Հունվարի 31-ին Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան N 27 հիմն. դպրոցում տեղի ունեցավ համադպրոցական միջոցառում՝ նվիրված հայոց բանակի 26-ամյակին, որը կրում էր «Շնորհավո՛ր տոնդ, հայոց բանակ» խորագիրը: Միջոցառման նախաձեռնությունը պատկանում էր մասնագիտացված կրթական աջակցությունների գծով տնօրենի տեղակալ Սյուզաննա Մալումյանին և ԴԱԿ Հայարփի Սարգսյանին:
Տնօրեն՝ Գ. Քարհանյանը շնորհավորեց դպրոցի ուսուցիչներին, աշակերտներին հայոց…
Փետրվարի 2-ին Կապանի N 13 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարաններում անցկացվեցին մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացներ:
8-րդ Ա դասարանում մասնագիտական կողմնորոշում ծրագրի շրջանակներում կայացավ հերթական սեմինարը` «Ես և ժամանակը» խորագրով, որի նպատակն էր սովորողներին ժամանակի մեջ կողմնորոշվելու, սեփական գործողությունները հաջողությամբ պլանավորելու կարողությունների ձևավորումը:
Խնդիրները
1. Ձևավորել ժամանակի մեջ կողմնորոշվելու կարողություններ,
…
Հունվարի 30-ին Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցը շնչում էր ռազմահայրենասիրական ոգով: Բեմում V-VIII դասարանի աշակերտներն էին, դահլիճում՝ տնօրենությունը, ուսուցչական-ծնողական համակազմն ու աշակերտները: Միջոցառումն սկսվեց տերունական աղոթքով, ապա՝ էջ առ էջ բացվեց ու ցոլացավ հայոց բանակի հիմնադրումը, կարևորվեց նրա դերն ու նշանակությունը ազգապահպանման գործում, հնչեցին ոգեշունչ երգեր ու պարեր, հայրենասիրական բանաստեղծություններ…
«Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրն իր ակտիվությամբ, նորանոր գաղափարներով ու աշխատասիրությամբ մշտապես աչքի է ընկնում տարբեր մրցույթներում և նախագծերում․ այդ են վկայում բազում հաջողություններն ու իրականացված նախագծերը, որոնք կրթահամալիրի անբաժան մասն են կազմում։
Այս անգամ կրթահամալիրն իր մասնակցությունն ունեցավ Գյոթեի անվան ինստիտուտի «Դպրոցը հանուն շրջական միջավայրի» աշակերտական միջազգային մրցույթին՝ ներկայանալով իր «Ավելի…
Դու խիզախ ես, անվախ, հպարտ ու գիտուն:
Դու մեր այսօրվա սահմանն ես, վաղվա` երկրի տերը: Այս դժվար օրերին դու կանգնեցիր ոխերիմ ու անարգ թշնամու առաջ, կանգնեցիր անսասան, հպարտ ու աներկբա: Քո կողքին են ավագ ընկերդ, դասախոսդ ու ուսուցիչդ, հայրդ ու հորեղբայրդ: Մենք միասին ենք, մենք հզոր ենք, մենք պայքարում…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IX դասարանում 26.01.2018թ. կայացավ «Մասնագիտական կողմնորոշում» թեմայով դասընթաց:
/Դասընթացավար ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան/
Թեման «Լավագույն մոտիվը»
Վարժություն «Մասնագիտություն նշված տառով»
Նպատակը.
• Օգնել մասնակիցներին գործնականում հասկանալ մասնագիտության ընտրության իրենց մոտիվը:
• Մասնակիցների՝ մասնագիտության աշխարհի մասին գիտելիքների ընդլայնումն է կամ մասնագիտությունների մասին…
Մեր երկրի անկախության, սահմանների անառիկության, կայուն զարգացման գլխավոր երաշխավորն ու պաշտպանը հայոց բանակն է, մե'ր բանակը, որի յուրաքանչյուր զինվորն այս հինավուրց հողի կենսական ուժով է սնվում, ամրանում, առնականանում է հաղթանակած հայ հայրերի անկոտրում ոգով ու պաշտպանվում հայ մայրերի մշտարթուն աղոթքով: Սահմանը հսկող քաջը հստակ գիտակցում է իր առաքելությունը և զգում…
29.01.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայոց բանակի 26-ամյակին նվիրված միջոցառում,որը հանդիսատեսի դատին հանձնեցին IVբ դասարանի սաները «Բանակը մեր տունն է, մեր բերդ-ամրոցը» խորագրով: /Դասվար Անի Ավետիսյան/
Աշակերտները հայոց բանակին նվիրված կատարումներով շնորհավորեցին ՀՀ զինված ուժերի կազմավորման 26-րդ տարեդարձը՝ օրվա խորհուրդն ամբողջացնելով Մայր Հայաստանի հավաքական կերպարով ու հաղթական տրամադրությամբ:
…Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում հունվարի 26-ին անցկացվեց ցերեկույթ՝ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 26-րդ տարեդարձին:
Օրը տոնական է: Փողփողում է Հայոց եռագույնը: Ներս են մտնում զինվորական համազգեստ հագած աշակերտները,հպարտ ու հաստատուն քայլերով՝ «Ես եմ քո վաղվա զինվորը» անբեկանելի խոսքը շուրթերին: Սիրտդ լցվում է հպարտությամբ, երբ լսում ես…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում սկսվել են աշխատանքները Հայաստանում կայանալիք Ֆրանկոֆոն պետությունների և կառավարությունների ղեկավարների 17-րդ գագաթաժողովին ընդառաջ:
Նախապես մշակված ծրագրի շրջանակում արդեն հրապարակվել է իրազեկման վահանակը:
Հաջորդ գործընթացը «Ֆրանկոֆոնիան հայոց լեզվով» պատի թերթերի ցուցահանդեսն է:
Այն ընթացքի մեջ է:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ