ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մենք՝ միջազգային մրցույթի հաղթող

Փետրվարի 2, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

«Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրն իր ակտիվությամբ, նորանոր գաղափարներով ու աշխատասիրությամբ մշտապես աչքի է ընկնում տարբեր մրցույթներում և նախագծերում․ այդ են վկայում բազում հաջողություններն ու իրականացված նախագծերը, որոնք կրթահամալիրի անբաժան մասն են կազմում։

Այս անգամ կրթահամալիրն իր մասնակցությունն ունեցավ Գյոթեի անվան ինստիտուտի «Դպրոցը հանուն շրջական միջավայրի» աշակերտական միջազգային մրցույթին՝ ներկայանալով իր «Ավելի քիչ սննդային մնացորդներ» հետաքրքիր նախագծով։ Նշենք, որ ներկայացված ավելի քան 223 նախագծերից լավագույնն են ճանաչվել 12-ը, որից մեկը հենց մեր կրթահամալիրի նախագիծն է։ Մեր աշխատասեր ու կազմակերպված թիմը՝ հանձինս գերմաներենի ուսուցչուհի Օֆելյա Նազարյանի, կենսաբանության ուսուցչուհի Ռուզաննա Սիմոնյանի և մեր աշակերտներ Պետրոս Հովհաննիսյանի, Իրինա Գևորգյանի և Նանե Շահբազյանի հրավիրվել են Բեռլին՝ մասնակցելու 4-րդ միջազգային երիտասարդական բնապահպանական կոնֆերանսին։

Մեծ հպարտությամբ պիտի փաստենք, որ մեր կրթահամալիրի թիմը ոչ միայն ներկայացնելու է դպրոցը, այլև մեր հանրապետությունը, քանզի Հայաստանից ներկայացված նախագծերից լավագույնը հենց մեր նախագիծն է։ Շնորհավորում ենք մեր պատասխանատու և արժանի թիմին հաղթանակի առթիվ և մաղթում նորանոր հաջողություններ առաջիկայում կայանալիք նախագծերում։ Ներկայացնում ենք մեր «Ավելի քիչ սննդային մնացորդներ» նախագծի կատարման ընթացքն ու առավել հետաքրքիր կադրերը։

«Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիր

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…