ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Մայրենի լեզու

Հոկտեմբերի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս մայրենի առակայից /ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյան/:

Ուսուցիչը կարևորելով ազգապահպանման և արձագանքելով լեզվապահպանության խնդրին, կարևոր համարեց կրկին անդրադառնալ Սիլվա Կապուտիկյանի՝ լեզվի ու լեզվապայքարի ասպարեզում դրսևորած գործին ու գործունեությանը: «Խոսք իմ որդուն»-ը դարձավ հայության հավաքական սիրտը մուտք գործելու մշտական անցագիր։
Աշակերտները ներկայացրին…

Հեքիաթ և իրականություն

Հոկտեմբերի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 19-ին Կապանի Ալ. Շիվանզադեի անվան պետական դրամատիկական թատրոնը Կապանի N13 հիմնական դպրոցում ներկայացավ Հովհաննես Թումանյանի «Կիկոսի մահը», «Անխելք մարդը», «Քաջ Նազարը», «Սուտասանը» հեքիաթների բեմադրությամբ: 

Թումանյանը հեքիաթները մշակելիս հաշվի է առել մանուկների կոնկրետ մտածողութ յունը, նրանց հոգեբանությունը և երեխային դնելով ակտիվ վիճակում նրան մղել ժողովրդական վեհ իդեալ¬ների հաղթանակի համար պայքարի։…

«A a» տառի ուսուցումը

Հոկտեմբերի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 18-ին  Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ  անգլերենի բաց դաս «A a» տառի ուսուցումը թեմայով : Աշակերտները  ներկայացրեցին նախաայբբենական շրջանում ձեռք բերած գիտելիքները, հաշվեցին, երգեցին, արտասանեցին: Սովորեցին «A a» տառը և դարձան գրաճանաչ:

Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոց

Հայրենիքը սկսվում է զինվորի ոտնահետքերից, իսկ սահմանը գծվում է զենքով

Հոկտեմբերի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հայրենասիրությունը սկսվում է ընտանիքից, զարգանում և թևավորվում է դպրոցում, ծավալվում՝ հայրենի հողում ու դառնում սրբազան մասունք ազգային արյան մեջ:

Հոկտեմբերի 13- ին Նոր Հաճնի թ.1 հիմնական դպրոցում անցկացվեց  «Հայ զինվորը…» խորագրով հայրենասիրական դաս: Ներկա էր ՀՀ ԶՈւ 56265 զորամասի  հրամանատարի տեղակալ, մայոր Գ.Զաքարյանը, դպրոցի զինղեկ՝ մայոր Վ.Վասիլյանը:

Դասի նպատակն էր աշակերտներին…

Ժամ իմաստասիրաց՝ Աբովյանի թիվ 6 ավագ դպրոցում

Հոկտեմբերի 16, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Անկախության արժևորմանը յուրօրինակ գնահատական տվեցին մեր դպրոցի սաները սեպտեմբերի 27-ին հումանիտար առարկաների մեթոդական միավորման նախաձեռնությամբ դպրոցում անցկացված զրույց-դասախոսության /«Ժամ իմաստասիրաց»/ շրջանակներում,որը վարում էր Երևանի պետական համալսարանի դասախոս Սարգիս Մխիթարյանը:

 Անկախությունը գերագույն պարգև է, որը հեշտ չէ վաստակել,իսկ վաստակելու դեպքում այն պետք է պահել: Դժվար է այդ ուղին.դա է պատճառը, որ…

Աբովյանի թիվ 6 ավագ դպրոցի դիպուկ հրաձիգները

Հոկտեմբերի 16, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ռազմամարզական դաստիարակության ամրապնդմանն էր ուղղված «Դիպուկ հրաձիգ» խորագիրը կրող հանրապետական մրցաշարը, որին մեր դպրոցի շնորհալի հրաձիգները ակտիվ մասնակցություն ցուցաբերեցին՝ տարածաշրջանում և մարզային փուլերում զբաղեցնելով առաջին պատվավոր տեղը: Կոտայքի մարզում առաջինը լինելու հանգամանքը մեծ խանդավառություն առաջացրեց դպրոցում: Մրցաշարում հաղթական հաջողությունների արժանացանք՝ շնորհիվ զինղեկ Է.Կարապետյանի արհեստավարժ աշխատելաոճի և մեր սաների հմտությունների: Մրցաշարի…

«Հայ զինվորը» խորագրով պաստառների մրցույթ

Հոկտեմբերի 16, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

ՀՀ Նախագահի աշխատակազմի կողմից ՀԿ-ին տրամադրվող դրամաշնորհային ծրագրի և Հայաստանի երիտասարդական հիմնադրամի հայտարարած մրցույթի շրջանակներում «Կրթություն առանց սահմանի» ՀԿ-ն «Դպրոց-կենտրոնների միություն»  իրավաբանական անձանց միության հետ համատեղ իրականացնում է «ՀԱՅ ԶԻՆՎՈՐ» խորագրով ծրագիր: Այդ ծրագրի շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց «Հայ զինվորը» խորագրով պաստառների մրցույթ:

Ծրագրի նպատակը.
նպաստել դեռահասների…

«Հայ զինվորը» խորագրով միասնական բաց դաս

Հոկտեմբերի 13, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում, հոկտեմբերի 6-ին, 9-րդ և 10-րդ  դասարանցիների մասնակցությամբ  տեղի ունեցավ  «Հայ զինվորը» խորագրով  միասնական բաց դաս: Դասի  նպատակն էր  աշակերտներին  հնարավորություն  տալ  խորհելու սեփական պետականության  և մշակույթի պահպանման  համար հզոր բանակի  կարևորության, բանակի ու հասարակության մասին:

ՈՒսուցչի արժևորման օր

Հոկտեմբերի 13, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ասում են իմաստունն էլ է ունեցել ուսուցիչ…                                                                                

Տոները բազմազան ու գեղեցիկ են նշվում մեր երկրում:  Շատ են այն տոները, որոնց առանձնակի ենք սպասում: Սպասված է այսօր  ուսուցչի տոնը Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 կրթարանում:                 

Դեռ շքամուտքից արդեն զգացվում է տոնական տրամադրությունը, որտեղ  մեծ ուրախությամբ շնորհավորանք է հղված բոլոր ուսուցիչներին:…

Փոքրիկ պատուհան դեպի մեծ աշխարհ

Հոկտեմբերի 11, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս մայրենի առարկայից /դասվար Լ.Խաչատրյան/: «Փոքրիկ պատուհան դեպի մեծ աշխարհ» թեմայով ամփոփիչ դասի նպատակն էր վեր հանել աշակերտների ունեցած գիտելիքները, կարողություններն ու հմտությունները մայրենի լեզվից: Դասը կահավորված էր աշակերտների պատրաստած նկարներով, բառերի գանձատուփով, պատմությունների և զրույցների զամբյուղով:

Աշակերտներն իրենց գեղեցիկ ասմունքով…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան