցներին, ովքեր կարևոր դեր են խաղում մշակութային ժառանգության պահպանման գործում։ IVա դասարանի աշակերտները երգով…
Հոկտեմբերի 5- ին Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը առավոտյան անակնկալ մատուցեց ուսուցիչներին՝ ներկայացնելով ինքնատիպ միջոցառում , որը ջերմացրեց բոլորին, պարգևեց ժպիտ և ուրախություն։
Գնահատելով ուսուցչի վաստակը՝ մեր աշակերտները հոգեթով խոսքերով ու երգով շնորհավորեցին ուսուցչի մասնագիտական տոնը։
Շնորհավոր տոնդ, ուսուցի'չ...
Ուրասարի հիմնական դպրոցում գործում է DIY խմբակ, որի նպատակը շրջակա միջավայրը աղտոտումից զերծ պահելն ու երեխաներին աշխատանքային հմտություններ սովորեցնելն է: Այս խմբակի շրջանակներում մենք առաջարկում ենք խելամիտ և հասանելի լուծումներ աղբի վերամշակման համար: Պատրաստված իրերը կօգտագործվեն դպրոցի կարիքների համար: Խմբակի հերթական պարապմունքի ժամանակ աշակերտները գետաքարերից պատրաստում են պիտանի իրեր: Շնորհակալություն…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում հոկտեմբերի 3-ին կայացավ Մասնագիտական կողմնորոշման հերթական դասընթացը` մասնակցությամբ 19 աշակերտի «Ինչպիսին եմ ես. իմ դիմանկարը խմբի աչքերով» թեմայով:Հանդիպման նպատակն էր խաղ-մեթոդիկաներով անձի անհատական հոգեբանական առանձնահատկությունների բացահայտումն ու ինքնաներկայացման կարողությունների ձևավորումը:''Ով ով է'' խաղի օգնությամբ հաջողվեց.
1. բացահայտել անձի առանձին հոգեբանական առանձնահատկությունները,
2. ձևավորել ինքնադիտարկման ու…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում շախմատի ուսուցիչ՝ Սամվել Ավանեսյանի նախաձեռնությամբ անցկացվեց ներդպրոցական շախմատի մրցույթ, որին մասնակցեցին դպրոցի II-VI դասարանի շախմատասերները: Մրցույթի հաղթողները կպարգևատրվեն պատվոգրերով:Դպրոցը կազմակերպում և անցկացնում է ներդպրոցական մրցումներ՝ դպրոցի հավաքական թիմ ընտրելու նպատակով, որը և կմասնակցի հաջորդ՝ համայնքային փուլին:
Խաղատախտակը նման է երկրագնդին, խաղաքարերը` բնության երևույթներին, խաղի կանոնները`…
Այսօր դպրոցական առօրյան տոնական էր. Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի բակում հավաքված աշակերտներին և ուսուցիչներին ողջունեց աշակերտական խորհուրդը (կազմակերպիչ Աիդա Չիլինգարյանի անմիջական օժանդակությամբ) ՀՀ Անկախության 26 - ամյակի կապակցությամբ:
Հոգեթով երգով ու երաժշտությամբ պատմության հերթական շրջապտույտում գալշոյանականները տոնեցին մեր հինավուրց երկրի նորագույն անկախության 26 - ամյակը, որը ավարտվեց տնօրենի շնորհավորանքի…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան