Հոկտեմբերի 18-ին Վանաձորի Սուրբ Գ. Նարեկացի եկեղեցու դահլիճում տեղի ունեցավ վիկտորինա նվիրված «Մեր մեծերը» շարքից` Տ. Չուխաճյանի 180-ամյակին:
Վիկտորինան կազմակերպել էր Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի երաժշտության ուսուցչուհի Գայանե Ղազարյանը: Վիկտորինային հրավիրված էին դպրոցի ուսուցիչները, ծնողները, ինչպես նաև Սուրբ Գ. Նարեկացի եկեղեցու հոգևոր հովիվ տեր Վահան քահանա…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում հոկտեմբերի 26-ին տեղի ունեցավ «Մեղու. հայերենը բոլորի համար» մրցույթը,որը նախատեսված էր 3-12-րդ դասարանների բոլոր աշակերտների համար` նպատակ ունենալով հետաքրքիր և գրավիչ առաջադրանքների միջոցով հայերենն ավելի սիրելի դարձնել մեր աշակերտների համար,համընդհանուր հետաքրքրություն առաջացնել հայոց լեզու առարկայի հանդեպ, նորովի մատուցել հայոց լեզուն՝ ցույց տալով նրա ողջ հմայքն ու…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ ԱԽ-ի հերթական նիստը,որտեղ քննարկվեց ստեղծված հանձնախմբերի աշխատանքային պլանները, առաջարկությունները,նախատեսվող միջոցառումները, կատարված աշխատանքի վերլուծման սկզբունքները (հաջողությունների, անհաջողությունների գնահատում, առաջիկայում կատարվելիք աշխատանքների կազմակերպման առանձնահատկությունները և այլն):Նիստի ավարտին շնորհակալագրերի արժանացան հանձնախմբի ակտիվ անդամներ:
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյան
23.10.2017թ Ուրասարի հիմնական դպրոցում անցկացվեց ասմունքի հանրապետական մանկապատանեկան հոբելյանական 11-րդ մրցույթ-փառատոնի առաջին փուլը, որն այս անգամ նվիրված է հայ ժողովրդի բոլոր ժամանակների ազգային - ազատագրական պայքարին՝ «Արցախյան ազատամարտ-30» խորագրով:
Մրցույթին մասնակցեցին և՛ տարրական, և՛ հիմնական դպրոցի սաները: Հիանալի ասմունքեցին Հերմինեն, Արամը, Արտյոմը, Հռիփսիմեն, Սուրենը... Սակայն լավագույնս հանդես եկան 6-րդցիները՝ Սյուզաննան,…
Ուրասարի հիմնական դպրոցի V և VI դասարաններում ռուսաց լեզվից ոչ սովորական բաց դաս անցկացվեց՝ դաս ՈւՀԱ (КВН), որի ընթացքում աշակերտները խորացրին իրենց գիտելիքները ռուսաց լեզվից, կրկնեցին և ամրապնդեցին անցածը:
Միմյանց հետ մրցում էին 3 թիմեր՝ «Արևիկ», «Բարություն» և «Հաղթանակ»: Թիմերի աշխատանքը գնահատում էր ժյուրին, որի կազմում էին ուսումնական գծով փոխտնօրենն…
Հոկտեմբերի 25-ին Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհրդի մի խումբ անդամներ ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանի նախաձեռնությամբ և ԴԱԿ Ա. Խաչատրյանի ուղեկցությամբ այցելեցին ԵՊՀ: Մայր բուհի գավթում աշակերտներին դիմավորեց մինչհամալսարանական կրթության վարչության դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների բաժնի ավագ տեսուչ, «Վարդանանք» ՌՀԴԱ ակումբի նախագահ Ս. Աբրահամյանը, ով ողջույնից հետո հյուրերին…
Կապանի № 2 ավագ դպրոցում մի ամբողջ շաբաթ եռուզեռ էր՝ մեկնարկել էր ավանդույթ դարձած Օտար լեզուների առարկայական շաբաթը, որի շրջանակներում տեղի են ունեցել յուրօրինակ, բազմաբնույթ միջոցառումներ դպրոցի ռուսախոս, անգլախոս և գերմանախոս աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ։
2017 թ․ հոկտեմբերի 16-ից 20-ի ընթացքում անցկացված առարկայական շաբաթը նվիրված էր Հայաստանին։
Նպատակներն էին․
…
Ուրասարի հիմնական դպրոցում անցկացվեց բաց դաս «Մաթեմատիկա» առարկայից (ուսուցիչ՝ ԱՐՄԵՆ ՄԽԵՅԱՆ):
5-րդ և 6-րդ դասարանցիների մասնակցությամբ ներկայացվեցին «Պատահույթի հավանականությունը» և «Մնացորդով բաժանում» թեմաները: Երկկազմ դասարանում դասավանդման հատուկ դասապլանի առանձնահատկություններից ելնելով՝ դասի սկզբում 6-րդ դասարանցիներն ամփոփեցին նախորդ՝ «Դիագրամներ և գրաֆիկներ» թեման: Կարողացան պատկերել դիագրամներ և կազմել գրաֆիկ՝ ցույց տալով օրվա ջերմաստիճանի…
Ուրասարի հիմնական դպրոցում հերթական բաց դասն էր՝ այս անգամ «Համաշխարհային պատմություն» առարկայից (ուսուցիչ՝ ՆԱՐԵԿ ՀԱԿՈԲՅԱՆ):
6-րդ դասարանի աշակերտները Հին աշխարհի պատմությունից ներկայացրին «Հնդկաստան և Չինաստան» թեման: Աշակերտներն ուսուցչի ուղղորդմամբ նկարներով, քարտեզով, զանազան դիդակտիկ պարագաների օգնությամբ վեր հանեցին երկու երկրների պատմական զարգացման առանձնահատկությունները, մշակութային յուրահատկությունները: Համեմատական մեկնաբանությամբ ներկայացրին դասանյութի վերաշարադրանք էսսեներ,…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի գրադարանում տեղի ունեցավ ասմունքի հանրապետական մանկապատանեկան հոբելյանական 11-րդ մրցույթ-փառատոնի առաջին փուլը: «Ասմունքի հանրապետական մանկապատանեկան 11-րդ հոբելյանական մրցույթ-փառատոնն» այս անգամ նվիրվում է հայ ժողովրդի բոլոր ժամանակների ազգային ազատագրական պայքարին,որի խորագիրն է «Արցախյան ազատամարտ-30»: Նշենք, որ փառատոնի նպատակն է` մատաղ սերնդի ուշադրությունը բևեռել հայրենի գրականությանը, սատարել գալիք սերնդի…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան