Ամանորյա անակնկալները շարունակվում են Կապանի N13 հիմնական դպրոցում /VI,VII,VIII,IX/դասարաններ/
Աշակերտները ներկայացրին թե, ինչպե՞ս են նշում ամանորյա և Սուրբ ծննդյան տոները աշխարհի տարբեր երկրներում:
Ծագումը Տարվա գաղափարը առաջին անգամ ծագել է Հին Արևելքի մշակութային կենտրոններից մեկում՝ Եգիպտոսում։ Այն կապվել է Նեղոս գետի վարարման հետ։ Դրանով էր պայմանավորված եգիպտացիների կյանքը,…
Ոսկե սահնակը նստել,
Ձմեռ պապն է հյուր եկել…
Դեկտեմբերի 20-ին Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ Տարեմուտի ուրախ հանդես: Աշակերտների սահուն և արտահայտիչ խոսքը, Ամանորին նվիրված երգերը, պարը, ծափ ու ծիծաղը, զարդարված եղևնին ու տոնականորեն զարդարված դասասենյակը տոնական տրամադրություն էին հաղորդում ներկաներին: ՈՒրախ հանդեսին մասնակցում էին…
Ամանորյա անակնկալները շարունակվում ենԿապանի N13 հիմնական դպրոցում: /Vա,բ, VIբ դասարան.դասղեկներ՝ Ռիմա Մկրտչյան,Աստղիկ Համբարձումյան,Նաիրա Գրիգորյան/
Ժամանակները փոփոխվում են, բայց չի փոխվում Նոր տարվա գաղտնիքը, չի փոխվում խորհուրդը, որն է` հետևում թողնել անհաջողությունները և հույսով նայել ապագային: Համերգ-ներկայացմանը ելույթ ունեցող դպրոցի սաները հերթական անգամ կարողացան ուրախացնել ծնողներին և մանկավարժական անձնակազմին: Նրանք…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց դպրոցի հիմնադրման 110-ամյակին նվիրված շարադրությունների մրցույթ, որին մասնակցեցին 4-12-րդ դասարանների աշակերտները:
Մրցույթում հաղթող ճանաչվեցին Մարիամ Ղուկասյանը /11-րդա դաս./, Մարիամ Մարգարյանը /11-րդբ դաս./, Անահիտ Իգնաթևոսյանը /8-րդբ դաս./, Նարե Խանդանյանը /9-րդա դաս./, Արսեն Մելիքյանը /6-րդբ դաս./, Անահիտ Տեր-Գրիգորյանը /5-րդա դաս./, Էլեն Հարությունյանը /5-րդա…
Չարենցավանի հ.3 հիմնական դպրոցում ուրախ տրամադրություն էր տիրում: Ինչպես տոնական գիշերվա խորհրդին սրտի թրթիռով սպասող բոլոր ընտանիքներում, այնպես էլ մեր դպրոցում բոլորս փնտրում ու արարում ենք գեղեցիկ հեքիաթն ու սպասում հրաշքների:
Դասվար Ա.Երիցյանի նախաձեռնությամբ Նոր տարվա մոտալուտ գալուստն ազդարարող միջոցառումը հիացրեց հանդիսատեսին՝ շուրջը լցնելով խինդով ու բարությամբ:
Դահլիճի հեքիաթային պատկերները,…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցը, ուսած պատկառելի տարիք, բոլորեց հիմնադրման 110-ամյակը, որին նվիրված տեղի ունեցավ ցերեկույթ: Բացման խոսքով հանդես եկավ դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանը, որը ներկայացրեց դպրոցի անցած 110-ամյա ճանապարհը՝ փաստելով, որ դպրոցի դեմքը նրա սաներն են, որոնք 110-ամյա պատմության ընթացքում դարձել են գիտության ականավոր գործիչ, դոկտոր-պրոֆեսոր, անվանի…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում ամանորյա շունչը զգացվում էր տոնական տեսք ստացած միջանցքներից, դասարաններից: Հետաքրքրիր իրարանցումն հուշում էր, որ սկսվել է երեխաների համար ամենասպասված միջոցառումը՝ Ամանորի հանդեսը: Սպասելիքներով լցված էին և՛ ներկա ծնողները, և՛ իրենք՝ աշակերտները: Փոքրիկները մեծ և լուսավոր դասասենյակներում սկսեցին Ամանորին նվիրված իրենց հույզերի ու երազների հեքիաթը: Ներկայացումը մի…
Դեկտեմբերի 15-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանում կայացավ մասնագիտական կողմնորոշման հերթական դասընթացը, որի նպատակը SWOT վերլուծության մեթոդի ներկայացումն ու կյանքի տարբեր ոլորտներում` սեփական անձի ինքնաբացահայտման ձևերի, հնարավորությունների, մեխանիզմների, ուժեղ և թույլ կողմերի և դրանցից բխող հնարավորությունների ու ռիսկերի գնահատման ու վերլուծության կարողությունների ձևավորումն էր:
Խնդիրները
1. ծանոթացնել…
Դեկտեմբերի 8-ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Հովհաննես Այվազովսկի-200» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված հայազգի աշխարհահռչակ ծովանկարիչ Հովհ. Այվազովսկու ծննդյան 200-ամյակին: Դպրոցի մի ամբողջ սրահ էր հատկացված աշակերտների կողմից պատրաստված նկարներին: Այվազովսկու շունչն էր տիրում միջոցառման սրահում: Դպրոցում իսկական տոն էր, արվեստի, մշակույթի տոն:
Աշակերտները հանգամանորեն ներկայացրեցին հայ ծովանկարչի կյանքն…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ հերթական սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում. դասընթացավար՝ Անի Ավետիսյան:
Թեման. Ի՞նչ է պատիժը: Պատժի տեսակները:
Նպատակները
Հասկանալ
1/Ֆիզիկական և հուզական պատժի հայեցակարգերն ու ձևերը:
2/Ինչու՞ է պատիժն անարդյունավետ և վնասակար:
3/Ինչու՞ է պատիժը դեռևս կիրառվում,թեև այն անարդյունավետ…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ