Հոկտեմբերի 25-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IX դասարանի աշակերտների հետ, ոստիկանության Կապանի բաժնի անչափահասների գործերով խմբի ավագ տեսուչ, ոստիկանության փոխգնդապետ Զառա Վ.Վարդանյանը, Կապանի ռազմական ոստիկանության կարգապահական վաշտի հրամանատարի տեղակալ, կապիտան Ալեքսան Առաքելյանըանցկացրեցին զրույց-զեկույց «Աշակերտ, ոստիկան, զինվոր՝ հայրենիքի նվիրյալ» թեմայով:
Զրույցի նպատակն էր բարձրացնել սովորողների ռազմահայրենասիրական ոգին և իրավագիտակցությունը:
«Բարեկամ…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս մայրենի առարկայից: /Ուսուցիչ Անի Ավետիսյան/
Դասը կրում էր «Հայաստանի յոթ և բյուր հրաշալիքները» խորագիրը: Ուսուցիչը ցուցադրելով հայ գրականության և արվեստի երախտավորների նկարները, խոսելով նրանց մասին, նշեց որ յուրաքանչյուր մարդ իր հերթին ևս հրաշալիք է և պետք է մասնակցի իր…
Հոկտեմբերի 20-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց հյուրընկալվեցին Արաբկիր և Քանաքեռ-Զեյթուն վարչական շրջանների դատախազ Բագրատ Ղազինյանը և Ոստիկանության Երևան քաղաքի վարչության Արաբկիրի բաժնի ԱԳԲ պետ, ոստիկանության մայոր Արամ Հովսեփյանը։
Նրանք ուսանելի դաս վարեցին «Աշակերտների իրավունքները և պարտականությունները ինչպես դպրոցում, այնպես էլ հասարակության մեջ» թեմայով, որը շատ արդիական էր և աշակերտների…
Այս օրը դեռ շատ երկար կպահպանվի Կաքավաձորի Մ.Մխիթարյանի անվան միջն. դպրոցի առաջին դասարանցիների հուշերում։Այսօր նրանք հանդիսավորությամբ նշեցին «Ա» տառի ծնունդը,որը տեղի ունեցավ դպրոցի բակում։
Դասն իր կառուցվածքով տարբերվում էր պարապած նախորդ դասերից, լի էր ծննդյան օրվան բնորոշ անակնկալներով:
Դասի ընթացքում փոքրիկները ակտիվ արտահայտեցին իրենց գիտելիքները, դասը հագեցած էր…
Հոկտեմբերի 19-ը շատերի համար նոր բացահայտումների և նոր ձեռքբերումների օր էր, քանզի Կաքավաձորի Մ.Մխիթարյանի անվան միջն. դպրոցում տոն էր՝ Բերքի տոն: Փառատոնը նվիրվում էր մեր գյուղի աշխատավոր հասարակությանը, մեր սիրելի ուսուցիչներին, մեր սահմանը պահող քաջ զինվորներին, հայրենյաց պաշտպանության գործում իրենց կյանքը չխնայած մեր քաջ հերոսներին՝ Մեսրոպին,Վահեին, Կայծերին,Անանիային և Սասունին:ԵՎ իվերջո…
Հաղթարշավը դարձավ ավանդական. նախազորակոչային և զորակոչային տարիքի երիտասարդության հանրապետական ռազմամարզական խաղերի ծրագրի շրջանակներում կազմակերպված մրցաշարի մարզային փուլում Աբովյանի Ա.Վանոյանի անվան թ.6 ավագ դպրոցը պահեց ողջունելի ավանդույթը՝ դարձյալ մարզում առաջինն ենք: Դպրոցի թիմը ներկայացնում են շնորհալի և հմուտ սաներ, ովքեր ցուցաբերեցին բարձր ցուցանիշներ փոխանցումավազքի,նռնակի նետման,հրաձգության ոլորտներում՝ արժանանալով առաջին պատվավոր տեղի: Ռազմարվեստի…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցը մեծ կարևորություն են միջազգային մարդասիրական իրավունքի նորմերի իմացությանն ու դրանց կիրառմանը ինչպես խաղաղ, այնպես էլ պատերազմական իրադրությունում: Հենց այդ նպատակով էլ Կարմիր Խաչի միջազգային կազմակերպության Կապանի գրասենյակի աշխատակից Աննա Առստամյանը VII դասարանում անցկացրեց սեմինար-պարապմունք, որն ուղղված էր մարդասիրական իրավունքի նորմերի իմացությանն ու դրանց պահպանման կարևորությանը:
ՄԿԱ…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VII դասարանում անցկացվեց դաս, որը նվիրված էր Հովհաննես Այվազովսկու ստեղծագործական կյանքին /Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Ա.Արզումանյան/:
Դասը սկսվեց Պ. Ադամյանի խոսքերով, որոնք ուղղված էին նկարչին: Ալ. Սպենդիարյանի «Ղրիմյան էսքիզներ» սյուիտի հնչյունների ներքո հնչեցին բանաստեղծություններ և քառյակներ: Աշակերտները ներկայացրին մեծ ծովանկարչի կյանքից հետաքրքիր դրվագներ: Ցուցադրվեցին…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Iա և Iբ դասարաններում տեղի ունեցավ բաց դաս՝ «Ա» հնչյուն-տառի ուսուցումը /դասվարներ Ա.Առաքելյան,Մ.Մովսիսյան/
Այս օրերը շատ կարևոր էին նրանց համար և մեծ անակնկալներ էին սպասվում: Դասարանում զարմանալի հրաշքներ էին հայտնվել, իսկ իմաստուն մեղվիկները հանելուկ-առաջադրանքներ էին պատրաստել: Ա տառն եղավ այն կախարդական բանալին, որով կբացվի մեսրոպյան…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանում հոկտեմբերի 20-ին կազմակերպվեց մաթեմատիկայի բաց դաս /ուսուցչուհի Ռիմա Մկրտչյան/:
Դասի տիպը՝ Դաս-վիկտորինա
Նպատակը՝ բարձրացնել հետաքրքրասիրությունը մաթեմատիկա առարկայի նկատմամբ, զարգացնել տրամաբանությունը: Աշակերտները մեծ պատասխանատվություն, ակտիվություն և հետաքրքություն ցուցաբերեցին: Նրանք հետաքրքիր տեղեկություններ հաղորդեցին բնական գիտությունների թագուհու` մաթեմատիկայի մասին: Լուծեցին հետաքրքրաշարժ և տրամաբանական խնդիրներ, պատասխանեցին ուսուցչի…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան