Կապանի N13 հիմնական դպրոցում հոկտեմբերի 26-ին տեղի ունեցավ «Մեղու. հայերենը բոլորի համար» մրցույթը,որը նախատեսված էր 3-12-րդ դասարանների բոլոր աշակերտների համար` նպատակ ունենալով հետաքրքիր և գրավիչ առաջադրանքների միջոցով հայերենն ավելի սիրելի դարձնել մեր աշակերտների համար,համընդհանուր հետաքրքրություն առաջացնել հայոց լեզու առարկայի հանդեպ, նորովի մատուցել հայոց լեզուն՝ ցույց տալով նրա ողջ հմայքն ու…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ ԱԽ-ի հերթական նիստը,որտեղ քննարկվեց ստեղծված հանձնախմբերի աշխատանքային պլանները, առաջարկությունները,նախատեսվող միջոցառումները, կատարված աշխատանքի վերլուծման սկզբունքները (հաջողությունների, անհաջողությունների գնահատում, առաջիկայում կատարվելիք աշխատանքների կազմակերպման առանձնահատկությունները և այլն):Նիստի ավարտին շնորհակալագրերի արժանացան հանձնախմբի ակտիվ անդամներ:
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյան
23.10.2017թ Ուրասարի հիմնական դպրոցում անցկացվեց ասմունքի հանրապետական մանկապատանեկան հոբելյանական 11-րդ մրցույթ-փառատոնի առաջին փուլը, որն այս անգամ նվիրված է հայ ժողովրդի բոլոր ժամանակների ազգային - ազատագրական պայքարին՝ «Արցախյան ազատամարտ-30» խորագրով:
Մրցույթին մասնակցեցին և՛ տարրական, և՛ հիմնական դպրոցի սաները: Հիանալի ասմունքեցին Հերմինեն, Արամը, Արտյոմը, Հռիփսիմեն, Սուրենը... Սակայն լավագույնս հանդես եկան 6-րդցիները՝ Սյուզաննան,…
Ուրասարի հիմնական դպրոցի V և VI դասարաններում ռուսաց լեզվից ոչ սովորական բաց դաս անցկացվեց՝ դաս ՈւՀԱ (КВН), որի ընթացքում աշակերտները խորացրին իրենց գիտելիքները ռուսաց լեզվից, կրկնեցին և ամրապնդեցին անցածը:
Միմյանց հետ մրցում էին 3 թիմեր՝ «Արևիկ», «Բարություն» և «Հաղթանակ»: Թիմերի աշխատանքը գնահատում էր ժյուրին, որի կազմում էին ուսումնական գծով փոխտնօրենն…
Հոկտեմբերի 25-ին Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհրդի մի խումբ անդամներ ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանի նախաձեռնությամբ և ԴԱԿ Ա. Խաչատրյանի ուղեկցությամբ այցելեցին ԵՊՀ: Մայր բուհի գավթում աշակերտներին դիմավորեց մինչհամալսարանական կրթության վարչության դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների բաժնի ավագ տեսուչ, «Վարդանանք» ՌՀԴԱ ակումբի նախագահ Ս. Աբրահամյանը, ով ողջույնից հետո հյուրերին…
Կապանի № 2 ավագ դպրոցում մի ամբողջ շաբաթ եռուզեռ էր՝ մեկնարկել էր ավանդույթ դարձած Օտար լեզուների առարկայական շաբաթը, որի շրջանակներում տեղի են ունեցել յուրօրինակ, բազմաբնույթ միջոցառումներ դպրոցի ռուսախոս, անգլախոս և գերմանախոս աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ։
2017 թ․ հոկտեմբերի 16-ից 20-ի ընթացքում անցկացված առարկայական շաբաթը նվիրված էր Հայաստանին։
Նպատակներն էին․
…
Ուրասարի հիմնական դպրոցում անցկացվեց բաց դաս «Մաթեմատիկա» առարկայից (ուսուցիչ՝ ԱՐՄԵՆ ՄԽԵՅԱՆ):
5-րդ և 6-րդ դասարանցիների մասնակցությամբ ներկայացվեցին «Պատահույթի հավանականությունը» և «Մնացորդով բաժանում» թեմաները: Երկկազմ դասարանում դասավանդման հատուկ դասապլանի առանձնահատկություններից ելնելով՝ դասի սկզբում 6-րդ դասարանցիներն ամփոփեցին նախորդ՝ «Դիագրամներ և գրաֆիկներ» թեման: Կարողացան պատկերել դիագրամներ և կազմել գրաֆիկ՝ ցույց տալով օրվա ջերմաստիճանի…
Ուրասարի հիմնական դպրոցում հերթական բաց դասն էր՝ այս անգամ «Համաշխարհային պատմություն» առարկայից (ուսուցիչ՝ ՆԱՐԵԿ ՀԱԿՈԲՅԱՆ):
6-րդ դասարանի աշակերտները Հին աշխարհի պատմությունից ներկայացրին «Հնդկաստան և Չինաստան» թեման: Աշակերտներն ուսուցչի ուղղորդմամբ նկարներով, քարտեզով, զանազան դիդակտիկ պարագաների օգնությամբ վեր հանեցին երկու երկրների պատմական զարգացման առանձնահատկությունները, մշակութային յուրահատկությունները: Համեմատական մեկնաբանությամբ ներկայացրին դասանյութի վերաշարադրանք էսսեներ,…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի գրադարանում տեղի ունեցավ ասմունքի հանրապետական մանկապատանեկան հոբելյանական 11-րդ մրցույթ-փառատոնի առաջին փուլը: «Ասմունքի հանրապետական մանկապատանեկան 11-րդ հոբելյանական մրցույթ-փառատոնն» այս անգամ նվիրվում է հայ ժողովրդի բոլոր ժամանակների ազգային ազատագրական պայքարին,որի խորագիրն է «Արցախյան ազատամարտ-30»: Նշենք, որ փառատոնի նպատակն է` մատաղ սերնդի ուշադրությունը բևեռել հայրենի գրականությանը, սատարել գալիք սերնդի…
Հոկտեմբերի 25-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IX դասարանի աշակերտների հետ, ոստիկանության Կապանի բաժնի անչափահասների գործերով խմբի ավագ տեսուչ, ոստիկանության փոխգնդապետ Զառա Վ.Վարդանյանը, Կապանի ռազմական ոստիկանության կարգապահական վաշտի հրամանատարի տեղակալ, կապիտան Ալեքսան Առաքելյանըանցկացրեցին զրույց-զեկույց «Աշակերտ, ոստիկան, զինվոր՝ հայրենիքի նվիրյալ» թեմայով:
Զրույցի նպատակն էր բարձրացնել սովորողների ռազմահայրենասիրական ոգին և իրավագիտակցությունը:
«Բարեկամ…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ