ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մասնագիտական կողմնորոշում

Հունվարի 31, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IX դասարանում 26.01.2018թ. կայացավ «Մասնագիտական կողմնորոշում» թեմայով դասընթաց:
/Դասընթացավար ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան/

Թեման «Լավագույն մոտիվը» 
Վարժություն «Մասնագիտություն նշված տառով»

Նպատակը.
• Օգնել մասնակիցներին գործնականում հասկանալ մասնագիտության ընտրության իրենց մոտիվը:
• Մասնակիցների՝ մասնագիտության աշխարհի մասին գիտելիքների ընդլայնումն է կամ մասնագիտությունների մասին արդեն գոյություն ունեցող գիտելիքների թարմացումն ու ամրապնդումը:

Ընթացքը. Մեր խնդիրն է ընտրել մասնագտության ընտրության առավել ճիշտ մոտիվը,այսինքն՝ այն հիմնական պատճառը,որով մարդիկ պետք է առաջնորդվեն իրենց մասնագիտությունն ընտրելիս:Այդ նպատակով ընթերցելով մոտիվները,աշակերտները քննարկման միջոցով ընտրում են, թե որ մոտիվն է ավելի լավ: Կազմում են մոտիվների ցանկը,որի մեջ ներառվում է 16 արտահայտություն:

Օրինակ՝
1/ Հայտնի դառնալու և փառքի հասնելու հնարավորություն
2/ Հնարավորություն շարունակելու ընտանեկան ավանդույթները
3/ Ընկերների հետ ուսումը շարունակելու հնարավորություն և այլն:

Իսկ վարժությունն անցկացնելու ժամանակ աշակերտները նշում են ցանկացած տառ,իսկ մեր խնդիրն է ցույց տալ, որ գիտենք բազմաթիվ մասնագիտություններ նշված տառով,այսինքն՝ ցույց տալ արքանով գիտենք մասնագիտությունների աշխարհը: 

Այն հնարավորություն է տալիս դասընթացավարին շտկել, փոփոխել աշակերտների պատկերացումները այս կամ այն մասնագտության վերաբերյալ:

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…